Haluan kokeilla korealaista kosmetiikkaa, suosituksia?
Kasvonhoitotuotteita siis. Pääasiassa Lushia olen käyttänyt monta vuotta, mutta nyt tekis mieli kokeilla jotain uutta. Iho on t-alueelta hieman rasvoittumaan taipuvainen, muualta normaali, ikääntymisen merkkejä alkaa olla näkyvissä (olen 39v) etenkin kaulalla ja leuan alla. Antakaa kiltit koreakosmetiikan tuntijat suosituksia tuotteista mitä voisi kokeilla, sellaisia kohtuuhintaisia. Niin ja vinkkejä ostopaikoista myös.
Kommentit (21)
Ole luonnollinen - Pohjois-Koreassahan he eivät käytä mitään...
Olen käyttänyt joskus sarjaa Murad. On hyvä sarja. Netistä tilannut.
Tonymolylla on hyviä ihonhoitotuotteita, samoin Etude housella. Innisfree ja skinfood myös kokeilemisen arvoisia.
Etanavoiteet yms on tosi tehokkaita, esim se aiemmin hehkuttamani PURITO etanaseerumi ja sitten sellainen kuin Mizon snail recovery gel cream. Se maksaa alle 5€ ja on ihan hillittömän hyvä.
Minä luen aina näitä ketjuja, joissa pyydetään suosituksia. Myös meikkeihin. Ja nämä ovat kamalia. Vaihtoehtoja tulee miljoona, ja kaikki kehuvat omaa ripsariaan parhaimmaksi, mitä on koskaan nähnyt. Miten näistä nyt voi valita? Lopputulos on sama, ettei olisi koskaan kysynytkään.
Osta ebayn kautta korealaisilta myyjiltä. Sellaisilta joilla on 98-100 % positiivista palautetta, eli ovat luotettavia. Hinnat eBayssa alhaisempia kuin firmoilla, ja toimitus nopeampi.
Nettikauppoja, jos ei jostain syystä eBayta halua käyttää:
- cosmetic love
- wishtrend
- tester korea
- roseroseshop
Joillakin ylläolevilla firmoilla on myös ebaysivut omien nettisivujen lisäksi.
Mä menisin testerkoreaan ja ostaisin sieltä suosituimmat näytteet ja kokeilisin niitä. Esim. sulwhasoon tuotteista näytteet jne. Muista ne perusjutut, eli kaksoispuhdistus (esim. öljy ja sitten vaikka sum27 ruusutikku), aktiiviaineet, seerumi, voide ja öisin vielä siihen yönaamio.
Parhaita juttuja ikääntymiseen on hapot, c-vit, niasiini, syn-ake, bee venom, etanalima jne. syn-ake ja bee venom on peptideja noiden eläinten myrkyistä.
Itse käytän lähinnä bentonin tuotteita, steam creamia ja essencia, dhc öljypuhdistusta ja glykolihappoa. Huulille muuten ns. ihmetuote on hada labon hyaluroniseerumi, erikoismaininta siitä.
Ja mainitsen vielä, että katso roseroseshopin valikoima ilmaisella lähetyksellä olevia tuotteita, esim. mizonit tulee sieltä ilmaisella lähetyksellä, eli ne tulee tosi halvaksi.
Tässä mainitut etude house, tonymoly jne. on enemmänkin nuorille, joilla ei ole paljon rahaa, ne on voimakkaasti hajustettuja heikommalla teholla olevia tuotteita, enemmänkin sellaista "viihdykettä". Sulwhasoo, whoo, benton, cosrx, ohui jne. on enemmän toimivia.
http://www.misshaus.com/time-revolution-night-repair-new-science-activa…
Tuo on aika suosittu tuote, ja tykkään itsekin. Käytän yleensä tuota ihan pelkästään ilman että laitan päälle enää mitään voidetta. Sopii hyvin meikin alle.
eBayssa kai halvin hinta.
Cosrx on toimiva ja laadukas merkki. Kokeile AHA ja BHA -kemiallisia kuorintoja. Noiden kanssa pitää vaan muistaa, että ihon PH tulisi olla hapan että nuo tuotteet toimivat. Eli alle alhaisen PH:n kasvovesi. Cosrx:llä on olemassa oma tuote juuri tuota varten. Nimi on Cosrx AHA/BHA clarifying treatment toner. Eli ensin tuota kasvoille, sitten perään itse AHA tai BHA. Kasvovesi kannattaa myös levittää sormin.
Kiitos kiitos kiitos kaikille ❤️ tutkiskelen illalla mainittuja tuotteita. Lisää ehdotuksia voi laittaa tulemaan. Etenkin väsynyttä ja sameaa ihoa kirkastavia ja kiinteyttäviä tuotteita:) Ap
Minulla on vain yksi korealainen tuote. Erborian BB-voide. Alkuun koin sen liian rasvaiseksi (sekaiho), mutta jätin kosteusvoiteen pois ja suoraan nassuun tuota. OK tuote.
Älkää pliis käyttäkö noita etana-voiteita. Voitte kuvitella miten taas eläimiä hyödynnetään jonkun niin turhan kuin ihmisten huuhaa-kosmettiikavoiteiden takia.
Joku Korea-Kiina-akseli on eläinsuojelun häpeäpilkku, joten toivoisin teillä olevan edes sen verran selkärankaa että jätätte nuo tuotteet ostamatta. :(
Älkää ostako kosmetiikkatuotteita jotka tehdään eläinten kärsimyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Älkää pliis käyttäkö noita etana-voiteita. Voitte kuvitella miten taas eläimiä hyödynnetään jonkun niin turhan kuin ihmisten huuhaa-kosmettiikavoiteiden takia.
Googleta edes etanalimafarmi ennen kuin alat pätemään.
Innisfreen Green tea ja Jeju volcanic tuotteet ovat mainioita, nyt niitä saa myös suomesta (bancosmetics.com)
Suomen ja Euroopankin valikoimat ovat tosi pieniä, kun vertaa mitä noissa aasialaisissa nettikaupoissa on. Esim. cittarin missha-hylly on surkea..
Etanalimaa enemmän huolestuttaa bee venomin alkuperä. Pliis älkää ostako eläinperäsiä tuotteita ellette ole ihan satavarmoja että ne on eettisesti tuotettu.
Vierailija kirjoitti:
Etanalimaa enemmän huolestuttaa bee venomin alkuperä. Pliis älkää ostako eläinperäsiä tuotteita ellette ole ihan satavarmoja että ne on eettisesti tuotettu.
Heh.
"Bee venom" on peptidi, ja se on synteettinen. Sillä ei ole mitään tekemistä oikean bee venomin kanssa....
Etanoita puutarhasta naamaan ja savea päälle. Ainakin on luomua!
Cosrx, Innisfree