Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tullaanko teitäkin iskemään kirjastossa kokoajan

Vierailija
24.05.2017 |

Olen siis päälle kaksikymppinen nainen. Käyn kirjastossa lukemassa ymv, ja siellä ollessani olen yleensä yksin. Olen nyt törmännyt sellaiseen ilmiöön, että kaikenlaiset todella oudot tyypit, kuten nörtit ja kodittomat ovat tulleet iskemään :D :D :D Ehkä mä sitten näytän heille sopivalta, tiedä häntä. Oletteko te kokeneet vastaavaa...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kari? :p

Niin.. Jos on liian syötävä niin ei voi vastustaa, ei edes kirjastossa... <3

En ole Kari :D -ap

Ja joo, kiinnitetään muhun siis muutenkin huomiota mutta jotenkin hämmästyin tota kun kaikki hiton oudot tyypit tuolla kirjastossa tulee iskemään... Vähän karmiikin välillä kun on jotain kodittomia ja sekopäitä :S

Huomasin että ap on nainen mutta en voinut vastustaa ketjua kuten yleensäkään karia ja kirjastoa :p Tän kaupungin kirjasto on ihan pehvasta :( Ei voi mennä kirjastoon ja olla onnellinen seuraavat 2 viikkoa vain koska on nähnyt hänet :(  Pitäisi olla laki että jokaisen kaupungin kirjastossa pitäisi olla jokaiselle se oma onnentunteita tuova kari.... No.. täällä on... ei mitään.. Miten kaupunki voikaan olla sellainen josta ei löydy yhtään miestä jonka näkeminen saa ihan sekaisin onnesta :(

PlääääH!

Vierailija
22/22 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muutoin kuin kerran yksi tyyppi joka iski avoimesti kaikkia kirjastossa olevia naisia ja joka väitti kaikille tietäneensä heti ensi silmäyksellä löytäneensä sen oikean :-D

...kunnes vartija talutti Jamaalin ulos.

Onko yleistä vai sama tapaus? Jouduin lähtemään lukemasta kun tämä idänihme jäi roikkumaan ja yritti lääppiä..

t. eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla