Tullaanko teitäkin iskemään kirjastossa kokoajan
Olen siis päälle kaksikymppinen nainen. Käyn kirjastossa lukemassa ymv, ja siellä ollessani olen yleensä yksin. Olen nyt törmännyt sellaiseen ilmiöön, että kaikenlaiset todella oudot tyypit, kuten nörtit ja kodittomat ovat tulleet iskemään :D :D :D Ehkä mä sitten näytän heille sopivalta, tiedä häntä. Oletteko te kokeneet vastaavaa...
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muutoin kuin kerran yksi tyyppi joka iski avoimesti kaikkia kirjastossa olevia naisia ja joka väitti kaikille tietäneensä heti ensi silmäyksellä löytäneensä sen oikean :-D
...kunnes vartija talutti Jamaalin ulos.
Onko yleistä vai sama tapaus? Jouduin lähtemään lukemasta kun tämä idänihme jäi roikkumaan ja yritti lääppiä..
t. eri
Huomasin että ap on nainen mutta en voinut vastustaa ketjua kuten yleensäkään karia ja kirjastoa :p Tän kaupungin kirjasto on ihan pehvasta :( Ei voi mennä kirjastoon ja olla onnellinen seuraavat 2 viikkoa vain koska on nähnyt hänet :( Pitäisi olla laki että jokaisen kaupungin kirjastossa pitäisi olla jokaiselle se oma onnentunteita tuova kari.... No.. täällä on... ei mitään.. Miten kaupunki voikaan olla sellainen josta ei löydy yhtään miestä jonka näkeminen saa ihan sekaisin onnesta :(
PlääääH!