Tullaanko teitäkin iskemään kirjastossa kokoajan
Olen siis päälle kaksikymppinen nainen. Käyn kirjastossa lukemassa ymv, ja siellä ollessani olen yleensä yksin. Olen nyt törmännyt sellaiseen ilmiöön, että kaikenlaiset todella oudot tyypit, kuten nörtit ja kodittomat ovat tulleet iskemään :D :D :D Ehkä mä sitten näytän heille sopivalta, tiedä häntä. Oletteko te kokeneet vastaavaa...
Kommentit (22)
Kyl mä voin yrittää, jos sulla on hyviä kirjoja kainalossa.
Ne ovat lukeneet tätä palstaa ja ketjua jossa pohdittiin sitä voiko kadulla tavata oikeasti jonkun silla romanssin merkeissä. Siinä joku kertoi tarinan kirjastosta, miten tyttö meni juttelemaan pojan kanssa, mutta poika pelästyi. Myöhemmin poika tuli kertomaan, että pelästyi vain. Siitä tuli romanssi.
Nyt olet salaperäinen tyttö kirjastossa ja saat tottua, että sinua lähestytään siellä.
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat lukeneet tätä palstaa ja ketjua jossa pohdittiin sitä voiko kadulla tavata oikeasti jonkun silla romanssin merkeissä. Siinä joku kertoi tarinan kirjastosta, miten tyttö meni juttelemaan pojan kanssa, mutta poika pelästyi. Myöhemmin poika tuli kertomaan, että pelästyi vain. Siitä tuli romanssi.
Nyt olet salaperäinen tyttö kirjastossa ja saat tottua, että sinua lähestytään siellä.
Hahah, ihana kommentti :D
-ap
...mutta jos tulee joku muu... kirjoitti:
On ne kilttimiehet sitten rasittavia, eri asia, jos joku julkkis lähestyisi.
Totta tuokin. Mutta riippuu julkkiksesta. Ei tarvitse olla julkkis, kunhan on hyvännäköinen ja ei ole koditon. -ap
Ei muutoin kuin kerran yksi tyyppi joka iski avoimesti kaikkia kirjastossa olevia naisia ja joka väitti kaikille tietäneensä heti ensi silmäyksellä löytäneensä sen oikean :-D
Luojan kiitos ei! Mä olen siellä töissä...
Kirjastoon ei kannata laittaa stringejä ja persmyötäisiä trikoita jos haluaa lukea rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Kirjastoon ei kannata laittaa stringejä ja persmyötäisiä trikoita jos haluaa lukea rauhassa.
Mut onko paha jos menee bikineissä, kun nyt on niin kuumat ilmat ;(
Jos häiritsee, kannattaa mennä kirjastoon ilman meikkiä, tukka laittamatta ja pieruverkkareissa. Problem solved.
Minua on tuijotettu, näytin tietysti niin älyllisen ja viehättävän näköiseltä kirjaan syventyneenä! :) Kirjasto voi olla paikka romanssin alkamiselle! Oikeasti, miksei :D Siellä on mukavan verkkainen a keskittynyt tunnelma.
Vierailija kirjoitti:
Minua on tuijotettu, näytin tietysti niin älyllisen ja viehättävän näköiseltä kirjaan syventyneenä! :) Kirjasto voi olla paikka romanssin alkamiselle! Oikeasti, miksei :D Siellä on mukavan verkkainen a keskittynyt tunnelma.
Näytit ainakin siltä että sinulla on reikä jalkovälissä. Hiljaisissa tiloissa juttelevat ovat itsekkäitä häiriköitä. Menkää baariin.
Kari? :p
Niin.. Jos on liian syötävä niin ei voi vastustaa, ei edes kirjastossa... <3
Ei ei tulla jatkuvasti, tai yhtään liian usein. Oikeastaan saattaisi olla ihan kiva jos löytäisn ja tai kohtaisin unelmieni kumppanin kirjastossa, koska on aika pieni mahdollisuus sille, että me löytäsimme toisemme esimerkiksi baarissa tai yökerhossa kun tapaan käydä niissä niin vähän. - En kuitenkaan ole absolutisti. Lenkkipoululla tai hiihtoladullakin voi tavata, mutta siellä usein tuppaan viilettämään varmaankin ohi potenttiaalisista kumppaneista tai toisinpäin. Ruokakaupasta toki minut voi löytää, mutta siellä taitaa olla monua muitakin herkkuja tarjolla, joten - no kyllä myös mahdollista; hymyillään kun kohdataan
Vierailija kirjoitti:
Kari? :p
Niin.. Jos on liian syötävä niin ei voi vastustaa, ei edes kirjastossa... <3
En ole Kari :D -ap
Ja joo, kiinnitetään muhun siis muutenkin huomiota mutta jotenkin hämmästyin tota kun kaikki hiton oudot tyypit tuolla kirjastossa tulee iskemään... Vähän karmiikin välillä kun on jotain kodittomia ja sekopäitä :S
Kyllä tullaan ja olen kirjastovirkailija. Vittuillessani laitan sitten onneaan kokeilleelle tyypille ylimääräisiä maksuja "muka_myöhästyneistä_palautuksista".
Mä olen 50-vuotias ja koen jatkuvasti ihan samaa kuin ap. Mihin tahansa menenkin, on aina joku mies tuijottelemassa ja pyrkimässä juttusille. Ihan sikakaameeta elämää.
Muutettaisko korpeen erakkoelämää viettämään, ap?
Vierailija kirjoitti:
Ei muutoin kuin kerran yksi tyyppi joka iski avoimesti kaikkia kirjastossa olevia naisia ja joka väitti kaikille tietäneensä heti ensi silmäyksellä löytäneensä sen oikean :-D
...kunnes vartija talutti Jamaalin ulos.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 50-vuotias ja koen jatkuvasti ihan samaa kuin ap. Mihin tahansa menenkin, on aina joku mies tuijottelemassa ja pyrkimässä juttusille. Ihan sikakaameeta elämää.
Muutettaisko korpeen erakkoelämää viettämään, ap?
Muutetaan vaan, mut sit me oltais vaan iskemässä toisiamme ku ollaan niin vetoavia ;( Ei auta mikään tähän ongelmaan..
Eiku paitsi kyllähän se auttaa kun on mieapuolisen ystävän seurassa :D
On ne kilttimiehet sitten rasittavia, eri asia, jos joku julkkis lähestyisi.