Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kellään muulla tänään PERJANTAIFIILIS?
Kommentit (8)
Minä testaan meidän päältä ajettavaa ruohonleikkuria. Olen lisäksi juonut pari siideriä. Olenko nyt ruohonleikkurijuoppo?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä en edes ole varma mikä päivä nyt on. Keskiviikko vai torstai?
Tuntuu täällä isossa lähiössä olevan yhellä sun toisella, kun musa pauhaa ja huutelua kuuluu pitkin poikin. Itse menen töihin huomenna, joten ei ole.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei tunnu, kun mies menee huomenna töihin ja minullakin on siis täysi työpäivä kotona vauvan kanssa.
Alue: Aihe vapaa
Joo!