Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älkää menkö huomenna kauppaan, kiitos

24.05.2017 |

Huomenna on pyhäpäivä. Toivottavasti kävitte tänään tai menette seuraavan kerran kauppaan vasta perjantaina tai viikonloppuna.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kaupassakäymättömyyden perusteluna sitä, että halutaan ettei kaupan työntekijöiden tarvitsisi tulla pyhänä töihin. Meillä ainakin noihin tuplapalkkavuoroihin on niin paljon tunkua, että voin vakuuttaa että jos joku haluaa vaikka kaikki pyhät pitää vapaata niin saa ne aivan varmasti pitää.

Vierailija
42/53 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän maailmassa ole tällä hetkellä ja vielä huomennakin muita asioita joista olla yhtä huolestunut kuin siitä kuka menee milloinkin kauppaan. Herätkää jo einokit, kyllä se teidän odottama maailmanloppu tulee tapahtumaan. Ja ihan ihmiskunnan takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatana ei kiellä teiltä mitään. Palvokaa siis Saatanaa niin olette vapaita!

Vierailija
44/53 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun kauppojen aukioloon vähän kahdella tavalla. Helppoa itselle kun ne on oikeastaan aina auki. Niille duunareille kauppojen kassoilla toivosin parempaa palkkaa ja vähintään kahta per vuoro. Ei ne myyjät ole mitään botteja. Ihan oikeasti vaipatko? Sitten yritä pärjätä humalaisen kanssa kun kassakone ei anna myydä kaljaa.

Onhan se älytöntä ettei kaupan jotain tuotetta saa myydä koska kellonaika. Kyllä mä ymmärrän että tietenkin kaupat haluaa voittoa. Ei siinä ole mitään väärin. Jos itse olisin kahden kilpailevan marketin omistaja niin iskisi kiusuaus sopia sunnuntai aukioloista. Kun laskee kulut ja tuotot niin riippuu ja roikkuu.

Vierailija
45/53 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa nyt vittu ihmeessä mikä on se kauppa joissa noihin vuoroihin on tunkua???? Meillä MÄÄRÄTÄÄN ei kysellä! Ja tänäKIN  vuonna olen ollut kaikki pyhät töissä. Ei ole kyselty haluanko. Huomenna taass 11 tunnin vuoro ja lapset yksin kotona. Olen halpuuttajalla.

Vierailija
46/53 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kaupassakäymättömyyden perusteluna sitä, että halutaan ettei kaupan työntekijöiden tarvitsisi tulla pyhänä töihin. Meillä ainakin noihin tuplapalkkavuoroihin on niin paljon tunkua, että voin vakuuttaa että jos joku haluaa vaikka kaikki pyhät pitää vapaata niin saa ne aivan varmasti pitää.

Mikä ketju tai kauppa? Haluan tosiaan tietää?

Vierailija
47/53 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just hyvä shoppailupäivä huomenna👏

Vierailija
48/53 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupassa on tunkua vuoroihin? Vai kuristuko myymäläpäällikkö kravattiin mammapalstalla?

49/53 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko mennä wc-paperi loppu. Piti tänään hakea kotimatkalla, mutta unohtui.

Vierailija
50/53 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5691 kirjoitti:

Huomenna on pyhäpäivä. Toivottavasti kävitte tänään tai menette seuraavan kerran kauppaan vasta perjantaina tai viikonloppuna.

No jos tätä helatorstaita ihan uskon asiana ajattelee, niin jos kristikansan pitäisi sitä jotenkin juhlistaa ja pyhänä viettää, niin tokihan se nyt olisi raamatussa mainittu. Mutta eihän siellä kehoteta viettämään joulua, loppiaista, helatorstaita jne. Ainoa, mitä raamatussa muitutetaan viettämään ja pyhittämään (erottamaan) on seitsemäs päivä, lepopäivä.

Olen itse uskovainen ihminen, mutta minusta helatorstai on maailman turhin "pyhä" joka joutaisi romukoppaan.

Vierailija
51/53 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
52/53 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää sitten perjantaipullo ostamati...

Vierailija
53/53 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin juuri kahdessa kaupassa. Nyt eletään uutta aikaa ja pyhäpäivänä saa ja voi käydä kaupassa.

Porukkaa oli ja jonoa riitti.

Sun kannattaa sopeutua tähän ja menneet on menneitä.