Älkää menkö huomenna kauppaan, kiitos
Huomenna on pyhäpäivä. Toivottavasti kävitte tänään tai menette seuraavan kerran kauppaan vasta perjantaina tai viikonloppuna.
Kommentit (53)
Kiky > Jeesuksen taivaaseen astuminen
Käyttäjä5691 kirjoitti:
Huomenna on pyhäpäivä. Toivottavasti kävitte tänään tai menette seuraavan kerran kauppaan vasta perjantaina tai viikonloppuna.
Minä menen pyhäpäivänä kauppaan, mene sinä kirkkoon.
Kyllä menen. Me käymme ruokakaupassa aina ma ja to, joten huomenna taas mennään.
Vierailija kirjoitti:
Haluan pitää itselläni huomenna vapaapäivän ja omalta osaltani mahdollistan sen muillekin sillä, että en mene kauppaan enkä pankkiin enkä muuhunkaan vastaavaan paikkaan.
Hyvin perusteltu. Helatorstai Helg Torsdag Pyhä Päivä.
Kaikki huomenna vaan kauppaan, haluan jatkossakin työskennellä tuplapalkalla :)
Vierailija kirjoitti:
On vähän pakko. Lauantaina on muksun synttärit ja perjantaina en ehdi käydä kaupassa.
Ja mikäs kiire sulla nyt on?
Huomenna menen kauppaan töihin ja käyn ostoksillakin! Ihanaa kun pääsee tienaamaan ja olen innoissani vuorosta. Kiva lisä köyhään opiskelijaelämään. Tervetuloa vaan mun kassalle, olen luultavasti oikein hyvällä tuulella!
Ap, älä puhu täällä enää uskonasioista. Ikinä.
Ymmärrän kyllä pointtisi. Monet myyjät joutuvatkin olemaan töissä pyhinä ym kauppojen vapautuneiden aukiolojen takia. Itsekin jätin koulun kesken, jossa olisin valmistunut kauppa-alalle.
Mutta pakko on mennä huomenna. Mies on viikot poissa ja en voi itse kantaa kaupasta kaikkea mitä tarvitaan. Kaapit on tyhjinä, joten pakkohan se on huomenna mennä. Meillä siis miehellä auto töissä ja kauppaan 5km. Yleensä kyllä ostamme viikoksi kerrallaan ruuat viikonloppuisin.
Todellakin menen. Olen ollut tänään sen verran kipeä että en ole jaksanut käydä, mutta huomenna on ihan pakko.
Mikä vittu edes on helatorstai.
Olin just lähdössä mutta lykkäämpä huomiseen.
Menkää huomenna kauppaan ja tulkaa mun kassalle, oon varmasti hyvällä tuulella koska nää pyhälisät tulee tarpeeseen opiskelevana yksinhuoltajana. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kristitty, joten huomisessa ei ole mitään pyhää mulle. Ja tuskinpa moni tapakristyttykään sen oikeaa merkitystä pohtii.
Meen kauppaan, jos on asiaa :)
No mene sitten töihin!! Vaikka sinne kauppaan.
Mun oma työnantaja ei huomenna palveluksiani kaipaa, enkä usko että kauppakaan yhtä päivää varten jaksaa käydä kaikkea palkkaamiseeni liittyvää byrokratiaa läpi, varsinkin kun huomisen vuorot lienee sovittu jo ajat sitten.
Todellakin menen huomenna, jos on tarvetta. Saattaa kyllä olla, että olen niin kovassa krapulassa etten pääse kauppaan asti.
Ei ole tarvetta kyllä käydä, mutta vois silti käydä kun tästäkin joku näköjään suuttuu.
Luulisin, että käyn koska on aikaa kerrankin
Me mennään muksun kanssa huomenna uimahalliin.
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran kauppaan pitää päästä, niin miksi ei verotoimistoon sitten yhtälailla? Olisi joutilas päivä käydä hoitamassa siellä asioita.
Koska huominen on meidän toimihenkilöiden vapaa- ja ostospäivä! Että kaupat auki vaan, jotta saada tuhlattua loputkin rahamme - luulisi olevan hyvä asia?
Miksi en menisi? Hektinen viikko ja hengähdystauko siinä sopivasti torstaina. Ihan mahtavaa kun ei tarvitse tungoksessa yrittää kiirehtiä.