Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älkää menkö huomenna kauppaan, kiitos

24.05.2017 |

Huomenna on pyhäpäivä. Toivottavasti kävitte tänään tai menette seuraavan kerran kauppaan vasta perjantaina tai viikonloppuna.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5691 kirjoitti:

Huomenna on pyhäpäivä. Toivottavasti kävitte tänään tai menette seuraavan kerran kauppaan vasta perjantaina tai viikonloppuna.

Miksi en menisi? Hektinen viikko ja hengähdystauko siinä sopivasti torstaina. Ihan mahtavaa kun ei tarvitse tungoksessa yrittää kiirehtiä.

Vierailija
22/53 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiky > Jeesuksen taivaaseen astuminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5691 kirjoitti:

Minä menen pyhäpäivänä kauppaan, mene sinä kirkkoon.

Vierailija
24/53 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menen. Me käymme ruokakaupassa aina ma ja to, joten huomenna taas mennään.

Vierailija
25/53 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan pitää itselläni huomenna vapaapäivän ja omalta osaltani mahdollistan sen muillekin sillä, että en mene kauppaan enkä pankkiin enkä muuhunkaan vastaavaan paikkaan.

Hyvin perusteltu. Helatorstai Helg Torsdag Pyhä Päivä.

Vierailija
26/53 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki huomenna vaan kauppaan, haluan jatkossakin työskennellä tuplapalkalla :)

Vierailija
27/53 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vähän pakko. Lauantaina on muksun synttärit ja perjantaina en ehdi käydä kaupassa.

Ja mikäs kiire sulla nyt on?

Vierailija
28/53 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaan käydä huomenna kaupassa.

Vierailija
29/53 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna menen kauppaan töihin ja käyn ostoksillakin! Ihanaa kun pääsee tienaamaan ja olen innoissani vuorosta. Kiva lisä köyhään opiskelijaelämään. Tervetuloa vaan mun kassalle, olen luultavasti oikein hyvällä tuulella!

Vierailija
30/53 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä puhu täällä enää uskonasioista. Ikinä.

Vierailija
31/53 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä pointtisi. Monet myyjät joutuvatkin olemaan töissä pyhinä ym kauppojen vapautuneiden aukiolojen takia. Itsekin jätin koulun kesken, jossa olisin valmistunut kauppa-alalle.

Mutta pakko on mennä huomenna. Mies on viikot poissa ja en voi itse kantaa kaupasta kaikkea mitä tarvitaan. Kaapit on tyhjinä, joten pakkohan se on huomenna mennä. Meillä siis miehellä auto töissä ja kauppaan 5km. Yleensä kyllä ostamme viikoksi kerrallaan ruuat viikonloppuisin.

Vierailija
32/53 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin menen. Olen ollut tänään sen verran kipeä että en ole jaksanut käydä, mutta huomenna on ihan pakko.

Mikä vittu edes on helatorstai.

Vierailija
33/53 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin just lähdössä mutta lykkäämpä huomiseen.

Vierailija
34/53 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää huomenna kauppaan ja tulkaa mun kassalle, oon varmasti hyvällä tuulella koska nää pyhälisät tulee tarpeeseen opiskelevana yksinhuoltajana. :)

Vierailija
35/53 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kristitty, joten huomisessa ei ole mitään pyhää mulle. Ja tuskinpa moni tapakristyttykään sen oikeaa merkitystä pohtii.

Meen kauppaan, jos on asiaa :)

No mene sitten töihin!! Vaikka sinne kauppaan.

Mun oma työnantaja ei huomenna palveluksiani kaipaa, enkä usko että kauppakaan yhtä päivää varten jaksaa käydä kaikkea palkkaamiseeni liittyvää byrokratiaa läpi, varsinkin kun huomisen vuorot lienee sovittu jo ajat sitten.

Vierailija
36/53 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin menen huomenna, jos on tarvetta. Saattaa kyllä olla, että olen niin kovassa krapulassa etten pääse kauppaan asti.

Vierailija
37/53 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta kyllä käydä, mutta vois silti käydä kun tästäkin joku näköjään suuttuu.

Vierailija
38/53 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että käyn koska on aikaa kerrankin

Vierailija
39/53 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mennään muksun kanssa huomenna uimahalliin.

Vierailija
40/53 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran kauppaan pitää päästä, niin miksi ei verotoimistoon sitten yhtälailla?  Olisi joutilas päivä käydä hoitamassa siellä asioita.

Koska huominen on meidän toimihenkilöiden vapaa- ja ostospäivä! Että kaupat auki vaan, jotta saada tuhlattua loputkin rahamme - luulisi olevan hyvä asia?