Älkää menkö huomenna kauppaan, kiitos
Huomenna on pyhäpäivä. Toivottavasti kävitte tänään tai menette seuraavan kerran kauppaan vasta perjantaina tai viikonloppuna.
Kommentit (53)
En ole kristitty, joten huomisessa ei ole mitään pyhää mulle. Ja tuskinpa moni tapakristyttykään sen oikeaa merkitystä pohtii.
Meen kauppaan, jos on asiaa :)
En jaksanut mennä tänään, menen siis huomenna.
On vähän pakko. Lauantaina on muksun synttärit ja perjantaina en ehdi käydä kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
En ole kristitty, joten huomisessa ei ole mitään pyhää mulle. Ja tuskinpa moni tapakristyttykään sen oikeaa merkitystä pohtii.
Meen kauppaan, jos on asiaa :)
No mene sitten töihin!! Vaikka sinne kauppaan.
Meillä on kikyn takia ihan normi työpäivä.It alalla olen...
Menen jos on tarvetta. Ei tosin pitäisi olla, koska tänään kävin.
Menkää ihmeessä huomenna kauppaan. Itse opiskelijana työskentelen koulun ohella kaupankassana ja menen mielelläni tienaamaan tuplaliksaa. Sitäpaitsi yhteiskunnankin kannalta hyvä asia, meidän opiskelijoiden ei tarvitse nostaa niin paljon tukia tuplapalkan ansiosta. 😊 joten huomenna kaikki tuhlaamaan!
Älkää menkö myöskään lääkäriin vaikka tarve olisi jne?
Minä menen huomenna kauppaan, hyvillä mielin, kunhan olen ensin tehnyt oman työpäiväni. Miksi ihmeessä en menisi?
Käyttäjä5691 kirjoitti:
Huomenna on pyhäpäivä. Toivottavasti kävitte tänään tai menette seuraavan kerran kauppaan vasta perjantaina tai viikonloppuna.
Kiitos muistutuksesta. Käyn tänään
Menenpäs. Olen tänään liian väsynyt menemään ja huomenna ei ole enää tarpeeksi ruokaa kaapissa. Helatorstai on aivan turha päivä. Ei sitä oikeasti kukaan edes vietä saatikka muista, miksi semmoinen on. Haluan tukea nuoria myyjiä ja heidän pyhälisiään ;)
Käyttäjä5691 kirjoitti:
Mä en vietä mitään pyhöoöiviä joten menen taatusti kauppaan heti kun se aukeaa. Uskonnon käyttäminen tekosyynä kieltoihin on so last season
Jos kerran kauppaan pitää päästä, niin miksi ei verotoimistoon sitten yhtälailla? Olisi joutilas päivä käydä hoitamassa siellä asioita.
Haluan pitää itselläni huomenna vapaapäivän ja omalta osaltani mahdollistan sen muillekin sillä, että en mene kauppaan enkä pankkiin enkä muuhunkaan vastaavaan paikkaan.
En menekään. Menen töihin, ihan perustoimistoinssin hommaa teen.
Luulin/oletin, et kaupat olis huomenna kiinni, mutta kiitos aloituksen, saatankin ponnistaa huomenna vähän ostoksille
Todellakin menen. Silloin on aikaa.