Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkivoide 40+

Vierailija
24.05.2017 |

Mitä meikkivoidetta te 40+ vuotiaat naiset käytätte kun aina näytätte niin hyviltä? Minä onnistun vain aina näyttämään entistä väsyneemmältä ja meikkivoide vain korostaa ryppyjä ja kasautuu epätasaisesti. Neuvokaahan niin minäkin saan liittyä teidän joukkoonne!😀 Kalpealle iholle sopivia.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan meikkivoidetta silmien alle. Mutta taputtelen sen päälle vielä superkosteuttavaa perusvoidetta. Ei kakkuunnu. Saman tekee kasvovesi. En käytä juurikaan puuteria. Kiinnitän meikin setting spraylla (mikä tää on suomeksi?).

Vierailija
22/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30+, ja Loreal infallible 24h matte on toiminut hyvin, ihan yhtä hyvin kuin esim. Lancome. Blascolla saa peitettyä ongelma alueita tai vaikka tatuoinnin mutta hinnan takia en laittaisi koko kasvoille. Kokeilemalla löytyy paras. Paljon näkyy botoxia jo mun ikäisillä. Minusta se saa kasvoista ruumiin näköiset, jotenkin oudon kiiltävät ja vahamaiset. Harkitsen kollageenia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenelta ei löydy oikeasti vaaleita sävyjä. Se on jo melko ironista, kun kyseessä kuitenkin muka suomalaisille tehty kosmetiikka... Itse käytän korealaisia BB-voiteita, Misshalta löytyy eri koostumuksella (peittävämpää ja kevyempää), ja sävy 21 on itselleni tarpeeksi vaalea.

Vierailija
24/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha, ongelmat on teilläkin. Olen kohta 46 eikä ryppyjä ole tarvinnut miettiä, niitä kun ei ole, vaan aina luullaan toistakymmentä vuotta nuoremmaksi. The Body Shopin meikkipuuteria käytän itse, mutta tuskin se runttukurtuille toimii.

Vierailija
25/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Idunin meikkivoidetta. Ja myös silmien alle. Vai mitä laitan, koska muuten olen ihan panda mustine silmänalusineni.

Vierailija
26/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en laita meikkivoidetta silmän alle.

Luonnollisimman lopputuloksen saa, kun puuterin jälkeen taputtelee kasvot kosteilla käsillä. Ei näytä silloin pakkeloidulta.

Vierailija
27/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan meikkivoidetta silmien alle. Mutta taputtelen sen päälle vielä superkosteuttavaa perusvoidetta. Ei kakkuunnu. Saman tekee kasvovesi. En käytä juurikaan puuteria. Kiinnitän meikin setting spraylla (mikä tää on suomeksi?).

Jos silmänaluset jättää noin rasvaiseksi, niin eikä meiki leviä? Edes ripsari?

Vierailija
28/29 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha juttu jo, mutta itse olen havainnut parhaaksi Laura Mercierin primerit. Keväästä syksyyn primer, missä SPF 30. Aurinkonhan on pahin ihon vanhentaja. Ja myös monet muut saman merkin tuotteet ovat +40 iholle hyviä. Talvella käytän Laura Mercier kuultoa antavaa primeria. Yleisestikin, kun iho vanhenee, saa kuultoa antavilla meikeillä ihon näyttämään paremmalta.

Vierailija
29/29 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Estee Lauderin Futurist Hydra Rescue meikkivoidetta. Sisältää aurinkosuojan (SPF45), on ohut ja helppo levittää käsin - silti sopivan peittävä. Puuteria en käytä ollenkaan.

N41

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä