Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia naisten ja tyttöjen täytyy aina nostaa jalkoja johonkin?

Vierailija
24.05.2017 |

Tosi paljon näkyy kaikkialla. Kävin viime viikolla elokuvissa ja sielläkin moni nainen piti jalkojaan edessä olevalla penkillä, busseissa ja junissa näkyy kun nuoret naiset pitää jalkojaan vastakkaisilla penkeillä. Kyllä te tiedätte mitä tarkoitan. Miksi näin?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuulettavat fjöösaa ja levittävät feromonejaan uroksille.

Tämähän se, h o r a t s u geeni aktivoituu ja tulee pakottava tarve saada perspillut esille.

Vierailija
42/45 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama homma, jalat ei yltä maahan ja tuolien reuna painaa. Olen kuitenkin noin 165cm eli ihan keskimittainen.

What? Olen sinua lyhyempi ja jalat yllää kyllä maahan asti istuessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikki tuolit ja istumukset on suunniteltu pitkien miesten mittojen mukaan. Olen pieni ja siro nainen eikä minulla koskaan ylety jalat maahan vaikkapa busseissa, lentokoneissa, junissa...

Miten se sirous vaikuttaa jalkojen ylettymiseen tuolilta? Pituus kai lähinnä. Itse istun ihan mukavasti busseissa, lentokoneessa yms. enkä ole mitoiltani pitkä mies vaan ihan normi nainen 160 cm. Päinvastoin pitkä ystäväni valittaa aina, etteivät hänen pitkät jalkansa mahdu lentokoneessa, junassa yms vaan pitää istua polvet suussa. On 190 cm. 

Vierailija
44/45 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ällöttää jos joku laittaa paskaiset kinttunsa esim.elokuvissa selkänojalle. Mulla ei ole mitään tarvetta istua noin. Itse ainakin pidän tuota tosi epähygieenisenä ja epäkohteliaana. 

Vierailija
45/45 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut teorian, että se juontuu ajoilta, jolloin asuimme puussa: vaara tuli alhaalta, joten oli parempi pitää raajat ylhäällä, ettei peto saa napattua jalasta kiinni. Saattaa siinä jotain perää olla, mutta enemmän syytä on varmaan juuri siinä istuimien mitoituksessa ja lämpötilassa, joista moni on maininnut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi