Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia on noloa ostaa vaatteita esim. Prismasta tai Citymarketista?

Vierailija
24.05.2017 |

Kaikilla ei ole varaa shoppailla merkkivaatekaupoissa. Minä ostan vaatteeni yleensä Prismasta. Miksi se on noloa?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän samaan hintaan saa rättejä "vähemmän nolosta" henkkamaukasta.

Vierailija
2/63 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan tiennyt sen olevan noloa. Eikös siellä ole hinnatkin suht samalla tasolla Lindexien sun muiden kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan rytkyni juuri sieltä mistä tyyliini sopivia vaatteita löytyy, aivan sama onko kyseessä merkkiliike vai Citymarket. Itse en voisi vähempää välittää, eikä kiinnosta mistä muut vaatteitaan hankkivat - paitsi silloin jos itse haluan ostaa saman vaatteen :D

Vierailija
4/63 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kledjut ole kalliimpia kuin esim H&M:ssä? Sieltä sa mies ainain 100 eurolla jo melko paljon vaatetta ja etenkin jos katselee vielä sieltä alennushyllyiltä. Ihan löytyy siistejä paitoja ja housuja 5-10 eurosta lähtien.

Vierailija
5/63 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten junttius näkyy nimenomaan tässä. "ihan sama kuha se mennöö piälle" tällainen asenne oli varmaan 100 vuotta sitten ihan sopivaa mutta ajatella että ihmiset ostaa vaatteensa ruokakaupasta vielä tänäkin vuonna. 

Vierailija
6/63 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan sieltä mistä löytyy kivannäköistä. Just ostin sortsit tokmannilta.

Vierailija
7/63 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M on hirveän huonolaatuista, varsinkin trikoot  kulahtaa ekassa pesussa.  CM:sta tai Prismasta saa usein paljon parempaa laatua.

Vierailija
8/63 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan itse vaatteeni yleensä muualta (ei ole autoa, joten harvoin tulee käytyä isoissa marketeissa), mutta musta tässä ei varsinaisesti ennen ollutkaan mitään noloa. Esim. Prismasta sai ihan hyviä vaatteita ja osin ihan samoja merkkejä kuin "muodikkaammistakin" kaupoista. En ollut vuosikausiin käynyt Prisman vaateosastolla, mutta nyt tässä juuri poikkesin sinne ja huomasin, että ainakin ko. kaupassa lähes koko vaatetarjonta on vaihdettu johonkin Prisman omaan house brandiin, joka vaikuttaa todella huonolaatuiselta. Paljon synteettisiä materiaaleja, mallit lähtökohtaisesti outoja ja saumat miten sattuu. Ihmettelen lähinnä, kuka niitä haluaa ostaa, kun parempia vaatteita saa samalla hinnalla muista kaupoista.

Vierailija
9/63 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten junttius näkyy nimenomaan tässä. "ihan sama kuha se mennöö piälle" tällainen asenne oli varmaan 100 vuotta sitten ihan sopivaa mutta ajatella että ihmiset ostaa vaatteensa ruokakaupasta vielä tänäkin vuonna. 

Ja ajattele, sieltä ruokakaupasta joka kehtaa ostaa vaikka vasaran  ja multasäkinkin vaikka meillä on erikseen rautakauppoja ja puutarhamyymälöitä :O

Vierailija
10/63 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku ruotsalainen halpisketju olisi vähemmän nolo kuin suomalainen tavarataloketju?

Vierailija
11/63 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandee pukeutua just niin kun ite haluaa. Jos siitä joku kommentoi negatiivisesti ja saa huumoria niin parempi vaan. Vaatteet on vain vaatteitä ja kehon karvat karvoja. Maailmassa on tärkeämpiäkin asioita. Kympistä kolmeen kymppiin on kaikki vaatteet mitä pidän ylläni ja koskaa ei olla katsottu oudosti missään julkisissa tai isommissakaan mestoissa. Hesa on muuten aika pieni kylä , kun käydään oikeasti isoissa kaupungeissa rajojen tuolla puolen.

Vierailija
12/63 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkka ja Maukka jos mikä on todellaki wt.

Vierailija
13/63 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä porukkaa jotka on et noloa noloa sitä ja noloa tätä! Kasvavaa aikuisiksi! Kai se on ihan sama mistä niitä vaatteita ostaa.

Vierailija
14/63 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan vaatteeni vaikka viinakaupasta jos itselleni sopivaa löydän.

T. Tyylikkäästi pukeutuva jolle tyyli ei ole yhtä kuin merkki

Vierailija
15/63 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmanni ei ole nolo?

Vierailija
16/63 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmanni ei ole nolo?

Ei

Vierailija
17/63 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nih saatanat, ja joku kehtaa vielä ostaa ne paskapaperinsa sieltä Prismasta, eikä mene johonkin Tokmannille tai HongKongiin halpiskauppaan. Mä olen onneksi niin sinut itseni kanssa, että kaikki ostokset onnistuvat Prismasta (siellä käyn pääsääntöisesti) eikä mitään nolouden tunnetta tule ollenkaan. Viime viikolla lähti läjä rintaliivisettejä ja muutamat bikinit. Ja ajatekaas, ne bikinitkin olivat ihan halpismallia ja -50% alennuksessa!!

Vierailija
18/63 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisestä keskustelu on noloa.

Vierailija
19/63 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mun mielestä noloa ole, itsekin ostan ihan tasan sieltä mistä löydän kivoja ja omantyylisiä vaatteita. Harvemmin vaan sattuu löytymään Prismasta tai Cittarista.

Vierailija
20/63 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm...ostin adidaksen verkkarit prismasta, kun oli ale ja ne oli siellä halvemmat kun urheiluliikkeessä... eli tämäkö oli noloa? olen kyllä prismasta muitakin vaatteita joskus ostanut.