Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kannattaa myydä kirpputorilla

Vierailija
24.05.2017 |

Kaikella on liikaa kaikkea.

Mitä kannattaa tänä päivänä myydä kirpputorilla?

Jätesäkkitoltulla hyvä kuntoista ja käyttämätöntäkin
sälää, vaatetta jne antanut ilmaiseksi eteenpäin, mutta
kyllä sille rahallekin olisi tarvetta...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja neuvoja nyt niiltä jotka on myyneet jne, eikä mitään "minä luulen että" :D 

Vierailija
2/13 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet myy huonosti. Nyt menee kaupaksi kaikki piharomu, puutarhaan liittyvä, lasten ulkolelut ym. pelit.

Ei kannata myydä talvikamaa: ei mene kaupaksi. Varsinkaan vaatteet ja liikuntavälineet.

Itse laitoin näin sesongin alkajaisiksi myyntiin aika pahoilla hintapyynnöillä piharuukkuja ja -koristeita. Kaikki lähti heti käsistä niillä hintapyynnöillä. Olin ajatellut laskevani hintoja kesäkuussaa jos ei kauppa käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkuntoista tavaraa, ja sellaista mitä myydään kaupassa nykyäänkin (poislukien jotkut astiastot, keräilyesineet ja vintage). Eli ei kukaan halua niitä -95 vuodelta olevia sotka pihakalusteita koska niistä vaan on aika kertakaikkiaan ajanut ohi.

Rikkinäistä ja kulahtanuttakaan kukaan ei pääsääntöisesti kaipaa, edes ilmaiseksi.

Vierailija
4/13 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväkuntoista tavaraa, ja sellaista mitä myydään kaupassa nykyäänkin (poislukien jotkut astiastot, keräilyesineet ja vintage). Eli ei kukaan halua niitä -95 vuodelta olevia sotka pihakalusteita koska niistä vaan on aika kertakaikkiaan ajanut ohi.

Rikkinäistä ja kulahtanuttakaan kukaan ei pääsääntöisesti kaipaa, edes ilmaiseksi.

Jep, liian suuri osa kirppiskamasta on nykyisin ihan roinaa. Jotain mainoskylkiäisiä ja muovisiivilöitä sekä tavaraa jonka olisi voinut ostaa kymmenen vuotta sitten mutta jota tuli hillottua kotona liian kauan.

Vierailija
5/13 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä se johtuu, mutta kaikki kellot tuntuu menevän huippuhyvin kaupaksi, samoin tietysti kotimainen lasi, keramiikka ja koriste-esineet, kohtuuhinnalla myyvät aina.

Vaatteet ja tietokirjat tuntuu liikkuvan aika huonosti -  samoin käytetyt laukut eivät kelpaa millään, jota en kyllä ihmettele.

Vierailija
6/13 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni on, että kaikki menee kaupaksi (myös sesongin ulkopuolinen tavara), kunhan hinta-laatusuhde kohtaa! Edulliset hinnat ja hyväkuntoinen (ja tietysti puhdas) tavara/vaate löytää varmasti suosituilta kirpputoreilta uuden omistajan. Lumppuja, rikkinäistä tai likaista ei tietenkään kannata lähteä myymään.

Vierailija
7/13 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei kannata myydä, ostajien oletus on että kaikki pitäisi saada ilmaiseksi.

Nimim. Viime lauantaina myymässä

Vierailija
8/13 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli 4 viikkoa 6 ihmisen kanssa yhteispöytä viikkokirpparill.

Kaupaksi ei mennyt:

- kengät (ei lasten eikä aikuisten)

- vaatteet (paitsi jotain teinien ja pikkupoikien t-paitoja)

- pehmolelut

Kaupaksi meni tosi paljon:

- lasten muoviset sisä- ja ulkolelut

- kirjat

- tuoreet Aku Ankat

- Aku Ankan taskukirjat

- astiat

- kaikki epämääräinen autotallista löytynyt tavara (kukkaruukut, valaisimet, polkupyörän osat jne)

Eli "pehmeät" tavarat ei menneet kaupaksi. Kirppis oli Tampereella.

Vierailija
9/13 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli banskulaatikollinen A.Ankan taskareita. Kaksi ostajaa otti muutaman.

Ennen ne vietiin suurinpiirtein käsistä...

Vierailija
10/13 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myy juuri muuta kuin kouluikäisten lasten vaatteita ja leluja. Ehkä 90% menee kaupaksi.

Vierailija
11/13 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemukseni on, että kaikki menee kaupaksi (myös sesongin ulkopuolinen tavara), kunhan hinta-laatusuhde kohtaa! Edulliset hinnat ja hyväkuntoinen (ja tietysti puhdas) tavara/vaate löytää varmasti suosituilta kirpputoreilta uuden omistajan. Lumppuja, rikkinäistä tai likaista ei tietenkään kannata lähteä myymään.

Vaatteet eivät tunnu menevän, elleivät ole jotain Me&I:tä tms. "hienoa" merkkiä. Todella siistikuntoista lastenvaatetta yrittänyt myydä, merkit tyyliin Lindex, H&M... Hinnat 20 snt - 1 e, eikä meinaa mennä. Aikuisten vaatteet menevät vielä nihkeämmin. Kyllä sieltä seasta aina joku menee, mutta suurin osa jää.

Mitä olen saanut menemään, niin kodintavarat kuten sisustustavara ja kodintekstiilit. Isot lasiastiat, vuoat, korit ja keittiövälineet kuten raastimet ja sekoittimet (siistit ja suht uudenaikaiset). Perusastiat kuten kupit ja lasit taas eivät ihan niin hyvin.

Kosmetiikka viedään käsistä, kunhan hinta on kohtuullinen. Jopa avatut purkit.

Vierailija
12/13 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sulla oli hinta taskareilla?

Mä laitoin hinnaksi 1,50 euroa per kappale, taskarit oli todella siistissä kunnossa ja myin niitä noin 20 kpl.

t. 8

Vierailija
13/13 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sulla oli hinta taskareilla?

Mä laitoin hinnaksi 1,50 euroa per kappale, taskarit oli todella siistissä kunnossa ja myin niitä noin 20 kpl.

t. 8

Sama hinta. Ne paksut tuplataskarit oli 3e.

Siistejä nämäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan