Kuvaile tähän mahdollisimman huonosti jotain biisiä ja muut yrittävät arvata mikä biisi on kyseessä
Kommentit (388)
Lähetetään terveisiä palstan ihanan A-hamsterin lempipaikasta.
Vierailija kirjoitti:
"Kosketa mua mä haluan tuntea sun kropan"
Britti kettumainen laulajapimu tämän lauloi 80 luvulla
Samantha Fox: Touch me
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkialla ympärilläni tuttuja kasvoja, kulutettuja tiloja, kulutettuja paikkoja. Kirkkaana ja aikaisena päivään nousee, ei menossa minnekkään, ei menossa minnekkään.
Ja heidän kyyneleensä täyttävät heidän lasejaan, ei ilmettä, ei ilmettä. Piilotan pääni haluan hukuttaa suruni, ei huomista, ei huomista.Arvaan Anna Eriksson: kaikista kasvoista
Eip, kokeile kääntää englanniksi :)
Mad World
Painonhallintaa uudella metodilla...
Vierailija kirjoitti:
Lähetetään terveisiä palstan ihanan A-hamsterin lempipaikasta.
Irwin: tervesiä perseestä. Nää on liian helppoja
Taivaalta sataa meetwurstia suoraan laulajan suuhun ja sen jälkeen se aina huutaa "aah". Tän biisin nimikin kertoo siitä.
Näitä on ihan mahdotonta arvata. :D
Vierailija kirjoitti:
Tititiiti
Uniikki: pojat on poikii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TUDDUUDUUTUUT TUDUUUUTTTTTTEEE TUUDUUUU TUDUUUEUUUUUU TUUDUUUUU TUTUTUTUUUUUUUUUU TUTUUUUUUUUUUUUUUUUTUTUUTUTUUUUUUUU TU TUTUTUTUT UTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT
Lisävihje: ruotsalainen rock-bändi.
Final countdown?
Vierailija kirjoitti:
Tässä biisissä unohdetaan ruokkia kissa, aurinkokin on jo nousemassa ja silti hän vain jää sinne.
No hitto miks ei
Vierailija kirjoitti:
Lauletaan naapurimaasta, taivaasta ja jäätyneestä vedestä muodostuvista kuvioista.
Hector - Lumi teki enkelin eteiseen
Vierailija kirjoitti:
Näitä on ihan mahdotonta arvata. :D
osa liian helppoja osa mahdottomia. Se rasputin vihje oli paras, keksikää sellaisia lisää!
Laulussa vilahtaa transsukupuolinen...
Sinä sukelsit luotani pois, hämmästyneenä kysyin: hei minne sä meet? Kai vastauksen antaa jo voit? Outo tuike sun silmissä kertoo sen, kun kuu on täysi ja punainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauletaan naapurimaasta, taivaasta ja jäätyneestä vedestä muodostuvista kuvioista.
Hector - Lumi teki enkelin eteiseen
Niin tietenkin! Tätä en keksinyt itse, mutta tosi hyvä vihje ja hyvin tiedetty!
Vierailija kirjoitti:
Käsityöläinen, jonka (suku)nimi on eräs tauti ja hän on pilvimuodostelmaraitilta...
Leipuri Hiiva :D
Odottelen puhelimen ääressä miksi se ei soi.
Vierailija kirjoitti:
"Kosketa mua mä haluan tuntea sun kropan"
Britti kettumainen laulajapimu tämän lauloi 80 luvulla
Samantha Fox-Touch me
Kikka Huone 105