Kuvaile tähän mahdollisimman huonosti jotain biisiä ja muut yrittävät arvata mikä biisi on kyseessä
Kommentit (388)
Mies jonka ääniala ja taidot ei riitä alkuunkaan laulaa kovaa ja korkealta joululaulua.
On meri ja koralli sekä mies ja nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mies jonka ääniala ja taidot ei riitä alkuunkaan laulaa kovaa ja korkealta joululaulua.
Jarkko Ahola??
Neitsytmäisesti tosi ekaa kertaa??
Nään puiset vihreät, punaisia ruusuja myös, nään niiden kukkivan, minulle ja sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jarkko Ahola??
Ei sinne päinkään. Lisävinkiksi että tämä ei ole levytetty kappale mutta äänitetty ilmeisesti studiossa ja esitys on kohtalaisen suosittu youtubessa, yleensä huumorin kannalta.
Ma....a kirjoitti:
Like a virgin 🎶
Siinä ne silleen on ja sitten ne silleen niinkun tekee silleen ja sit silleen.
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan hiihdän
Antti Tuisku:Hiihdän
Tässä uudehkossa suomenkielisessä menevässä rallissa kaksi maamme huippuartistia lyövät yhteen taitonsa. Upea nainen on tunnettu tavallaan "voimanaisena", vaikeista ajoista selviytymisen esikuvana, ja tämä toinen ko. biisissä esiintyvä henkilö suunnannäyttäjänä, vahvana oman tiensä kulkijana.
erään kuuluisan lopettaneen yhtyeen laulajatar on ykkönen
yrittää kertoa jotain mutta ei itse pysty :`( todella liikuttava laulu, ei sellaisia lauluja saisi tehdä
Lauletaan naapurimaasta, taivaasta ja jäätyneestä vedestä muodostuvista kuvioista.
Vierailija kirjoitti:
Ma....a kirjoitti:
Like a virgin
Kjyllä ten pöints för juu.
Vierailija kirjoitti:
Siinä ne silleen on ja sitten ne silleen niinkun tekee silleen ja sit silleen.
Kappas vaan Minttu sekä Ville?
Poika saunoo..??