Miesystävä jätti VUOSI sitten rumasti, nyt hinkuaa takaisin, ei ole kuulemma toista näin ihanaa.
Voi luoja miehiä. En koskisi enää pitkällä tikullakaan.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Ja minä olin siis tosi rakastanut ja jätetyksi tuleminen sattui todella paljon. Nyt aidosti tunnen päässeeni yli, ja uusia virityksiäkin on. Niin nyt se sitten tajusi mitä menetti. Hohhoijaa. Ap
Ei se tainnut sinusta olla tarpeeksi kiinnostunut, ja tuskin vieläkään on aidosti.
Ressukka ei vaan osaa olla yksin...
Sen verran tunteikas aloitus, että et kyllä ole vielä päässyt kokonaan yli miehestä tai siitä, että hän jätti sinut.
Mun ex-tyttöystävä teki samoin. Jätti toisen miehen takia ja kolmen kuukauden päästä mankui takaisin kun "ei ollutkaan tajunnun kuinka ihana mä oon". Ja en ottanut takaisin, en todellakaan.
M36
Vierailija kirjoitti:
Ja minä olin siis tosi rakastanut ja jätetyksi tuleminen sattui todella paljon. Nyt aidosti tunnen päässeeni yli, ja uusia virityksiäkin on. Niin nyt se sitten tajusi mitä menetti. Hohhoijaa. Ap
Tai sitten ei ole saanut ketään muuta.
No en tiedä tunteikkuudesta. Kylmä fakta on se, että muuttui yhdessä yössä kylmäksi ja ilkeäksi ja katkaisi yhteydenpidon. Yli vuoden tiiviin suhteen jälkeen. Kyllä se minusta oli rumasti tehty ja on yhä, vaikka en ole enää millään tasolla kiinnostunut. Ihmetyttää vaan että miten kehtaa edes ottaa yhteyttä. Itse en kehtaisi. Ja käsitän toki sen ettei hän minusta koskasn oikeasti välittänyt. Ap
Mies tajusi ettei löydäkään ketään muuta, joka hänet huolisi. :D No, elämä opettaa...
Käsittämättömän törkeästi on sinua kyllä kohdellut. Onko muutenkin epävakaa? Mielenterveysongelmainen?
Jep, sellaista on ilmassa... Kevätkiima saa kaikki eksät viestittelemään.
Olisin ihan totaalisen järkyttynyt. Ensinnäkin, mun exä pitäis minua niin dorkana ja helppona, että ottaisin noin vain takaisin. EI JATKOON!
Ihan tervepäiseltä vaikutti siihen viimeiseen päivään asti. Kyllä sillä on naisia ollut vuoden mittaan varmaan toista kymmentä, mutta nyt vasta kuulema tajuaa että miten erilainen olen kuin muut naiset.
Juu en aio edes vastata viesteihinsä, eihän sekään vastannut minulle silloin. Katosi vain ja sain itse ymmärtää mikä on homman nimi.