Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä jätti VUOSI sitten rumasti, nyt hinkuaa takaisin, ei ole kuulemma toista näin ihanaa.

Vierailija
24.05.2017 |

Voi luoja miehiä. En koskisi enää pitkällä tikullakaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olin siis tosi rakastanut ja jätetyksi tuleminen sattui todella paljon. Nyt aidosti tunnen päässeeni yli, ja uusia virityksiäkin on. Niin nyt se sitten tajusi mitä menetti. Hohhoijaa. Ap

Vierailija
2/14 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä ota takasin! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä olin siis tosi rakastanut ja jätetyksi tuleminen sattui todella paljon. Nyt aidosti tunnen päässeeni yli, ja uusia virityksiäkin on. Niin nyt se sitten tajusi mitä menetti. Hohhoijaa. Ap

Ei se tainnut sinusta olla tarpeeksi kiinnostunut, ja tuskin vieläkään on aidosti. 

Vierailija
4/14 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ressukka ei vaan osaa olla yksin...

Vierailija
5/14 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran tunteikas aloitus, että et kyllä ole vielä päässyt kokonaan yli miehestä tai siitä, että hän jätti sinut.

Vierailija
6/14 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-tyttöystävä teki samoin. Jätti toisen miehen takia ja kolmen kuukauden päästä mankui takaisin kun "ei ollutkaan tajunnun kuinka ihana mä oon". Ja en ottanut takaisin, en todellakaan.

M36

Vierailija
7/14 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ei ole saanut ketään muuta.

Vierailija
8/14 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä tunteikkuudesta. Kylmä fakta on se, että muuttui yhdessä yössä kylmäksi ja ilkeäksi ja katkaisi yhteydenpidon. Yli vuoden tiiviin suhteen jälkeen. Kyllä se minusta oli rumasti tehty ja on yhä, vaikka en ole enää millään tasolla kiinnostunut. Ihmetyttää vaan että miten kehtaa edes ottaa yhteyttä. Itse en kehtaisi. Ja käsitän toki sen ettei hän minusta koskasn oikeasti välittänyt. Ap

Vierailija
9/14 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tajusi ettei löydäkään ketään muuta, joka hänet huolisi. :D No, elämä opettaa...

Vierailija
10/14 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömän törkeästi on sinua kyllä kohdellut. Onko muutenkin epävakaa? Mielenterveysongelmainen?

Vierailija
11/14 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, sellaista on ilmassa... Kevätkiima saa kaikki eksät viestittelemään.

Vierailija
12/14 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ihan totaalisen järkyttynyt. Ensinnäkin, mun exä pitäis minua niin dorkana ja helppona, että ottaisin noin vain takaisin. EI JATKOON!

Vierailija
13/14 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota takaisin!!!

Vierailija
14/14 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tervepäiseltä vaikutti siihen viimeiseen päivään asti. Kyllä sillä on naisia ollut vuoden mittaan varmaan toista kymmentä, mutta nyt vasta kuulema tajuaa että miten erilainen olen kuin muut naiset.

Juu en aio edes vastata viesteihinsä, eihän sekään vastannut minulle silloin. Katosi vain ja sain itse ymmärtää mikä on homman nimi.