Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jotenkin kaipaan ystäviä, mutta sitten en kuitenkaan

Vierailija
23.05.2017 |

En tee itse asian eteen yhtään mitään. Jos joku rupeaa kutsumaan kylään, panikoidun ja keksin tekosyitä, miksen voi mennä. Mulle kelpaa, jos joku kutsuu kaupungille kahville, mutta itse en tee asian eteen mitään. Olen parissa yhdistyksessä mukana, mutta en edes yritä ystävystyä niiden ihmisten kanssa yhdistystoiminnan ulkopuolella. Sama kursseilla. Kaipaan ihmisten seuraa, mutta en sitten kuitenkaan halua.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Koetko olevasi vain laiska vai pelkäätkö tutustua?

Vierailija
2/13 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut minusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama

Vierailija
4/13 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on vaikea tavata jotain kahdestaan, helpompaa jos on kolme. Ehkä pelkään hiljaisia hetkiä tai jotain..

Vierailija
5/13 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös

Vierailija
6/13 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kai silkkaa laiskuutta, en ole ap.

En lainkaan pelkää ihmisiä tai seurustelua mutta se tapaamisten sopiminen ja siihen varattava aika tekee siitä turhan vaivalloista. Kivempi vaan olla. 

Vierailija
7/13 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin kaipaan miesystävää, mutta sitten en kuitenkaan..

N32

Vierailija
8/13 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko syynä laiskuus vai jännittäminen vai mikä?

Vierailija
9/13 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja ongelmia. Ystävyyssuhteet varsinkin naisilla vaativat aikaa ja minä vietän sen ajan mieluummin kotona mieheni kanssa.

Vierailija
10/13 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täälläkin. Kai johtuu siitä, että olen nuoreen ikäni suhteutettuna jo saanut huomata melko hyvin, että sellaiset aidot (syvät ja positiiviset) ystävyyssuhteet ovat harvassa.

Pienempi piiri, vähemmän tuskaa. Minulla on vain yksi hyvä ystävä mieheni lisäksi. Ei vaan riitä energia sellaisiin pintapuolisiin kaverisuhteisiin.

Vierailija
11/13 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin minäkin. Tosi ärsyttävää, on niin työlästä tutustua sillä tasolla että olisi luontevaa olla vapautuneesti yhdessä ilman pingottamista... Se vaatisi yhteydenpitoa ja paljon näkemistä ja tsemppaamista. Nuorempana se oli helpompaa. Yli 30v en jaksa tutustumisvaihetta ja kaikki jää pintapuoliseksi...

Vierailija
12/13 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sorttia oon. Mulla johtuu varmaan osin itsetunto-ongelmista tai itseluottamuksen puutteesta. Pelkään, ettei musta oikeasti tykätä tai että puhun jotenkin tyhmiä. Joidenkin kans tosin juttu saattaa lentää tosi hyvin, mutta joidenkin kans oon jostain syystä hyvin herkästi varuillani. Häpeän myös omaa masennus- ja sairaustaustaani ja meen jotenkin tosi lukkoon, kun multa kysellään mitä harrastat tai mitä teet päivisin. Ammattiani myös häpeän, koska se herättää ihmisissä tiettyjä ennakkoluuloja. :-(

Vierailija
13/13 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Olen itsestäni onnistunut analysoimaan, että kaipaan kyllä ystäviä, ja pidän ystäviini yhteyttä viestittelemällä ja soittelemalla, ja olen hyvinkin sosiaalinen ja puhelias vaikka työpaikan kahvipöydässä ja uusia ihmisiä tavatessa jossain. Mutta välttelen ystävien tapaamisia, koska en kestä aikatauluja. Yksikin sovittu kellonaika ahdistaa ihan kamalasti. Jos tapaan jonkun ystävän yllättäen jossain kadulla tms, niin jään mielelläni juttelemaan vaikka kahdeksi tunniksi, tai jos hän yllättäen kadulla törmätessä pyytää kahville niin ilahdun ja menen. Mutta en pysty sopimaan edes huomiselle tapaamista ilman että ahdistun siitä että pitää olla jossain tietyssä tapaamisaikataulussa. En pysty tosin myöskään käymään missään harrastuksessa vakioaikaan, vaan kaikki harrastukseni on sellaisia, että menen kun tuntuu siltä (esim. pyöräily, lenkkeily, kirjastot jne). Menetän tosin ystäväni tällä, mutta en pysty parempaan. En tiedä mikä noissa sovituissa ajoissa on minulle ihan mahdotonta. En edes koskaan myöhästele tms, koen vain kuristavan tukahduttavaksi, jos pitää sopia joku aika jonkun kanssa.