Voiko teekkarinainen ja humanistimies olla yhdessä?
Kommentit (35)
En keksi yhtäkään syytä, miksi ei voisi olla..
Kauppakorkeakoulu on nyt yhtä kun Aalto Otaniemessä niin tulee pareja DI ja KTM.
Vierailija kirjoitti:
Kauppakorkeakoulu on nyt yhtä kun Aalto Otaniemessä niin tulee pareja DI ja KTM.
Mutta entäs sitten pariutuminen yliopiston ulkopuolella tai opiskeluiden jälkeen?
Joudut sitten kokoamaan itse ne Ikea-mööpelit.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on omituinen käsitys, että pari vuotta jonkun koulun kirjoilla muuttaa ihmistä perustavanlaatuisesti.
Tuskin on sellaista käsitystä, vaan se on niin että tietynlaiset ihmiset hakeutuvat tai ohjautuvat tietynlaisille aloille.
Samoista työpaikoista tai kaveriporukoissa viimeistään parinsa löytävät.
Vierailija kirjoitti:
Humis voi ammattitaitoisesti pohdiskella ikea-mööpeleiden toimintojen ja ulkonäön esteettistä suhdetta tai koko mööpelin olemassaolon oikeutusta, etenkin kun siitä on tullut jotakin aivan muuta kuin kuva antoi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
DI-miehen kanssa tämä DI-nainen on pariutunut.
En usko, että löytäisin humanistin kanssa samaa aaltopituutta.
Arvostan loogisuutta ja suoraa ja selkeää puhetta.Runonlausujamies tai epämääräisen pehmeitä lausuva mies olisi kauhistus.
Uskon, että teknisen koulutuksen saaneet naiset sotketaan tällä palstalla miehiin. Itse olen saanut tällaista kommenttia.
Täysin samaa mieltä. Mukaan lukien tuo viimeinen kappale 😂
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja minulla on ylioppilastutkinto
AP
No mun lähipiiristä löytyy DI-nainen, jonka mies on aineenopettaja humanistisesta. Ovat tavanneet opiskelujen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
DI-miehen kanssa tämä DI-nainen on pariutunut.
En usko, että löytäisin humanistin kanssa samaa aaltopituutta.
Arvostan loogisuutta ja suoraa ja selkeää puhetta.Runonlausujamies tai epämääräisen pehmeitä lausuva mies olisi kauhistus.
Uskon, että teknisen koulutuksen saaneet naiset sotketaan tällä palstalla miehiin. Itse olen saanut tällaista kommenttia.
Taisi se yliopistokoulutus mennä sinulla hukkaan, kun et siellä sen vertaa viisastunut, ettet tekisi tuollaisia yleistyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Esim. Jussi Halla-aho on humanisti, kaippa hänen kaltaisensa humanistimies voisi olla esim. Elina Lepomäen kanssa yhdessä... :D
Mitäs tämä on nyt ?
Di-miehenä voi sanoa, että teekkaritytöt ovat opiskeluissa yleensä suoraviivaisempia ja tehokkaampia kuin miehet. TKK:lla tehtiin paljon ryhmätöitä niin että ryhmät eri kursseilla vaihtuivat, kun oli eri osastojen oppilaita. Tuon takia työnjaossa opitaan jämptiksi, vuoropuhelun on oltava selkeää ja aikatauluista pidetään kiinni. Itsellä on käsitys, että humanistien kanssa kommunikointi on työläämpää, koska he jotenkin arastelevat tuoda asioita esille ja aikataulujen pito on vähän sinnepäin. Eli jos nainen opiskelee tuossa porukassa vuosia, voi humanistipoika tuntua lepsulta.
Siis eihän koulutuksella ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Harvoin kenelläkään on puhtaan stereotyyppiset arvot siihen alaan nähden mitä opiskelee.