Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei ole totta, tätäkö miehet todella haluavat?!! Kauneusihanteet ja Instagram..

Vierailija
23.05.2017 |

Eli, olen 35v nainen jolla on ollut tili Instassa pari vuotta. Lähinnä luonto & kissa-kuvia, joukossa pari "kesyä" selfietä ( värjäämätön maantienvärinen tukka, vähän meikkiä jne jne).

La-iltana olin yksin kotona, mies töissä ja lapsi mummilassa. Join hiukan viiniä ja päätin tehdä kokeen: Päähän laitoin kiharaisen, lilan vappuperuukin ja meikkasin voimakkaasti, eräällä kuvien kä'äsittely-ohjelmalla suurensin huulet lähes naurettavaksi ja tein vielä aidon näköiset tatuoinnin rintaan sekä lävistyksen huuleen. Pisteenä ii:n päälle rintsikoihin tungetut sukat ja ainoa vähän avarampi toppi..

Poseerasin minkä pystyin, katselin kameraan huulet raollaan povi röyhöllä ja välillä repeilin nauruun. Valitsin 2 kuvaa, joista vielä filtteröin ihon nukkemaiseksi ja latasin Instaan. Ja mitäkö tapahtui?

Parissa tunnissa 16 tykkäystä, enemmän kuin yksikään kuvani oli saanut ikinä! Sekä kommentteja "wow" "sexy" "ootko sinkku" jne . Aamulla tykkäyksiä oli jo 35!

Minulla on oma mies, jolle kelpaan tälläisenä harmaavarpusena mutta suurin osa näköjään haluaa turbohuulisen, tatuoidun povipommin! :O

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suurin osa"?

Vierailija
2/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Tuskiin olisit omaan Instaasi moista kehdannut laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelet kun tyrkky saa tyrkyn tykkäykset?

Ja ihan kaikki miehet taas, ihan kaikki.

Vierailija
4/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi seisoa kun luin.

Vierailija
5/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki.

Vierailija
6/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäyksiä saa myös hyvillä ja persoonallisilla kuvilla, ja jopa paljon enemmän... Vrt. Konsta Punkka, joka kisasi kaverin kanssa siitä, kumpi saa enemmän tykkäyksiä, saliselfie vai oravan kuva.

Vierailija
7/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intagramin suosituimmat muijathan ovat pitkähiuksia , isotissisiä ja tatuoituja varpaista kaulaan !

Vierailija
8/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 tykkäystä on naurettavan vähän

Vierailija
9/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
10/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tässä  nyt pointtina se, että kevyesti meikattu nainen villatakissa hymyilemässä kauniisti sohvalla- 5 tykkäystä joista 4 tutuilta

Olkapään yli katsova, vahvasti meikattu nainen tissitopissa- 35 tykkäystä

35 ei ole kaikki maailman miehet, mutta surullisen  paljon se kertoo nykyajan kauneusihanteista ja sosiaalisesta mediasta.

AP

Vierailija
11/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tunnistettu

Vierailija
12/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli, olen 35v nainen jolla on ollut tili Instassa pari vuotta. Lähinnä luonto & kissa-kuvia, joukossa pari "kesyä" selfietä ( värjäämätön maantienvärinen tukka, vähän meikkiä jne jne).

La-iltana olin yksin kotona, mies töissä ja lapsi mummilassa. Join hiukan viiniä ja päätin tehdä kokeen: Päähän laitoin kiharaisen, lilan vappuperuukin ja meikkasin voimakkaasti, eräällä kuvien kä'äsittely-ohjelmalla suurensin huulet lähes naurettavaksi ja tein vielä aidon näköiset tatuoinnin rintaan sekä lävistyksen huuleen. Pisteenä ii:n päälle rintsikoihin tungetut sukat ja ainoa vähän avarampi toppi..

Poseerasin minkä pystyin, katselin kameraan huulet raollaan povi röyhöllä ja välillä repeilin nauruun. Valitsin 2 kuvaa, joista vielä filtteröin ihon nukkemaiseksi ja latasin Instaan. Ja mitäkö tapahtui?

Parissa tunnissa 16 tykkäystä, enemmän kuin yksikään kuvani oli saanut ikinä! Sekä kommentteja "wow" "sexy" "ootko sinkku" jne . Aamulla tykkäyksiä oli jo 35!

Minulla on oma mies, jolle kelpaan tälläisenä harmaavarpusena mutta suurin osa näköjään haluaa turbohuulisen, tatuoidun povipommin! :O

Mun koira saa enemmän tykkäyksiä kuin minä ja tuo 35 tykkäystä. Koiraako ne miehet oikeasti haluaa?

Vierailija
13/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä tässä  nyt pointtina se, että kevyesti meikattu nainen villatakissa hymyilemässä kauniisti sohvalla- 5 tykkäystä joista 4 tutuilta

35 ei ole kaikki maailman miehet, mutta surullisen  paljon se kertoo nykyajan kauneusihanteista ja sosiaalisesta mediasta.

AP

Ja päätit sitten omalta osaltasi lisätä sitä kuvallasi?   ; )

Logiikka kohdillaan. Kuvien lataajatko eivät ole itse syyllisiä ilmiöön? Vain ne tykkääjät?

Joku "wow"-kommentikin on täysin merkityksetön, vai onko kyse mielestäsi nyt taas suurestakin naisten yleisestä esineellistämisestä?

Vierailija
14/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait tykkäykset siltä tietyltä marginaaliselta miessegmentiltä joka niistä tyrkkykuvista instassa tykkäilee. Onneksi olkoon. 

Vierailija
16/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Miksi joku kävisi tykkäämässä tuntematonta villatakkinaista, joka vaikuttaa siltä, että tili on tutuille tarkoitettu? Bimboille on oma tilauksensa, mutta niin on myös oikeasti hyvillä kuville.

Vierailija
17/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrkkykuvat ei oikein iske, joten en tykkäisi.

Tuntematon villatakkinainen, miksi siitäkään tykkäisi?

Laitapa joku komia maisemakuva, vaikka Lapista, niin saattaisin hyvinkin tykätä. 

Tykkään instassa nimenomaan hienoista kuvista, en kuvissa olevista henkilöistä tai heidän tisseistään. Olen kyllä yhdestä ehkä tyrkyksikin luokiteltavasta kuvasta tykännyt, oli sellainen ajatuksella lavastettu ja käsitelty 1900-luvun alkupuolen "gangsterin heila"-teema siinä. Todella hieno, vaaraa ja seksiä tihkuva vintage-henkinen kuva. 

Niille tissivakoselfieillekin on varmasti toki oma kohderyhmänsä.

Vierailija
18/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa oleva, tavallisia kuvia laittava nainen antaa vaikutelman, että ei halua huomiota wow-kommenttien muodossa. Ei ole kyse siitä, että luonnollisena olisi vähemmän kaunis kuin laitettuna muiden mielestä.

Vierailija
19/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se nyt on itsestäänselvää että jos laittaa itsestään jotain tissityrkkykuvia niin se houkuttelee tietyntyyppisiä miehiä. Ihan eri asia sitten ketä fiksua naista sellaiset miehet kiinnostaa...saati että kuka vähänkään vakavasti otettava nainen haluaa laittaa itsestään sellaisia kuvia jakoon.

Itse olen pitkähiuksinen blondi, jolla on aivan valtavat luomurinnat. Ikinä, ikinä en laittaisi mitään sellaista kuvaa nettiin jossa tissit näkyvät, koska tiedän millaisia mielikuvia sellaiset kuvat herättävät. Tykkäyksiä kyllä satelisi, mutta mitä minä niillä teen; naimisissa oleva perheellinen nainen, joka työskentelee hyvässä ammatissa.

Ylipäätään en harrasta itseni kuvaamista, ja instassani taitaa olla vain pari kasvokuvaa, joissa silmälasit päässä ja rintamus ei näy. Kuvaan lähinnä erilaisia luovia harrastuksiani (ompelu, neulonta, sisustaminen) sekä joskus koiraani sekä reissuissa kauniita maisemia.

Vierailija
20/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Jos kaverini hassuttelisi peruukissa ja teeskennellyssä posessa niin saattaisin tykätäkin helpommin kuin jotain tylsää peruskuvaa. Ei se tarkoita että se visuaalinen lookki miellyttää minua objektiivisesti enemmän.

Ja ketkä siellä instassa eniten tykkäilevät ja kommentoivat että wow niille tuntemattomille fitness-naisille? No ei ainakaan valtaosa älykkäistä "normaaleista" sinkkumiehistä.

Ne fitness-naisetko ovat sitten mielestäsi normaaleja? Jos niitä herutuskuvia ei sinne ladattaisi, ei koko ilmiötäkään olisi.

Miksi tämä nimimerkki saa edelleenkin mainostaa palstan sääntöjen vastaisesti blogiaan?