Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei ole totta, tätäkö miehet todella haluavat?!! Kauneusihanteet ja Instagram..

Vierailija
23.05.2017 |

Eli, olen 35v nainen jolla on ollut tili Instassa pari vuotta. Lähinnä luonto & kissa-kuvia, joukossa pari "kesyä" selfietä ( värjäämätön maantienvärinen tukka, vähän meikkiä jne jne).

La-iltana olin yksin kotona, mies töissä ja lapsi mummilassa. Join hiukan viiniä ja päätin tehdä kokeen: Päähän laitoin kiharaisen, lilan vappuperuukin ja meikkasin voimakkaasti, eräällä kuvien kä'äsittely-ohjelmalla suurensin huulet lähes naurettavaksi ja tein vielä aidon näköiset tatuoinnin rintaan sekä lävistyksen huuleen. Pisteenä ii:n päälle rintsikoihin tungetut sukat ja ainoa vähän avarampi toppi..

Poseerasin minkä pystyin, katselin kameraan huulet raollaan povi röyhöllä ja välillä repeilin nauruun. Valitsin 2 kuvaa, joista vielä filtteröin ihon nukkemaiseksi ja latasin Instaan. Ja mitäkö tapahtui?

Parissa tunnissa 16 tykkäystä, enemmän kuin yksikään kuvani oli saanut ikinä! Sekä kommentteja "wow" "sexy" "ootko sinkku" jne . Aamulla tykkäyksiä oli jo 35!

Minulla on oma mies, jolle kelpaan tälläisenä harmaavarpusena mutta suurin osa näköjään haluaa turbohuulisen, tatuoidun povipommin! :O

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Kaikkihan sen tietää että miehet kiihottuvat vain isotissisistä naisista. T. Katkera aa-kuppinen lauta

Vierailija
22/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä tässä  nyt pointtina se, että kevyesti meikattu nainen villatakissa hymyilemässä kauniisti sohvalla- 5 tykkäystä joista 4 tutuilta

Olkapään yli katsova, vahvasti meikattu nainen tissitopissa- 35 tykkäystä

35 ei ole kaikki maailman miehet, mutta surullisen  paljon se kertoo nykyajan kauneusihanteista ja sosiaalisesta mediasta.

AP

Ja päätit sitten omalta osaltasi lisätä sitä kuvallasi?   ; )

Logiikka kohdillaan. Kuvien lataajatko eivät ole itse syyllisiä ilmiöön? Vain ne tykkääjät?

Joku "wow"-kommentikin on täysin merkityksetön, vai onko kyse mielestäsi nyt taas suurestakin naisten yleisestä esineellistämisestä?

Moni hakee niillä kuvillaan huomiota eli oikeastaan kyllä ne mistä jengi tykkää eniten vaikuttaa. Ei kaikkiin tietenkään eikä kerro mitä miehet haluaa todellisuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en halua, oliko muuta kysyttävää? Jotkut runkkaavat Jonnet ja muut urpot ei ole sama kun kaikki tai miehet haluaa, ihan vain sinullekin tiedoksi.

Vierailija
24/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi!!!

Mää en käsitä miten oon elänyt 32 veeksi ilman yhden ainuttakaan kuvaa itsestäni netissä. Ei instaa, ei facea, ei mitään.

En ota selfieitä enkä kirjoita käyneeni paskalla ja pystyn aamulla nouseen sängystä.

Vierailija
25/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion hankkia silikonit. Eiku ei, nii mulla onkin F- kupin tissit. Miks musta ei tykätä? Ainii, enhän mää oo instassa.

Kukaan ei rakasta mua! Missä kaikki peukut??

Tungen omani perseeseeni.

Vierailija
26/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap haluaisi tykkäyksiä mutta ei niitä villatakkikuvillaan saa, ja tyrkkykuvillakin vain muutama. Niitä tykkäyksiä voisi kyllä saada esim. opettelemalla valokuvaamaan.

Vierailija
27/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miloinkohan naisetkin tajuaa, että sama marginaaliosa miehistä heitä tykkäilee, se runkkareiden armeija jotka päivystää kuvia. Onhan se imartelevaa kun 120kg Reiska tai 15v finninaamainen Jonne jonka kivekset on juuri laskeutuneet tykkää ja sanoo vow.