The good morning blogin uusin suuntaus
Blogissa virtaa nyt vapaan rakkauden energiat ja positiivisuuspsykologiaa viljellään runsaalla kädellä.
Mp?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
En pidä uudesta suuntauksesta, ihan hirveää liibalaaba-meininkiä. Sen ymmärrän, että henkisyys on alkanut kiinnostaa, kiinnostaa se itseänikin. Mutta tapa, jolla sellaisista asioista puhutaan, on vain käsittämätön. En koe saavani mitään näin epämääräisistä mietelmistä: "Mutta rakkaus, josta puhun, ei ole tunne. Se on tila, se on energiaa, se vain on. Se on erillään “tunteista”, ja se on aina läsnä kokiessani tunteita."
Monet muut meistä Kaisan ikäisistä olemme opiskelleet korkeakouluissa kolme vuotta samalla, kun hän on keskittynyt toimimaan oman elämänsä filosofina kera paastojen ja puhdistusjuomien. Ei kai ihme, että tavat kommunikoida eroavat toisistaan. Se, kumpi tapa on parempi, onkin sitten jokaisen itse päätettävä.
+ Kaisa voisi joskus vastata kommentteihin :)
Enemmistö taitaa olla sitä mieltä, että uusi suuntaus on liibalaabaa. On Kaisa itsekin puhunut jossain lukijakadosta.
Muistelen, että Kaisakin opiskelee teatterikorkeakoulussa?
Mitä olet kysynyt Kaisalta?
Siis onko Kaisa vasta 21?? On blogannut iät ajat, luulin että on 25-26...
Vierailija kirjoitti:
Siis onko Kaisa vasta 21?? On blogannut iät ajat, luulin että on 25-26...
Kaisa on 22.
Oon lähipiiristä :)
On nyt myös Oshon kannattaja. Instagramissa: Tantra, spirituaalisuus ja seksi!
Minä en tarvitse tyttöä kertomaanminulle siitä, että mitä seksuaalisuus on ja kuinka seksiä harrastetaan oikeaoppisesti!
Uusin postaus meni yli hilseen. Kirjoittaa, että 90 % parisuhteista ei toimi. Mistä luku tulee?????
Uusin postaus näyttää hyvin kirjoittajan nuoruuden ja naiviiuden. Parisuhteen tulee olla vain molemminpuolien hyödyke, sanonta "parisuhteen teen on tehtävä töitä" on kuulemma huuhaata, koska miksipä sitä ihminen haluaisi tehdä jotakin, mikä ei itseä kiinnosta, toisen ihmisen eteen. Ollaan kilttejä, vaikkei tekisi mieli ja tehdään palveluksia, vaikkei huvita. Koska kirjoittaja ilmeisesti kokee, että toiselle kilttinä oleminen ja hyvän tekeminen on feikkausta.
Eli ideaalisuhteessa molemmat keskittyvät omaan napaan ja jos se toinen sattuu senhetkiseen omaan tilaan ja omiin tarpeisiin sopimaan, voidaan kohdata hetki. Huhhuh. Kuulostan paheksuvalta tädiltä, mutta tässä postauksessa oli tämä nykyajan minäminäminä -ajatusmaailma viety ihan äärimmilleen. Ettei edes siinä tärkeimmässä suhteessa oikeasti tarvitsisi huomioida kuin omat fiilikset. Ei ihme, että mimmin mielestä 90% parisuhteista on surkeita, koska suurimmassa osassa hyviä aikuisia suhteita on kaksi ihmistä, jotka ihan aktiivisesti haluavat ottaa myös sen toisen ihmisen tarpeet ja tunteet huomioon, joskus jopa asettaa ne, OMG, omien tarpeiden edelle.
Mitä ihmettä. Katsoin tuota blogia, ja tajusin, että luin sitä jo monta vuotta sitten, mutta miten ulkonäkö on muuttunut niin paljon?? Ihan kuin olisi lihonut +10kg, kasvonpiirteet täysin erilaiset.. Ja on kuitenkin nykyään "terveellisemmällä" ruokavaliolla...
Tuolla on siis vuodelta 2013-2014 postauksia, joissa reilusti laihempi. Ilkeää sanoa, mutta mielestäni oli paljon kauniimpi vähän hoikempana, kun joitain taas vähän enemmän lihaa luiden ympärillä kaunistaa..
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä. Katsoin tuota blogia, ja tajusin, että luin sitä jo monta vuotta sitten, mutta miten ulkonäkö on muuttunut niin paljon?? Ihan kuin olisi lihonut +10kg, kasvonpiirteet täysin erilaiset.. Ja on kuitenkin nykyään "terveellisemmällä" ruokavaliolla...
Jep, tämä on häirinnyt itseänikin. Tekstit ja ulkomuoto tuntuvat olevan pienessä ristiriidassa. Puhutaan terveellisen ruokavalion puolesta ja annetaan ymmärtää että itsekin sellaista noudatetaan (?) mutta olemus kuitenkin viestii vähän muusta, esimerkiksi kasvot usein tosi turvonneet. Kaksi vaihtoehtoa: joko tuollainen elämäntapa ei tuokaan terveyttä tai sitten tuo, mutta Kaisa itse
ei noudata sitä, on esim. salasyöppö. Jossain vaiheessa alkoholiakin kului paljon, en tiedä kuluuko vieläkin.
Minua blogi ei ole enää aikoihin inspiroinut. Hyvinvoinnista puhuva henkilö, joka ei itse näytä voivan hyvin, on vain todella epäuskottava.
Veikkaan että tuo parin vuoden päästä tulee kirjoittamaan minkälaista kulissielämää hän "henkisenä" eli, halusi vain todistella kaikille että kaikki on hyvin ja mikään negatiivinen ei yllä häneen... mutta kuinka oikeasti oli bulimia ja masennus jne. Ei olisi eka kerta blogiaikakauden historiassa.
Kaisa on aina näyttäytynyt niin maanläheisenä. Nyt hän leijuu jossain maan pinnan yläpuolella omissa harhakuvitelmissaan maailmasta.
En pidä uudesta suuntauksesta, ihan hirveää liibalaaba-meininkiä. Sen ymmärrän, että henkisyys on alkanut kiinnostaa, kiinnostaa se itseänikin. Mutta tapa, jolla sellaisista asioista puhutaan, on vain käsittämätön. En koe saavani mitään näin epämääräisistä mietelmistä: "Mutta rakkaus, josta puhun, ei ole tunne. Se on tila, se on energiaa, se vain on. Se on erillään “tunteista”, ja se on aina läsnä kokiessani tunteita."
Monet muut meistä Kaisan ikäisistä olemme opiskelleet korkeakouluissa kolme vuotta samalla, kun hän on keskittynyt toimimaan oman elämänsä filosofina kera paastojen ja puhdistusjuomien. Ei kai ihme, että tavat kommunikoida eroavat toisistaan. Se, kumpi tapa on parempi, onkin sitten jokaisen itse päätettävä.
+ Kaisa voisi joskus vastata kommentteihin :)