Ovatko Sanni ja Evelina vielä yhdessä?
Itse en ole törmännyt uutisiin erosta tai uusista heiloista, mutta ei heitä ole kyllä näkynyt yhdessäkään. Eivätkö vain tahdo virallistaa suhdettaan vielä(kään)?
Kommentit (666)
Taitaa aika syvä suhde jo olla jos joulunkin viettävät yhdessä.
Eivät ole Eve ja Snni enää yhdessä. Ainakin Sannilla on uusi. Shirly.
Vois lopettaa ihan tän ketjun.
Avatkaa joku Sanni ja Shirly -ketju?
Vierailija kirjoitti:
se on avattu jo. Kato hausta.
Onkohan poistettu kun en ainakaan löydä..?
Eli Sanni siis petti Eveä Shirlyn kanssa... Tämmösen kuvan mä ainakin sain ja mitä oon kuullu. En ois kyllä heti Sannista uskonut, mutta olihan se vähän arvattavissa kun melkein heti kun E & S eron jälkeen alkoi tulla tietoa että Sannilla ja Shirlyllä on jotain. Erosihan Shirlykin juuri. Voiko olla että Sanni ja Shirly ois tässä pettänyt Eveä ja Shirlyn entistä??Plus Evehän suoraan albumillaan laulaa pettämisestä esim. perhosia biisillä.
Vierailija kirjoitti:
Eli Sanni siis petti Eveä Shirlyn kanssa... Tämmösen kuvan mä ainakin sain ja mitä oon kuullu. En ois kyllä heti Sannista uskonut, mutta olihan se vähän arvattavissa kun melkein heti kun E & S eron jälkeen alkoi tulla tietoa että Sannilla ja Shirlyllä on jotain. Erosihan Shirlykin juuri. Voiko olla että Sanni ja Shirly ois tässä pettänyt Eveä ja Shirlyn entistä??Plus Evehän suoraan albumillaan laulaa pettämisestä esim. perhosia biisillä.
Voisi Sannikin sitten muuttaa vähän niitä biisiensä tekstityylejä. Niissähän hän on olevinaan pettämisen uhri, ei pettäjä.
Niin silloin Sannihan kirjoitti siitä kun häntä oli petetty ja nyt sitten itse kuitenkin petti. Aika kansalaista touhua. Käy sääliksi Evelinaa ja meni kyllä Sannin maku. :(
Vierailija kirjoitti:
Niin silloin Sannihan kirjoitti siitä kun häntä oli petetty ja nyt sitten itse kuitenkin petti. Aika kansalaista touhua. Käy sääliksi Evelinaa ja meni kyllä Sannin maku. :(
*Kaksinaamaista touhua*
Ilmanko Shirly oli suhteessa Vertti "sukkahousu" Harjuniemen kanssa.
Naismaisempaa poikaa saa tältä planeetalta etsiä.
Taitaa Evelinallakin kyl olla jotain meneillään tuon kuvaaja Riian kanssa kun tollasia kuvia ottavat. Tai en tiedä teistä mutta en mä kavereiden kesken tollasia kuvia ottele..vaikuttaa muutenkin vähän oudolta kun kuvien teksteinä on aina vaan merkattuna tää kuvaaja🧐
Shirly ja Sanni sängyssä, lips lips. Pelkästä mielikuvasta ruiks ruiks.
Shirly ja Sanni sängyssä, lips lips. Pelkästä mielikuvasta ruiks ruiks.
"Kiinnostaako jotain pari lesboa."
Sinua ainakin. Minua myös :)
Eve alkanu seuraa Sannia Tikotokissa
Miksköhän Sannin ja Even suhde oli NIIIIN suojeltu ja piilossa mut ny Shirlyn kanssa NIIIIN avointa!? Ja hienoa on et on avointa!
Rakkautta kaikille!:)
Ensimmäinen heidän itsensä julkaisema yhteiskuva Shirlyn IG-storyssa.
Sannin Mitä jos ne näkee -biisi kertoo aika selvästi nais-nais parista.