Ovatko Sanni ja Evelina vielä yhdessä?
Itse en ole törmännyt uutisiin erosta tai uusista heiloista, mutta ei heitä ole kyllä näkynyt yhdessäkään. Eivätkö vain tahdo virallistaa suhdettaan vielä(kään)?
Kommentit (666)
Mitä te nyt niistä aurafesteistäkin haluatte irti, kun toinen oli vetänyt keikkansa ja lähtenyt paikalta jo tunteja ennenku toinen edes saapui turkuun😅
Olisivatpa yhdessä. Suomen kevyesti kuumin pari <3
Kohta saa alkaa tulkkaa Even uutta albumia.
Mä ainakin oon NIIIIN surullinen kun eivät ole enää yhessä. Jokaisella omat ongelmat toki..
Mielenkiinnolla ootan uusia kumppaneita heille🤔
Vierailija kirjoitti:
Olisivatpa yhdessä. Suomen kevyesti kuumin pari <3
Ehkä toiseksi kuumin IsoD ja H jälkeen.
Even albumista sai sellasen käsityksen, että on ollut vaikea ero ja Sannilla olisi myös joku uusi jo. Osa kappaleista kuulosti siltä, että Sannin nykyinen ois tullu kuvioihin vielä suhteen aikana. Kun tulkitsee ylipäätään Sannin ja Evelinan biisejä, niin tulee kuva että on mustasukkaisuutta muutenkin, ja monesti Sannista saa sen kuvan että hän on se, joka joutuu vakuuttelemaan ettei ole menossa mihinkään eikä koskaan pettäisi. Siltä kannalta kummastuttaa se, että Sanni olisi löytänyt jonkun uuden heidän suhteensa aikana.
Sannilla teki muuten Tavastia-keikoilla ja ylex popissa vaikeaa varsinkin Psykologin vetäminen, tunteet varmaan aika pinnassa kuitenkin molemmilla edelleen.
Sain myös albumista sen kuvan, että Sanni ois pettänyt ja Evestä tuntui kuin olisi antanut kaiken saamatta mitään takaisin. Kuitenkin niiden suhteessa tätä mustasukkaisuutta on ollut. Nää kaikki biisit on kirjoitettu vuoden sisällä ja Evelina sanoi, että joka kerta kun kuuntelee perhosii biisin niin itkee eli aika vaikea ja arka paikka. Oli kuulemma tapahtynut viime kevään aikana eli oletetusti silloin kun S ja E eros.
Samaa tulkkasin.
Evelinan uusi albumi DNA ja sen melkein kaikki biisit ovat mielestäni kauheeta kuuneltavaa. Toki ymmärrän niiden pointin mut muuten jäin ihmettelemään.. Evellä kun on mieletön lauluääni kuiten ja vois tehä sillä vaikka mitä. Ni tämmöstä anteeks vaan mut sontaa sit koko albumi..
Ja kauhea harmi että ovat eronneet.
Ootteko muuten huomanneet että S ja E lataa instan stooriin melkein aina samaan aikaan jotain? Mä seuraan ite vaan joku 270 henkilöä ja miten voi olla et just heidän stoorit ja muutkin julkaisut ovat vierekkäin tai peräjälkeen.🤔
Vierailija kirjoitti:
Ootteko muuten huomanneet että S ja E lataa instan stooriin melkein aina samaan aikaan jotain? Mä seuraan ite vaan joku 270 henkilöä ja miten voi olla et just heidän stoorit ja muutkin julkaisut ovat vierekkäin tai peräjälkeen.🤔
Joo mulla on molemmile ilmotukset käytössä kun julkaisevat storyihin ja _todella_ usein tulee samoihin aikoihin, ihan vaan muutaman minuutin viivellä toisistaan🧐🧐
Huomaa kyllä ettet ole kuunnellut albumia, kun nimikään ei ole DNA vaan 𝐈𝐈𝐈, mutta se nyt ei asiaan millään tavalla liittynytkään.
Itse kanssa huomannut ton story jutun ja välillä tuntuu kuin ne kuittailisivat toisilleen ign kautta. Esim kuvia saattaa tulla perä jälkeen, missä kuvatekstit ovat kuin keskusteluja.
Sannin ja Even keikkabussit on parkkeerattu Joensuussa saman hotellin eteen ja vielä ihan peräkkäin🤔
Eiks sit nyt oikeesti joku tiedä heidän tilannetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mulla on molemmile ilmotukset käytössä kun julkaisevat storyihin ja _todella_ usein tulee samoihin aikoihin, ihan vaan muutaman minuutin viivellä toisistaan🧐🧐
Mikä on mennyt pieleen näillä oletettavasti aikuisilla ihmisillä, joita kiinnostaa kahden persoonattoman ”muusikon” lesbosuhde siinä määrin, että asettavat ilmoitukset tulemaan storeista ja keikkabussien sijainnit syynätään millimetrin tarkkuudella?
Vaikea ymmärtää, mitä Sanni, joka nyt sentään yrittää tehdä omaa juttuaan ja jonka kappaleet ovat jotenkuten siedettäviä sekä omasta kynästä, näkee Eveliinassa, jonka musiikillinen ja imagollinen anti on nolla.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea ymmärtää, mitä Sanni, joka nyt sentään yrittää tehdä omaa juttuaan ja jonka kappaleet ovat jotenkuten siedettäviä sekä omasta kynästä, näkee Eveliinassa, jonka musiikillinen ja imagollinen anti on nolla.
Vaikuttaa epäkiinnostuneelta koko uraansa, ei tiedä musiikista juuri mitään eikä tee sitä itse. Tämä on tullut esille Vain elämäässä sekä Tähdet, tähdet -tuomaristossa vieraillessaan.
Miksi tällainen henkilö on ylipäätään nostettu artistin asemaan, kun brändinä nimeltä Evelina voisi esiintyä kuka tahansa edes vähän lahjakas laulaja?
Evelina ei kyllä vaikuta miltään älyköltä, Sanni on kaikin puolin moniulotteisempi artisti ja persoona.
Turha tätä enää nostella. Jos seuraa näitä instassa, on kyllä tietoinen, että ero on tullut. Etenkin Evelinan stooreista kyllä tullut selväksi, että eronnut on ja taitaa olla pettämistä/muuten huonoa kohtelua taustalla... harmi, mutta ovat nuoria ja ehtivät löytää vielä jotain parempaa.