Ovatko Sanni ja Evelina vielä yhdessä?
Itse en ole törmännyt uutisiin erosta tai uusista heiloista, mutta ei heitä ole kyllä näkynyt yhdessäkään. Eivätkö vain tahdo virallistaa suhdettaan vielä(kään)?
Kommentit (666)
2018, Pride ja kaikkee, mutta tyttöjen työnantajat todennäköisesti pakottavat pitämään suhteen piilossa, koska ei se tyttörakkaus olekkaan vielä niin IN ja OKEI?!?! Eve ja Sanni tulkaa kaapista rohkeasti ulooooos, te ootte tulevaisuus, meidän lesbojen viimeinen toive, pliiis
Vierailija kirjoitti:
Että mitähän v****a.....En edes tiennyt niiden suhteesta. Missäköhän puskassa mä oon elänyt? 😳
Oi voi sentään, kuinka hauska luulet olevasi! Sanaleikki sinulla kommentissasi. Nerokasta suorastaan laittaa laulun nimi siihen ja leikkiä viatonta ja tietämätöntä.
Ketjusta poistettu vain 56 viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta poistettu vain 56 viestiä.
Varmaan S&E:n ilmiannoista
Missä löytyy Seiskan juttu josta puhetta? vai onko poistettu? ei löydy googlaamalla, ei seiskan fb:stä eikä seiskan nettisivuilta..??!
Mene fb Seiska sivulle ja kato Seiskan päivitys 28.syyskuuta. Kyllä se uutinen siellä edelleen on.
Eve oli nähty Sannin Hartwallin keikalla! Samassa aitiossa, ku Sannin perhe ja ystävät
On ehkä poistettu kommenttini, kun en sitä nyt nopeasti ainakaan löytänyt, mutta eikös jossain vaiheessa uutisoitu että Sanni on yhdessä sen yhden Cheekin taustatanssijan/laulajan kanssa??? En muista nimeä, mutta joku nuori tummahko tyttö se oli.
Cheekin taustalaulaja eli Yasmine Yamajako seurustelee miehen kanssa ja on Sannin hyvä ystävä. Tämä selviää menemällä ihan hänen instagramiin. Oli seiskan keksimä "kohu" kun olivat halanneet jossain.
Even kanssa suhde kestänyt jo yli kolme vuotta. Ja eilisellä hartsun keikalla Eve tosiaan siellä aitiossa Sannin perheen kanssa fiilisteli ihan täysillä koko keikan <3
Mikähän mahtaa olla syynä kun eivät halua julkaista suhdettaan?
Samaa mietin että miksi salailla jo pitkään jatkunutta suhdetta.
Se on heidän oma valintansa ja minäkin kunnioitan sitä. Eivät halua muita häiritsemään parisuhdettaan luulen. Moni voisi ottaa heistä oppia. Heillä ei ole tarvis olla parrasvaloissa asian tiimoilta. Kutsun sitä rakkaudeksi. Yleensä jos pari esittelee suhdettaan, siinä halutaan huomiota ja julkisuutta. Nämä molemmat haluavat julkisuutta musiikilleen luulen. 🎸
Alli
Ovat vielä kimpassa, asuvat punavuoressa. Ja olivat 2 viikkoa sitten lontoossa lomalla yhdessä :)
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Sanni-ja-Evelina-yhdessa-lomalla-Kapertyi…
Ovat vaan erittäin läheisiä ystäviä ainakin tuon jutun mukaan.
Evelina laittoi uuden fb profiilikuvam yöllä ja Sanni oli ensimmäisten joukossa tykkääjissä
ja sannin viimeisimmästä fb kuvasta evelina tykännyt
Ihan mahtavaa jos ovat yhdessä, niin paljon onnea ja hyvää mieltä heille!