Ovatko Sanni ja Evelina vielä yhdessä?
Itse en ole törmännyt uutisiin erosta tai uusista heiloista, mutta ei heitä ole kyllä näkynyt yhdessäkään. Eivätkö vain tahdo virallistaa suhdettaan vielä(kään)?
Kommentit (666)
https://www.seiska.fi/Uutiset/Sanni-ja-Eveliina-herattivat-huomiota-Mia…
Tämä lienee viimeisin uutinen aiheesta.
On ne yhdessä. Ovat olleet jo yli kaksi vuotta, että ei nyt mikään "muotijuttu" tämä. Ne on vaan tosi yksityisiä asian suhteen ja se heille suotakoon. Ihana pari <3
Luulen että on yhessä mitä snapchatistä oon nähny. Esim sama sänky näkyy molemmilla ja samoja tavaroita...
Onpas helllevetin melenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Onpas helllevetin melenkiintoista.
Ilmeisesti on melenkiintoista, kun avasit ja luit ketjun.
Edellisestä uutisesta melkein 7kk
kyllä sanni ja eveliina asuvat isossa omakotitalossa yhdessä. osoitetta ja paikkakunta en tietenkään paljasta.
sanni fani lähipiiristä kirjoitti:
kyllä sanni ja eveliina asuvat isossa omakotitalossa yhdessä. osoitetta ja paikkakunta en tietenkään paljasta.
Helsinki.
Millähän tapaa hakisivat huomiota jos kumpikaan ei puhu lehdille mitään? Heilläkin on oikeus kävellä käsikädessä ilman, että syytellään huomion hakemisesta.
Kertokaa, että kumman snäpistä näette noita? Ei musta Sannin snäpissä ainakaan yleensä näy mitään mistä vois päätellä. Ja myös te, ketkä sanotte että, asuu yhdessä, mistä tiedätte?
Sama fiilis mullakin että vaikka ei ole ollut uutisissa niin voivat silti olla vielä yhdessä!
No vähän vaikee nyt uskoo noita poikkiksia... Varmaan jos ovat yhdessä asuneetkin niin olis kyllä kuulunut jotain erosta
Vierailija kirjoitti:
sanni fani lähipiiristä kirjoitti:
Helsinki.
No tuskin niillä palkoilla vielä mitään omakotitaloa HELSINGISTÄ ostellaan.
Aika hyvin pystyy pysyy piilossa seiskalta yms ku ei mitään oo kuulunu seitsemään kuukauteen
Keikkailevat ainakin samoillla festareilla ja ravintolakeikatkin, hups yhtäaikaa samoilla paikkakunnilla. Helppoa, kun voi samalla kyytillä liikkua.
Luulisin et on yhes. Mut ei oo seurannu toisiaan enää instagrammissa aikoihin, mikähän juttu sekin on:D
Jos eivät seuraa virallisilla artisti tileillään toisiaan vaan yksityisillä tileillä?
Tietääkö kukaan even privaa? Sannin privan tiedän
Up. Mielenkiinnosta kyselen uusimmat.
Että mitähän v****a.....En edes tiennyt niiden suhteesta. Missäköhän puskassa mä oon elänyt? 😳