Ahdistaa, eräs ihminen stalkkaa minua ja veljeäni facebookissa...
Tiedän, koska ilmaantuu molemmille aina välillä kaveriehdotuksiin.
On siis isän lehtolapsi, jota ei ole koskaan tavannutkaan ja on pitänyt huolen ettei hän ole jättänyt mitään lankoja hänen seurattavakseen.
Minulla ja veljelläni ei ole tämän ihmisen kanssa mitään yhteistä, ei yhteisiä kavereita tai kaverin kavereita, emme asu samassa kaupungissa, emme ole kiinostuneet samoista asioista.
Ainoa syy miksi Facebook häntä kaveriksi ehdottaisi, on se, että käy katsomassa sivujamme usein. Ahdistavaa. Voiko tälle tehdä mitään?
Kommentit (8)
En ole koskaan ymmärtänyt miksi joillakin ihmisillä on tarve ahdistella tuntemattomia verisukulaisia sillä verukkeella "kun me ollaan sukua"
Se on vähän semmoinen juttu että jos sinne profiilin tehnyt, niin sitä saa kyllä kaikki halutessaan mennä katsomaan.
Että sinänsä turhaa kitinää!
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt miksi joillakin ihmisillä on tarve ahdistella tuntemattomia verisukulaisia sillä verukkeella "kun me ollaan sukua"
Siitä, että joku katsoo sinun profiiliasi facebookissa, on vielä toodella pitkä matka mihinkään ahdisteluun. Se, että sinua ahdistaa, ei ola sama asia kuin se, että se tunteen aiheuttaja olisi jotenkin tarkoituksenhakuisesti liikkeellä tuottamassa tarkoituksellista mielipahaa.
Taitavat nuo perheasiat vain olla kipeä ja arka asia perhepiirissänne, kun koet tämän henkilön tekemiset noin voimakkaasti, ap.
"On siis isän lehtolapsi, jota ei ole koskaan tavannutkaan ja on pitänyt huolen ettei hän ole jättänyt mitään lankoja hänen seurattavakseen."
Siis tarkoitatko, että isäsi ei koskaan itse edes vaivautunut tapaamaan tätä omaa lastaan, sinun sisarustasi, ja pitänyt jotenkin huolta, ettei tämä lapsi saisi helposti mitään tietoa omasta taustastaan ja omista vanhemmistaan, jonka jokainen yksilö on sentään oikeutettu tietämään? Niinkö?
Jos näin, niin onpa "hieno" ihminen, tuo teidän isänne :(
Mua ahdistaisi jos mulla olis noin vastuuton isä!
Miten tollaista isää vois kunnioittaa?
Ihanaisä sulla, ap. Hylännty ja eristänyt yhden omista lapsistaan ja sun mielestä on kauheaa, kun tämä hylätty yrittää selvittää tod näk aika kimuranttia aihetta elämässään. Empatiakyvyn puute ap:lla, liekö perinnöllistä.
Mistäs tiiät, että tuo kaveriehdottelu tarkoittaa sitä,että stalkkaa?
Estä hänet niin ei enää löydä profiiliasi hausta.