Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita väsyneitä äitejä?

Vierailija
23.05.2017 |

Kuinka finaalissa olette tähän aikaan vuodesta? Mulla olisi vapaata, piti tehdä pihatöitä, mutta olen niin väsynyt että olen ihan koomassa, enkä saa itseäni ulos.

Minulla on ollut vuosia kontollani lasten kesälomailu kesäkuussa ja pelottaa jo valmiiksi taas se savotta...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon, en tee pihatöitä. En jaksa.

Vierailija
2/10 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kesälomailu kontollasi? Ihan kaikkien ei ilmeisesti pitäisi tehdä lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ota päikkärit jos väsyttää.

Vierailija
4/10 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo väsynyt äiti olen niin etten jaksa tehdä pihatöitä enkä jaksais nyt edes imuroida sisällä. Muusta nyt puhettakaan.

(Lapset on tosin jo 20v)

Vierailija
5/10 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsy, vuorotyö, yövuorot takana. Kämppä ja piha kaamees kunnos. Ei vaan jaksa. Lapset jo teinejä. Mutta oon väsynyt äiti.

Vierailija
6/10 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kilpirauhasen kanssa ongelmia. Se luultavasti selittää osan tästä koomasta.

Se lasten kesälomailu tarkoittaa sitä, että teen töitä etänä kotona ja samalla huolehdin koululaisista. Ei enää onneksi juuri muuta kuin ruoanlaittoa jne. Vuosien mittaan alkanut rasittaa se, että aina joutuu keskeyttelemään hommiaan ja kyllä se heidän lomansa myös sotkua lisää...

Ap

Vierailija
7/10 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kilpirauhasen kanssa ongelmia. Se luultavasti selittää osan tästä koomasta.

Se lasten kesälomailu tarkoittaa sitä, että teen töitä etänä kotona ja samalla huolehdin koululaisista. Ei enää onneksi juuri muuta kuin ruoanlaittoa jne. Vuosien mittaan alkanut rasittaa se, että aina joutuu keskeyttelemään hommiaan ja kyllä se heidän lomansa myös sotkua lisää...

Ap

Kuulostaa raskaalta 😬

Vierailija
8/10 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka finaalissa olette tähän aikaan vuodesta? Mulla olisi vapaata, piti tehdä pihatöitä, mutta olen niin väsynyt että olen ihan koomassa, enkä saa itseäni ulos.

Minulla on ollut vuosia kontollani lasten kesälomailu kesäkuussa ja pelottaa jo valmiiksi taas se savotta...

Mä en ole äiti, mutta saanko silti olla väsynyt ja finaalissa ennen ensimmäistä kesälomaa?

Jooko?

Vierailija
9/10 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä väsyttää. Lapset 3v ja 3kk, kämppä koko ajan sotkuinen ja koko ajan saa olla tekemässä jotain. Sillon jos ja kun lapset nukkuu samaan aikaan on pakko nukkua itsekin, jotta ois ees mahiksia jaksaa päivä loppuun.

Vierailija
10/10 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Kaikki voimat käytetty tältä keväältä. Olisin liian helposti ystäville tunnistettavissa, jos kertoisin yksityiskohtia tästä keväästäni. Pitäisi jaksaa vielä 8 työpäivää ennen lomaa. Mutta. Ne on hirveimpiä työpäiviä koko vuonna. Olen ajatellut mennä päivän kerrallaan. Ja ensi viikon lauantaina olo on kuin täysiä seinää päin ajaneella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi