Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kateellinen pikkusiskolle

Vierailija
23.05.2017 |

Oon siis 16v tyttö ja mun äiti on saanu noin puol vuotta sitten toisen lapsen. En jotenkin osaa sopeutua siihen että nyt se vauva on perheen lapsi ja mun pitäis käyttäytyä melkein kun aikuisen. Jotenkin oon tosi kateellinen kun äiti lepertelee sille tai imettää tai vaihtaa vaippoja. Tuntuu että mun pitäis olla siinä eikä sen. Tykkään kyllä siitä että mulla on nyt pikkusisko mut tavallaa haluaisin olla vielä äitini vauva. Ahdistaa että tuntuu tältä vaikka ei pitäis eikä tähän oo mitään järkevää sytä. ENkä oo muuten mikään kakara vaan ihan ikäiseni tasolla . Kellään ollu samanlaista, meneekö tää ohi ittestään?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo monelta menny pointti aika hyvin ohi! eli en mä varsinaisesti enää tod haluais mitää imetystä tai vaippoja oikeesti vaikka ajatus siitä että oisin vielä äitin pikkunen tuntuuki kiehtovalta. ehkä tää johtuu siitä että ite sain lapsena aika vähän huomiota kun äiti sairasteli silloi ja tuntuu että uusi vauva saa sitä nyt paljon enemmän. Mut joo puhun äitini kanssa tästä ja voisin koittaa hoitaa tuota pikkusiskoa enemmän, kiitti niille ketkä vastas asiallisesti

t.ap

Vierailija
22/51 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo monelta menny pointti aika hyvin ohi! eli en mä varsinaisesti enää tod haluais mitää imetystä tai vaippoja oikeesti vaikka ajatus siitä että oisin vielä äitin pikkunen tuntuuki kiehtovalta. ehkä tää johtuu siitä että ite sain lapsena aika vähän huomiota kun äiti sairasteli silloi ja tuntuu että uusi vauva saa sitä nyt paljon enemmän. Mut joo puhun äitini kanssa tästä ja voisin koittaa hoitaa tuota pikkusiskoa enemmän, kiitti niille ketkä vastas asiallisesti

t.ap

Jos teinistä tuntuu kiehtovalta ajatella että oma äiti vaihtaa itselle vaipat, ei se ole ihan normaalia, tuon ajatuksen pitäisi nimittäin tuntua hyvin vastenmieliseltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti jokainen on välillä haaveilklut siitä että saisitaas elää huoletonta vauvan elämää :)

Vierailija
24/51 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesäloma alkaa ja hormonit hyrrää. Lähde tutkimaan uutta elämää - nuoren naisen elämää! Itsevarmana, pois kodin suojista haistelemaan maailman tuulia.

Hyvää punaviiniä, keskinkertaista seksiä päivittäin eri kumppanin kanssa muutaman kuukauden ajan - mikäpä sen parempaa.

Että semmosta nuoruutta ehdottelet. Jepjep.

Vierailija
25/51 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesäloma alkaa ja hormonit hyrrää. Lähde tutkimaan uutta elämää - nuoren naisen elämää! Itsevarmana, pois kodin suojista haistelemaan maailman tuulia.

Hyvää punaviiniä, keskinkertaista seksiä päivittäin eri kumppanin kanssa muutaman kuukauden ajan - mikäpä sen parempaa.

Että semmosta nuoruutta ehdottelet. Jepjep.

Mieluummin viinapullo suussa ja minihame päällä kuin tissi suussa ja vaipat jalassa

Vierailija
26/51 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä ole väärin tuntea noin, mutta ei tuo myöskään ole ihan luonnollinen tunnereaktio tuossa tilanteessa. Voisit koittaa enemmän pohtia, miksi sinusta tuntuu tuolta

Vierailija
27/51 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta apteekista aikuisten vaippoja, pue sellainen päälle ja pissaa siihen ja heittäydy lattialle pyörimään tutti suussa. äitisi äidin vaistot heräävät varmasti ja pian olet taas hänen vauvansa kuten toivoitkin

Vierailija
28/51 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole keskustelun taso täälläkään kummoinen

Vierailija
29/51 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku tulee oikeesti kateelliseksi kun pikkusisko saa äitiltä tissiä ja äiti vaihtaa vauvalle vaippoja? :D Siitä vaan jonossa siskon perään, pitäähän isosiskonkin rintaa ja vaipat saada

Vierailija
30/51 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka kerran kuussa isä hoitaisi päivän ajan vauvaa, ja sulle puettais aikuisten vaipat ja saisit olla äitisi pikkuinen

tää sopis varmaan ainakin aloittajalle hyvin :D

Vierailija
31/51 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on vauva mustasukkainen kun isosisko juo äitin rinnat tyhjiksi ja käyttää kaikki talon vaipat...

Vierailija
32/51 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vittu näitä kommentoijia vaivaa?

Vierailija
33/51 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta on vauva mustasukkainen kun isosisko juo äitin rinnat tyhjiksi ja käyttää kaikki talon vaipat...

Ja pöllii tutit ja helistimet ja valtaa pinnasängyn :D

Vierailija
34/51 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei olen 45-v mies. 16-vuotiashan on suojaikärajan ylittänyt! Voin tarjota sinulle tarvitsemaasi huomiota. Ilmaiseksi.

Vierailija
35/51 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei olen 45-v mies. 16-vuotiashan on suojaikärajan ylittänyt! Voin tarjota sinulle tarvitsemaasi huomiota. Ilmaiseksi.

Ai imetystä?

Vierailija
36/51 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ehkä tuleva adult baby

Vierailija
37/51 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellisia nuo otka heittelee vaippa ja tissiuttuja. aloittajan tuntemukset on ihan normaaleja tuossa tilanteessa

Vierailija
38/51 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä näistä ääliöistä ja perversseistä. Tunteesi ovat ihan normaaleja, ja erityisen ymmärrettäviä jos itse olet aikoinasi saanut liian vähän huomiota. Halailu ja äidin kanssa kaksin vietetty aika voi auttaa, vauvaa kannattaa myös hoitaa niin sekin alkaa tykkäämään sinusta :) Kaikkea hyvää!

Vierailija
39/51 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeasti aika kypsä, hän osasi jo analysoida itse, mistä tunne johtuu. Onhan tällaistakin tapahtunut, että ihan aikuiset ihmiset ovat mustasukkaisia sisarusten lapsista, kun nämä vievät tuoreiden vanhempien huomion. Olet kasvamassa aikuiseksi ja osa sinusta haluaisi olla vielä se lapsi. Sinua voisi auttaa ihan sama kuin pienempien lapsien mukana, mene mukaan vauvan hoitoon. Älä kuitenkaan sorru siihen, että kohta olet automaattisesti vauvan hoitaja, vaan muista elää tavallisen nuoren elämää. 

Vierailija
40/51 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden sisaruksen saamista on joskus kuvailtu samanlaiseksi tilanteeksi kuin jos vaimo/mies toisi uuden puolison kotiin ja sanoisi, että tässä tää nyt on, eikö olekin kivaa kun sulla on nyt kaveri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi