Melania ja Donald taas tapelleet? Melania ei suostunut kävelemään käsi kädessä, täppäs siippansa käden pois :D
Kommentit (28)
Vahva nainen ei tarvitse taluttajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pisteet Melanielle (vaikka en muuten siedäkään), että ei pistänyt kaapua päälle tai huivia päähän. Melanie ei nöyristele - myöskään Trumphia.
Kyllä se musta mekko ihan perus abayalta näytti mikä saudeissa oli päällä. Ei tod. mitää Melanian normi tyyliä. Miks Saudi rahaa tarvii nuoleskella noin? Itse oon siis muslimi.
Ei mitään typerää huivia kuiten mm. kotoinen Jennimme nöyristeli.
Jenni halus olla kohtelias ja saa itse päättää vaatteensa. Melaniasta oletan että Trump päättää hänen vaatteensa ja jenkkipressalta odotin vähän enemmän. Tosin rahaahan se kunnioittaa.
Jenni oli edustamassa Suomea ja arvioi väärin.
Mielenkiintoista että alat arvostella ja oikein suurennuslasilla tutkia Jennin pukeutumista niinkuin joku konservatiivimuslimi. Anna Jennin olla ja keskity vaikka Salen pukeutumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pisteet Melanielle (vaikka en muuten siedäkään), että ei pistänyt kaapua päälle tai huivia päähän. Melanie ei nöyristele - myöskään Trumphia.
Kyllä se musta mekko ihan perus abayalta näytti mikä saudeissa oli päällä. Ei tod. mitää Melanian normi tyyliä. Miks Saudi rahaa tarvii nuoleskella noin? Itse oon siis muslimi.
Jenni halus olla kohtelias ja saa itse päättää vaatteensa. Melaniasta oletan että Trump päättää hänen vaatteensa ja jenkkipressalta odotin vähän enemmän. Tosin rahaahan se kunnioittaa.
Mielenkiintoista että alat arvostella ja oikein suurennuslasilla tutkia Jennin pukeutumista niinkuin joku konservatiivimuslimi. Anna Jennin olla ja keskity vaikka Salen pukeutumiseen.
Jenni teki virhearvioinnin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Don oli juuri laittanut itseruskettavat. Mel ei halunnut että oranssi väri leviää.
:-))
Tai noudatti maan tapoja: eikö siellä sekstailusta julkisesti joudu vankilaan?
Israelissa?
Melanielle kaikki Lähi-Idässä on vähän samaa.... Eihän se ... mikä se näistä nuorista räppäreistä olikaan, tiennyt, että oli Kajaanissa juuri konsertoinut.... Joku pikkupaikka susirajan yläpuolelella korvessa -maantiedolla?
Toivottavasti Donald vaihtaa uuteen akkaan jolla on hiekkaa vähemmän torvessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni teki virhearvioinnin.
Älä politisoi naisen vaatteita niinkuin konservatiivimuslimit.
Saudimuslimien pukeutumiskoodi ei oo pelkkä huivi. Kaikki muu paitsi pää noudatti sitä saudikoodia. Jopa iloisen musta väri oli valittu. Pettymys. Että ärsyttää toi saudinuoleskelu. Valittu ihan ensimmäiseks vierailukohteekskin.