Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön! Mitä olet tehnyt tämän aamun? :)

Vierailija
23.05.2017 |

Entä monelta heräsit?Kaunis aurinkoinen sää tänään :)

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin viime yönä matkalta, joten nukuin myöhään ja katselin ohjelmia jotka missasin matkan vuoksi. Kohta laitan myöhäistä aamiaista ja lähden kuntosalille.

Vierailija
42/56 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän täällä alapeukutetaan kaikkia joilla on ollut ihan mukavat aamut? :D pitäisikö kaikkien työttömien kärsiä jostain ahdistuksesta ja herätä 6 aamulla hakemaan hirveessä paniikissa töitä ja viettää loppuaika masennuksen kourissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin lapsen kouluun, join kahvia ja katselin samalla eilisen greyn anatomian ruudusta. Mies jäi etätöihin tänään joten aamupäiväseksiä ja pötköttelyä sängyssä. Kohta kauppaan ja ruoan laittoon. Olen työtön, mutten ole työvoimatoimiston asiakas.

Vierailija
44/56 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin seitsemältä, ja 08.00 - olen ollut kirjoittamassa työhakemusta. 12.00 - 12.30 pidän lounastaukoa ja sitten jatkan taas 16.00 asti. 

Todella rankkaa, kun työkkäri vaatii kirjoittamaan peräti kolme työhakemusta kuukaudessa! Sormet verillä täällä naputtelen kun yhden hakemuksen pusertamiseen on annettu vain reilu viikko aikaa!

On aika lailla eri kaliiperin homma hakea vieraasta firmasta ei-julkisessa haussa olevaa asiantuntijaduunia kuin baarimikoksi amarilloon. Useampi päivä täyttä työtä yhtä hakemusta kohti ei ole mitenkään ylimitoitettua. Että äläpäs viisastele. Minun päiväni kuluvat melkein noin. Paitsi että herään vasta kasin-ysin aikaan.

Vierailija
45/56 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 7.30, laitoin aamupalan lapsille ja ekaluokkalaisen valmiiksi kouluun, mies vei hänet kouluun työmatkansa varrella. Siivoilin, ulkoilin 2v ja 5v lasten kanssa ja siivoilin, nyt katan pöytää kun lounas on juuri valmistumassa. Odotan ekaluokkalaisen kotiin, teemme läksyt, syömme välipalaa ja lähdemme ulkoilemaan. Ap

Vierailija
46/56 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika aikaisin kaikki heräävät. Mihin aikaan menette nukkumaan?

Itse pyrin menemään viimeistään puoliltaöin, olen yksi näistä seiskalta herääjistä.

Toisinaan taas on unirytmi ihan päälaellaan, eli herään joskus alkuillasta ja menen nukkumaan aamuseitsemältä. Varsinaista muutosta ns. päivärytmiini siitä ei aiheudu, aamulenkistä tulee vain iltalenkki ja toisinpäin, ja sen sijaan, että kävisin ostamassa päivän ruoat kauppojen oltua vasta pari tuntia auki, käyn vain paria tuntia ennen sulkemisaikaa jne. :D

Vierailija
47/56 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin aurinkoa ja vahdin lapsiani pihalla. Samalla laskin minuutteja äitiysloman alkuun, että jättäisivät rauhaan kaikkine velvotteineen, sillä eihän minua kukaan tässä tilassa edes palkkaa.

Vierailija
48/56 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin tunti sitten, eli kahdentoista pintaan. Olen edelleen sängyssä, eli aamu on toistaiseksi mennyt vähän omaan kivaan puhelimella netin tutkimiseen.

Meinasin nousta seuraavaksi ja lähteä ulos kävelylle. Ihan ok aamu.

Vierailija
49/56 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän täällä alapeukutetaan kaikkia joilla on ollut ihan mukavat aamut? :D pitäisikö kaikkien työttömien kärsiä jostain ahdistuksesta ja herätä 6 aamulla hakemaan hirveessä paniikissa töitä ja viettää loppuaika masennuksen kourissa?

Ihmettelin ihan samaa, parilla ensimmäisellä sivulla lähes poikkeuksetta jokaisessa viestissä se tasan 1 miinus, viis siitä mihin postaajat olivat aamunsa kuluttaneet. Selasikohan joku AV:tä työpaikan kahvihuoneesta tai WC:stä käsin... :D

Vierailija
50/56 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin tunti sitten, eli kahdentoista pintaan. Olen edelleen sängyssä, eli aamu on toistaiseksi mennyt vähän omaan kivaan puhelimella netin tutkimiseen.

Meinasin nousta seuraavaksi ja lähteä ulos kävelylle. Ihan ok aamu.

Omaan kivaan JA puhelimella netin tutkimiseen, oli mitä oli tarkoitus kirjoittaa. Vaikka käytin kyllä puhelimen nettiä siihen omaan kivaankin... T. Sama

Vierailija
51/56 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin, runkkasin ja kävin suihkussa. Nyt aamukahvia koneella.

Vierailija
52/56 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herännyt n. 7.30 ja ollut puolisentoista tuntia koiran kanssa lenkillä. Syönyt aamiasta, käynyt suihkussa ja siivonnut ja tietysti roikkunut täällä kuten me kaikki :)

Taistelen viinapirua vastaan eli yritän lykätä juomista iltaan. On nimittäin sellaisiakin päiviä, että kolkuttelen pitkäripaista jo viimeistään puolilta päivin. 

Vähän masentunutkin pitkän työttömyyden jälkeen. En osaa nauttia mistään vapaudesta, kirjastot ja muut työttömän huvit on jo niin nähty. 

Pari kertaa viikossa käyn vapaahetoistyössä eräässä järjestössä. Tänään ei ole niitä päiviä. 

Vierailija
53/56 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kuudelta, kävin pesulla, keitin teen, luin kirjaa kahdeksaan. Menin ruokajakoon. Sitten kirjastoon. Sitten kotiin laittamaan ruokaa. Syömisen jälkeen olenkin ollut vain netissä.

Vierailija
54/56 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävellyt hiljaksiin koiran kanssa, piipahtanut naapurilla ja laittanut pullataikinan kohoamaan, kohta pitää leipoa (juhlat viikonloppuna).Nyt hetken ottanut aurinkoa palstaillen !

Vierailija
55/56 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin puol kasii herättääkseni lapsen kouluun. Aamupalan jälkeen katsoin Ruutu plussasta Supetähtiä ja Vain elämää :). Sen jälkeen leivoin lapsille suklaamuffinsseja :)

Vierailija
56/56 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin ja tein aamupalaa, nautiskelin auringonpaisteesta ja luin uutiset.

Sitten hieman kirjoittelin uusiopastoja ja postailin niitä.

Kaipa tuota vois kohta tehdä lounasta / brunssia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä