Työtön! Mitä olet tehnyt tämän aamun? :)
Entä monelta heräsit?Kaunis aurinkoinen sää tänään :)
Kommentit (56)
Heräsin n. tunti sitten mutta en ole vielä noussut ylös, taidan itse asiassa yrittää jatkaa vielä unia kun väsyttää niin paljo.
Heräsin 7, mutta pötköttelin sängyssä vielä tunnin. Keitin aamukahvit ja luin uutisia. Maksoin laskuja ja katselin koulun hakupapereita. Pesin terassin ja pian lähden kauppaan
Heräsin noin kello 8 mentyäni jossain yhden aikoihin nukkumaan. Olen viettänyt vähän hidasta aamua, syönyt aamiaista ja lukenut kirjaa lähinnä.
Eipä tässä hirveästi viitsi romantisoida tilannetta ja kertoilla ihanasta aamusta tai muustakaan. Sain yöllä unta siinä klo 03... 04 paikkeilla. Herätys klo 10:00, pyörin hetken aikaa sängyssä ja sen jälkeen join aamukahvit sekä katsoin telkkaria samalla. Nyt uutiset tuossa taustalla avatessani läppäriä ja surffailen netissä hetken aikaa. Iltapäivällä lähden palloilemaan kaupungille kävellen. Vajaa 2 vuotta työttömänä korkeasti koulutettuna, joten ei tuo kesän tulo sillä tavalla ilahduta, sillä kesällä töiden saaminen vielä hankalampaa henkilökunnan ollessa kesälomilla pääosin. No tietysti kiva, että on lämmintä kuitenkin ja aurinko paistaa. Voi lähteä edes kaupungille käppäilemään rahattomana ;). Tsemppiä kaikille!
Kävin Alkossa ysiltä ja juonut tuollaisen litran viininpönikän.
Täällä hengaillut ja soittanut pari puhelua. En pysty puhumaan enää kenenkään kanssa selvin päin.
Yritän ulkoilla vähän, sitten nukkua pari tuntia. Pitää olla kuosissa, kun teini tulee illalla ja lähtee iltakoneella ulkomaile. Saa kyydin siis muualta.
En ole ajamaan lähdössä.
Mä käyn töissä, mutta tänään työt on klo 14-21.
Heräsin klo 9, mutta oon ollut vaan sängyssä kahvin ja palstan kanssa.
Heräsin puoli seiskan aikaan ja ihan aamusta pesin ikkunat. Äsken tulin kaupasta ja kirjastosta. Samalla reissulla hain kesäkukat.
Nyt on ruoka uunissa ja menen tästä kahvikupposeni kanssa parvekkeelle istuskelemaan. Illalla laittelen nuo kukat, kun aurinko ei enää niin paista.
Heräsin 9, pakkasin muuttokamoja ja vein tavaraa roskikseen. Juon teetä, selaan nettiä.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin 9, pakkasin muuttokamoja ja vein tavaraa roskikseen. Juon teetä, selaan nettiä.
Näin se muutto etenee..??
Vierailija kirjoitti:
Vienyt lapsen hoitoon, tehnyt kotitöitä ja valmistautunut huomiseen työpaikkahaastatteluun.
Jess. Alapeukkuja tämmöiselle. Aavee kyllä osaa.
Minä heräsin kasilta, vein muksun hoitoon, ja laitoin pyykit. Keräilen vähän itseäni viimeviikkoisen työhaastattelun jäljiltä (en saanut paikkaa), lähetin yhden työhakemuksen ja nyt aloin valmistella toista.
Heräsin klo 7 kahdeksalta alkavalle luennolle. Nyt lounaalla ja sen jälkeen kirjastoon lukemaan ja kirjoittamaan lukuvuoren viimeiset esseet ja raportit kasaan. Kiirettä pitää.
Laitoin lapset kouluun. Join rauhassa aamukahvit terassilla ja selailin tabletilta uutiset. Kohta laitan lounasta ja sitten ajattelin käydä löntystelylenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin klo 7 kahdeksalta alkavalle luennolle. Nyt lounaalla ja sen jälkeen kirjastoon lukemaan ja kirjoittamaan lukuvuoren viimeiset esseet ja raportit kasaan. Kiirettä pitää.
Opiskelija on eri asia kuin työtön...
Kävin just seitsemän kilometrin lenkillä ja tulin nyt syömään ja selailemaan työilmoituksia. Ei ainakaan vielä ole tullut mitään, mitä hakisin, mut onneksi huomenna on yksi haastattelu edessä :) työttömänä olen ollut viikon
Olen kuunnellut M.A. Nummisen saksankielisiä jazzeja. Heräsin seiskalta...
Vierailija kirjoitti:
Heräsin kasilta, käytin koiran lenkillä, luin uutiset aamukahvia juodessa, kyselin verikokeen tuloksista. Kohta voisi lähteä koiran kanssa laiskalle lenkille kun on niin kiva ilma.
Kyllä on rankka päivä sulla
Heräsin seitsemältä, ja 08.00 - olen ollut kirjoittamassa työhakemusta. 12.00 - 12.30 pidän lounastaukoa ja sitten jatkan taas 16.00 asti.
Todella rankkaa, kun työkkäri vaatii kirjoittamaan peräti kolme työhakemusta kuukaudessa! Sormet verillä täällä naputtelen kun yhden hakemuksen pusertamiseen on annettu vain reilu viikko aikaa!
Heräsin äskettäin kun puhelinmyyjä soitti.