Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terkkuja NP-ultrasta :)

27.03.2006 |

Vihdoin ja viimein koitti se KAUAN odotettu päivä, jolloin pääsimme taas vakoilemaan masun tapahtumia ja ne olivat kerrassaan liikuttavia!

Siellä pikkuinen liikkui ihan hurjasti :) Heilutti käsiä ja jalkoja, laitteli peukkua suuhun ym...Lääkäri näytti meille pienen jalat, kädet, sormet, selkärangan, ruuansulatuskanavan, nenän, silmät, aivot, sydämen kammiot jne jne...Aivan USKOMATONTA !!!!

Pikkuisen pää-perämitta oli 61 mm ja vastasti kooltaan viikkoja 13, vaikka oikeasti menossa on vasta viikot 12+1 eli hyvää vauhtia siellä ollaan kasvettu :)

Niskaturvotus oli ok, sitä oli 1.3 mm.

Kaikki oli todella hienosti. Itse toimenpide kesti hyvin kauan sillä tällä masuasukilla oli juuri jokin suurempi jumppatuokio menossa, ettei meinannut sitten millään pysyä aloillaan. Ultra tehtiin ensin masun päältä ja sitten alakautta.

UPEA kokemus! Nyt uskallan jo virallisesti olla raskaana ja kun tuota yhtäkin ultrakuvaa katselee mistä pystyy hyvin laskemaan pikkuisen sormetkin, ei voi kuin liikuttua <3

Taas saa olla rauhallisin mielin,seuraava etappi on rakenneultra rv20 ja siinä jossain samoissa taidan mennä 4D ultraan katselemaan kaveria oikein tarkemmin ;)

Mukavaa päivänjatkoa kaikille toivottelee:

Je_Ni & " Pikku-Hippu" 12+1 *onnesta ympyrkäisenä*

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti oli UPEA kokemus!! Ei sitä voi todeksi uskoa!!!! Onnea vaan loppumatkaan! Niin ne viikot vierähtelee!!!!

Voikaa hyvin!!!!

May

Vierailija
2/13 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se todella " ihmeellinen" juttu nähdä ruudulta mitä masussa tapahtuu :)

Auringonpaisetta päiviisi!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppäs sitten pikkupikku kirjotusvirhe tonne loppuun :D

AuringonpaisTetta kuitenkin tarkoitin *hih*

T: www.enosaakirjoittaa.com ;)

Vierailija
4/13 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippa meinasi tulla linssiin kun luin ultrakertomustasi! On varmaan mahtava tunne, vihdoinkin nähdä, että kaikki on hyvin, ja että pienellä on jo sormet ja varpaat...*niisk* Nyt voi sitten rauhoittua ja vetää syvään henkeä, ja nautiskella vaan tästä ihanasta olotilasta!

-Mondis 9+0

Vierailija
5/13 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä vieläkin nipistellä itseään, että uskoo tämän todeksi-niin kauan tästä olen haaveillut :) Niin hullumaiselta tuntuu katsoa noita kuvia(saatiin niitä muuten 3kpl) ja tajuta, että ne ovat kuvattu MINUN sisältäni!

Saatiin muuten Väestöliitossa taas todella ihanaa palvelua(kuten aina ennenkin). Siellä oltiin niin iloisia meidän puolestamme ja pyydettiin näyttämään pikkuista, kun hän on syntynyt :)

Itselle tuli jotenkin " syyllinen" olo istua siellä odotusaulassa masu pystyssä, kun siinä vieressä oli pariskunta, jolle annettiin pistosinfoa eli olivat aloittamassa hoitoa....Tuli niin ne omat hoitoajat mieleen ja se miten toiveikas sitä tuossa kohtaa oli ja miten monta mutkaa tuossa vaiheessa vielä oli edessä :/

Jokos Mondis sulla on varattuna aikaa np-ultraan? Meetkö klinikalle vaiko ihan kunnalliselle puolelle? Mä päädyin tuohon Väestöliittoon ihan turvallisuudentunteesta:)

-Je_Ni-

Vierailija
6/13 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet kyllä raskautesi ansainnut, joten ei saa tuntea huonoa omaatuntoa!

Me odotellaan np-ultra-kutsua Naikkarille, mutta siihen on vielä aikaa piinalliset kolme viikkoa...luotan kyllä Naikkarin ultriin, mutta nyt harkitsen, menisinkö sitä ennen vielä toiseen alkuraskauden ultraan yksityiselle (juu, hysteerinen olen ja hermoheikko) :-D

Vierailija
7/13 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei saisi tuntea huonoa omaatuntoa...sitä vaan niin samaistuu hoidoissa kamppailevien tilanteisiin..No mutta en murehdi vaan iloitsen tästä totta kai täysin rinnoin (kirjaimellisesti!) :D

Kyllä mä todellakin ymmärrän sua, jotta haluaisit sinne toiseen alkuraskauden ultraan. Itse sitä tänään juuri lääkärille sanoin, että kyllähän täälä voisi käydä vaikka joka viikko...tai joka päivä katsomassa miten masussa voidaan :) Kyllä sitä aina hermoilee, että onko kaikki hyvin.

Mulla se eka ultra oli " vasta" 8+4 niin jouduin odotteleen " vain" vajaa 4 viikkoa. Se meni hei oikeesti kyllä yllättävänkin nopeasti :D

Mutta mee ihmeessä, jos siltä tuntuu...saat ainakin mielenrauhan ja jaksat odotella sinne np:hen sitten rauhassa....joo niin varmaan :))

Vierailija
8/13 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hieno juttu, että NP-ultrassa kaikki oli hyvin. Kovastihan pikku-hippu on kasvanut, jos pituutta oli jo yli 6 cm. Uskomatonta, että kaikki nuo luettelemasi rakenne- ja elinjutut voi jo nyt nähdä, noin pienestä vauvasta.

Meillä NP-ultra on torstaina, joten perässä tullaan.

Nauttikaa raskaudestanne, äläkä tunne yhtään huonoa omaatuntoa...

Terkuin

Kamu 12+0

Vierailija
9/13 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tiekkö kun siis äsken luin tarkemmin noita kuvia....ja vielä äitiyskortista tarkistelin, niin " Hippu" onkin jo (!!) 6,5cm pitkä ja siihen jalat niin lääkäri sanoi, että sellaiset 10 cm on pienellä pituutta :)

Voi että, torstaina saat sinäkin nähdä kaiken tuon ja että se on ihanaaaaaa :) Voisin vaikka joka päivä käydä katsomassa pikkuisen vilkutteluja.

Nyt vaan odotellaan koska alkaa liikkeet tuntumaan " kuplina" masussa..Menee varmaan vielä jokunen viikko, mutta äkkiä se aika menee. (hope so!)

Voikaahan Hyvin :)

P.s Muistanko ihan päin prinkkalaa, että olisit Varsinais-Suomesta...? Epäilen suuresti muistiani, mutta......kysäisenpä silti:)

Vierailija
10/13 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakuta toista muistelet. Minä olen Kanta-Hämeestä. Riihimäeltä nykyisin, kun rakennettiin sinne talo viime vuonna. Uudeksi vuodeksi muutettiin ja rakentamisen (+ Kelan lääkekaton) vuoksi lykkäsin tätä hoitoakin alkuvuoteen. Polyyppihan multa poistettiin jo toukokuussa, joten hoito olisi voinut olla paljon aiemmin sen puolesta. Toisaalta syksyllä, rakennusaikana kävin julkisen kautta vielä kolmessa tuloksettomassa clomiavusteisessa inssissä.

Mutta nyt innolla odottelen torstain ultraa ja pitkää viikonloppua. Otin torstain ja perjantain lomaa ja lähdemme ultran jälkeen Itä-Suomeen vanhempieni ja veljeni perheen luo käymään.

Hyvää vointia kaikille!

Tv. Kamu 12+1

Vierailija
11/13 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitten ollut ihme, että muistin väärin :)

Meillä kans tuo talokuume on nyt päällä enemmän kuin ennen. Ok-talossa asustellaan, mutta tekisi mieli hieman uudempaa ja isompaa taloa. Tilasin talopakettiesitteitäkin ja olen niitä tutkiskellut (ja kuolannut). Ennen vauvan maailmaantuloa ei kuitenkaan meinata tehdä asian hyväksi mitään vaan saunaremontti on edessä keväällä/kesällä.

Päivänjatkot sulle ja muille!

Toivottelee: Je_Ni 12+2

Vierailija
12/13 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ja älyttömän paljon onnea :D! En tiedä muistatko minua enää, mutta ollaan joskus aikaisemmin oltu tuolla lapsettomat-puolella samaan aikaan ja muistan että kirjoitin sinulle joskus siitä lahjamunasoluhoidosta. Meillä on nyt poika, joka sai alkunsa heti ensimmäisestä lahjasoluhoidosta. Hän on nyt vuoden ja parasta on se että meillä on vielä pakkasessakin odottamassa hänelle mahdollisia sisaruksia. Ehkä lähdemme seuraavaan yritykseen kesällä tai alkusyksyllä...

Ihanaa raskausaikaa sinulle!

Vierailija
13/13 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tosiaan muistan sinut :) Vai saitte te pienen pojan lahjamunasoluhoidon tuloksena, onnea siitä suunnattomasti!

Meille tehtiin 1.5 vuotta sitten yksi lahjamunasoluhoito, joka ei tuottanut tulosta eikä myöskään saatu mitään pakkaseen ja päätimme, että meidän on pakko (hampaita purren) hyväksyä itsemme lapsettomiksi :( Kävi sillä lailla " huono" tuuri tuon lahjasoluhoidon suhteen, että lahjoittaja tuotti(hmmm) vain 10 solua eli jaettiin kahdelle pariskunnalle. Mikäli niitä olisi ollut9, olisimme saaneet kaikki. No, noista viidestä sitten saatiin aikaiseksi 2 " ei niin toppia" alkiota vaan eivät kiinnittyneet hekään:(

Ja nyt.....Tämä on siis todellinen biologinen ihmeraskaus, joka on yllättänyt kaikki :) Näin se elämä vaan osaa yllättää, kun sitä vähiten osaa odottaa. Pikku hiljaa tämän alkaa uskomaan todeksi ja uskaltaa antaa itselleen luvan olla raskaana! Tuo eilinen ultra toi asian taas niin paljon konkreettisemmaksi, että ehkä se pitää uskoa, että nyt on meidän vuoromme!

Oikein paljon onnea teille tulevaan ja auringonpaistetta päiviinne

toivottelee:

Je_Ni :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi