19 kuollut ja 59 loukkaantunut terrori-iskussa popkonsertissa Manchesterissa :(
Surullista, tätä iskua poliisi ei onnustunut estämään.
Kommentit (537)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vasta kaiken alkua, kohta saamme tätä myös Suomeen, kiitokset siitä kokoomukselle ja muulle vihervasemmistolle, suvaitsevaisia toki unohtamatta.
Tätä ei vielä ymmärretä täällä ja kun tapahtuu niin poliitikkojen ja median puolesta pyritään kaikin mahdollisin tavoin vähättelemään ja valkopesemään syyttelemällä rasisteja.
Esimerkkejä kiitos.
Etsi linkinvonkaaja taas itse uutisesi. Kannatti opetella kieliä, niin tässä on jo vuositolkulla seurattu kansainvälisiä uutisia. Siellä ei Suomen tapaan sensuroida.
Linkinvonkaajat nykyisin saattavat itsensä vain tyhmän asemaan. Kaikki on tarjolla yhdellä enterillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko kotouttamismantra on alkanut, meidän pitää satsata kotouttamiseen jne..Kaikkivoipa kotoutususkonto ja mantra.
Miten voi kotouttaa jos terrorismin taustalla on ismi juttuja? Terrorismihan on ismi.
Ei siinä voi kotouttamisessa muuten onnistua kun saada se taustalla oleva ismi pois ihmisen päästä.
Miten se tehdään, siinäpä vasta kysymys?
Ai miten se tehdään, no hyvä alkuhan on järkevä maahanmuuttopolitiikka joka perustuu realismiin ja tosiasioiden hyväksymiseen.
Juurikin näin. Bisukkaa saa vetää, mutta älä laita possusta ruokaa. Röökiä vetävät kuin korsteenit näinä kieltolain aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vasta kaiken alkua, kohta saamme tätä myös Suomeen, kiitokset siitä kokoomukselle ja muulle vihervasemmistolle, suvaitsevaisia toki unohtamatta.
Tätä ei vielä ymmärretä täällä ja kun tapahtuu niin poliitikkojen ja median puolesta pyritään kaikin mahdollisin tavoin vähättelemään ja valkopesemään syyttelemällä rasisteja.
Esimerkkejä kiitos.
Etsi linkinvonkaaja taas itse uutisesi. Kannatti opetella kieliä, niin tässä on jo vuositolkulla seurattu kansainvälisiä uutisia. Siellä ei Suomen tapaan sensuroida.
Linkinvonkaajat nykyisin saattavat itsensä vain tyhmän asemaan. Kaikki on tarjolla yhdellä enterillä.
Ei ole oppinut kieliä koska pakkoruotsi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkkejä kiitos.
Ei ole oppinut kieliä koska pakkoruotsi!
Fiksummat pääsivät siitä yli ja opettelivat kouralliset lisää. Mutta pakkoruotsi on tosiaan syvältä. Estää muihin osaamisalueisiin keskittymisen joiltakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkkejä kiitos.
Tai olisiko asia todellisuudessa niin, ettei sinulla ole mitään väitteidesi tueksi.
Yritin hallituksen opastuksen mukaan olla ystävällinen ma-tulle. Halusi heti seksiä ja ehdotti vesipiippua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkkejä kiitos.
Tai olisiko asia todellisuudessa niin, ettei sinulla ole mitään väitteidesi tueksi.
Tai sitten sinä et ole opiskellut ja opetellut tiedonhankintakeinoja. Laiskamato.
Vierailija kirjoitti:
En viitsi tähän sanoa, mutta sallikaan minun jälleen kerran ennustaa, että Manchesterin terroristilla on tietynlainen nimi.
"En viitsi tähän sanoa", "sallikaa minun jälleen kerran", mitä ihmettä oikein länkytät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla jotenkin Tukholman jälkeen meni toivo paremmasta, nytkin pääsi itku aamulla.
Minäkin nieleskelen kyyneleitä, ensimmäinen kerta kun olen näin pois tolaltani. Teinini oli juuri kaksi viikkoa sitten Arianan konsertissa Tukholmassa.
Meillä ihan sama tilanne päällä! Itkettää ja on oikein paha olo.
Olin itse juuri kolme vuotta sitten Manchesterissä, onneksi ei osunut tuo kohdalle.
😨Mutta läheltä piti!
Vierailija kirjoitti:
Yritin hallituksen opastuksen mukaan olla ystävällinen ma-tulle. Halusi heti seksiä ja ehdotti vesipiippua.
Ja sitten sää heräsit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkkejä kiitos.
Tai sitten sinä et ole opiskellut ja opetellut tiedonhankintakeinoja. Laiskamato.
Olen suorittanut apukoulun ja hygieniapassin. Sampo Terho puheenjohtajaksi Jyväskylän puoluekokouksessa, kaikki mukaan äänestämään Sampoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkkejä kiitos.
Olen suorittanut apukoulun ja hygieniapassin. Sampo Terho puheenjohtajaksi Jyväskylän puoluekokouksessa, kaikki mukaan äänestämään Sampoa!
No kiva! Pitää häipyä JKL tuona aikana: täällä ei taida olla turvallista?
Itserakas Jari Tervokaan ei uskaltanut Uutisvuodossa viskata koraania olan yli. Raamattu lähti kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Itserakas Jari Tervokaan ei uskaltanut Uutisvuodossa viskata koraania olan yli. Raamattu lähti kyllä.
Onko pTervo jo syyttänyt rasisteja tästäkin ? Vai onko tukehtunut oksennukseen ?
Vierailija kirjoitti:
Churchill islamista
”Kuinka kauhistuttavia ovatkaan kiroukset, jotka muhamettilaisuus langettaa kannattajilleen! Ei ole ainoastaan fanaattista kiihkoa, joka ihmisessä on yhtä vaarallista kuin vesikauhu koirassa, vaan myös tämä hirveä fatalistinen apatia.Vaikutukset ovat ilmiselviä monissa maissa. Ajattelemattomia tapoja, huolimattomia maanviljelysjärjestelmiä, laiskoja kaupankäyntimenetelmiä ja omaisuuden turvattomuutta tapaa kaikkialla, missä profeetan seuraajat hallitsevat tai asuvat. Alhainen sensualismi riistää tältä elämältä sen viehkeyden ja sivistyneisyyden; tulevalta sen arvokkuuden ja pyhyyden. Se tosiasia, että muhamettilaisen lain mukaan jokaisen naisen on kuuluttava jollekin miehelle tämän absoluuttisena omaisuutena, joko lapsena, vaimona tai jalkavaimona, viivästyttää väistämättä orjuuden lopullista häviämistä aina siihen asti, kunnes islamin usko on lakannut olemasta suuri voima ihmisten keskuudessa. Yksittäiset muslimit saattavat toki osoittaa loistavia ominaisuuksia, mutta tämän uskonnon vaikutus halvaannuttaa sen seuraajien sosiaalisen kehityksen. Maailmassa ei ole voimakkaampaa taannuttavaa voimaa. Muhamettilaisuus on taistelunhaluinen ja käännytystä harjoittava uskonto, joka on kaikkea muuta kuin kuolemaisillaan. Se on jo levinnyt kautta Keski-Afrikan tuottaen pelottomia taistelijoita joka askelmallaan. Ja jos kristinuskoa eivät suojelisi tieteen vahvat käsivarret – tieteen, jota vastaan se oli turhaan taistellut – modernin Euroopan sivilisaatio saattaisi romahtaa, samoin kuin romahti muinaisen Rooman sivilisaatio.”
Sir Winston Churchill (The River War, first edition, Vol. II, pages 248-50, London: Longmans, Green & Co., 1899).
Oikeassa oli
Jo alkeellisissa kanahäkki-tutkimuksissa on selvinnyt että väkivalta kanojen keskuudessa lisääntyy kun tila vähenee eivätkä mahdu väistämään ja olemaan omissa oloissaan.
Mutta ei, pakko vaan tehdä monikulttuurinen yhteiskunta.
Et tää Sherma ois niinku muslimi, joka pitää tällast muodikast huivia, mut ei se haittaa tätä naapurin Marjaanaa, ne leikkii silti yhessä. Kutvosen perhe ois niinku vanhoillis-lestadiolainen, mut silti ne tapaa pitää illanistujaisia naapurissa asuvien Al-Bassrien kanssa. Sit joitaki vähä häiritsee ku yläkerran Yamadat laulaa välil karaokee liia lujaa, mut lopulta kaikki asukkaat vaan nauraa sille hyväntahtosesti. Koska kaikki rakastaa toisiaan niin ei Al-Bassrin perheenisää haittaa ollenkaan, vaik toi seinänaapuri Jarmo vaihtaa miesystävää joka viikko. Se oikeastaan vaan silleen hymähtää, kyl se tietää miten vaikeaa on löytää se oikea, varsinki ku sen oma tytär onki ehk lesbo! Alakerran Aikku ottaa usein aurinkoa niide etupihalla bikineis mut sekin on ihan okei Kutvosille ja talon muslimeille - ne tajuu oikeesti et on erilaisii ihmisii ja kaikki haluu vaan elää ja rakastaa. Meidä unelma on toteutunu! Kyl tää must on ihan realistinen tulevaisuudenkuva.
Seuraava isku voi tulla milloin tahansa! Minäkin tulen kohta olohuoneen verhoihin.