Haluaisin että vaimoni ottaa silarit
Haluaisin että vaimoni ottaisi itselleen silarit. Kuinka otan asian puheeksi niin, ettei hän loukkaannu?
Kommentit (33)
Kylläpä ap rakastaa vaimoaan suuresti, kun vaimon terveys ei merkkaa mitään. Siitä vaan operaatioon ja pitkäaikaisiin kipuihin. Ehkä elinikäinen vammautuminen. Se että silarit ovat tavalliset, ei tarkoita, että ne ovat helpot ja turvalliset. Laita pakastepussiin kiisseliä ja pussin suu solmuun. Siinä on sulle silari puristeltavaksi. Ja vaikka kuinka monta, kun halvalla saa. Ja tilaa itsellesi aika päänvaihtoleikkaukseen, sekopää olet.
Käyttävätkö miehetkin sanaa "silarit"? Koen myötähäpeää.
Tai voithan olla nainenkin.
AP kysyi, kuinka ottaisi asian puheeksi. Ei teidän mielipidettä tisseistä. Outo tapa heti ymmärtää asia tahalteen väärin ja aloittaa syyttely. Mutta joo, naistasi tuntematta hyvin vaikea sanoa miten. Ehkä huumorin kautta, tai vilautat sen johonkin lauseeseen ja katso miten hän reagoi siihen. Reaktiosta sitten päättele miten edetä.
Hmm, huumorin kautta voisi onnistua. Mikä olisi hyvä vitsi, johon suvaittaisi sopivasti ehdotuksen silareista? -Ap
Ei onnistu huumorin kauttakaan.
Oma mieheni ehdotti huumotin ksutta pakaraimplantteja. Ihan samoin koin sen kuin jos olisi ehdottanut suoraan. Eli että mun peppu ei kelpaa. Ja jos se on niin tärkeää hänelle, niin miksi #@$$#$/$##$ meni naimisiin mun eikä jonkun toisen kanssa!
No voihan prkl , koitin huumorin kautta ehdottaa vaimolle niitä silareita, niin kilahti ihan totaalisesti ja lähti ovet paukkuen kämpiltä, vaikka koitin vielä seivailla että se oli vaan vitsi :( Mikä nyt eteen, miten saan sen leppymään? Kuten sanoin niin kyllä se vaimo mulle muutenkin kelpaa ihan mainiosti, ne silarit ois ollut vaan boonusta. :( -Ap
Hah, arvasin ja ihan oikein sinulle!
Miten sitten, kun vaimolla pitäisi laihtua? Miten siitä nätisti vihjailisin? Alkaa kyllästyttää jo tuo kilojen keräily!
Joka kuusen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa. Opetelkaa nauttimaan siitä, mitä teillä on.
On, jos siitä huolimatta valitset pienitissisen vaimon ja alat sitten jälkikäteen reklamoida. Tuskin sinua on haulikolla uhaten sinne alttarille saateltu.