Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko hullua yrittää 4. lasta, kun ikää jo 35 vuotta?

Vierailija
22.05.2017 |

Isommat lapset ovat 12v, 10v ja 7v. Vauvakuume on vaivannut ja elämäntilanne töiden ym osalta hyvä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli 36 kun synnyin, isäni 38. Ei ole haitannut lainkaan :) n23

Vierailija
22/30 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isommat lapset ovat 12v, 10v ja 7v. Vauvakuume on vaivannut ja elämäntilanne töiden ym osalta hyvä.

Haluatko sä todella kärsiä vaihtarioireista samaan aikaan kun talossa on kiukutteleva murkku????

Hehehe.. Oma äitini oli kiukutteleva 34v. "vaihdevuotinen" kun olin kiltti murkku... Hän lopetti vasta noin 55v. kun vihdoin sanoin hänelle että vaihdevuodet ei enää kelpaa syyksi kiukutella ja että parempi alkaa käyttäytyä nätisti. Silti saa aina välillä hirveitä raivareita joistain mitättömistä pikku jutuista jotka liittyvät arjen tavallisiin askareisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tehkää" ja saakaa vaan, mutta älkää tuomitko meitä lapsettomia "huonoina ihmisinä". Onneksi ei Ap, eikä kukaan muukaan toistaiseksi niin tehnytkään, tässä keskustelussa. -  Mutta on vaan  toisinaan ollut uuvuttavaa vastailla, että miksi en ole tehnyt lapsisa tai, ehkä jonkun mielestä tahdikkaan kysyet, että miksi minä en ole ionnistunut saamaan ainoatakaan lasta, vaikka olen "jo" yli 33 -vuotias.(..)  - Ja voin kertoa oikea vastaus tähän ei ole se, että olisin jotenkin erityisen nirso. - Toki sen vert nirso, että en nyt "hommaan ala" kenen tahansa kanssa.   

Vierailija
24/30 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole liian vanha :) Jos vain jaksat niin mikä ettei. Hassua miten jotkut nauttivat lastenteosta. Meille riittää yksi lapsi. Tulisin hulluksi jos pitäisi jaksaa tällainen samanlainen vauvarumba mikä nyt on menossa.

N26

Vierailija
25/30 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haaveilen kuudennesta ja ikää on 40 vuotta.

Vierailija
26/30 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni sai 44-vuotiaana kauniin, terveen ja toivotun luomulapsen. 35 ei mitään ongelmaa, mistä edes saat tuollaisen mieleesi?

Vierailija
27/30 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko 36 ja viidettä pukkaa. Et ole liian vanha.

Vierailija
28/30 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkän otsikon luettuani luulin, että meinaat nyt vasta aloittaa ekaa. Sillon olis voinut tulla vähön kiire, mutta hyvinhän sää nyt yhden "iltatähden" vielä teet. Ite oon 31-vuotias eikä ole vielä pariin vuoteen mahdollista ruveta tekeen sitä ekaakaan.

Vierailija
29/30 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hulluutta, ei ikä vaan neljäs.

Vierailija
30/30 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat varmaan, vasta 35? Ja ei se varmaan hullua ole, mutta vähän tarpeetonta ehkä kyllä. Voisit miettiä kun nyt kerran niitä lapsia jo 3 on, niin voisit ehkä yrittää tehdä jotain hyödyllistä joka hyödyttäisi niitä 3 lasta sen sijaan että alat taas paapomaan 4ttä lasta.