Onko oikeasti yksikään romanssi alkanut kaupan kassalta, bussipysäkiltä tms.?
Olen iskenyt silmäni samoilla kulmilla asuvaan mieheen, jota näen kaupassa yms. Mutta olen täysin varma että jos sanoisin hänelle jotain flirttaavaa, mies pelästyisi ja pitäisi minua hulluna. Jotenkin toi kadulla tai kaupassa pokaaminen/tutustuminen on vaan niin ei-suomalaista.
Vai tiedätkö oikeasti ketään jolla olisi onnistunut? Sinä?
Kommentit (81)
Itse istuin bussipysäkillä illalla töiden jälkeen ja siihen pysähtyi mies autollaan. Sanoi että oli ajanut pari kertaa ohi keräten rohkeutta pyytää ulos. Oli ihan mukavan oloinen tyyppi, mutta valitettevasti minulla oli jo poikaystävä :D Varmasti olisin suostunut muuten. Oli niin ihanan symppis.
Nykyisen kanssa ollaan tavattu opiskeluiden parissa. :)
Onhan näitä. Muutamia kertoja asiakas on pyytänyt treffeille, kun olin kaupassa töissä.. Baareista en ole kyllä ketään löytänyt.
Itse istuin bussipysäkillä illalla töiden jälkeen ja siihen pysähtyi mies autollaan. Sanoi että oli ajanut pari kertaa ohi keräten rohkeutta pyytää ulos. Oli ihan mukavan oloinen tyyppi, mutta valitettevasti minulla oli jo poikaystävä :D Varmasti olisin suostunut muuten. Oli niin ihanan symppis.
Nykyisen kanssa ollaan tavattu opiskeluiden parissa. :)
Onhan näitä. Muutamia kertoja asiakas on pyytänyt treffeille, kun olin kaupassa töissä.. Baareista en ole kyllä ketään löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan innolla... kirjoitti:
'Ällö-setä' korttia ei vielä kukaan ole tuonut tähän keskusteluun...
Miten ällö-sedät liittyy romansseihin,jotka ovat alkaneet muualla kuin baarissa? :O
No eikös niiden ällö-setien pitänyt kytätä ihan kaikkialla, minne tahansa meneekin...
Varmaan kyttäävätkin,mutta eihän se liity mitenkään tämän ketjun aiheeseen?
Kun asuin opiskelijakämpässä,tapasi helposti ihmisiä. Päädyin pussailemaan tyypin kanssa,jonka tapasin talot yhdistävällä parvekkeella ja toisen tyypin tapasin pesutuvalla,päädyimme treffeille.Kummastakaan ei syntynyt romanssia,mutta mukavia kokemuksia kuitenkin.
Paras ystävä oli töissä kaupan kassalla, ja hänen nykyinen aviomiehensä asiakkaana. Siitä se sitten lähti, kun kassalla vaihtoivat katseita. :)
No mä kyllä silmäpelillä pokasin yhden armeijajätkän joskus 16-vuotiaana junassa :D Se lähti mun pysäkillä käveleen perässä, vaikka sen olisi pitänyt jatkaa vielä pari tuntia matkaa omalle pysäkilleen. Mutta siis kyllä me tutustuttiin ja muutaman kuukauden ajan meillä oli jonkinlaista säätöäkin, nähtiin aina junassa (itse kuljin opiskelu- ja kotikaupungin väliä viikoittain) ja välillä iltavapailla ym hän tuli käymään mun opiskelukaupungissa. Eipä siitä kyllä koskaan mitään enempää kehkeytynyt, kun tapasin nykyisen mieheni vähän myöhemmin ja jätin yhteydenpidon tuohon toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kun asuin opiskelijakämpässä,tapasi helposti ihmisiä. Päädyin pussailemaan tyypin kanssa,jonka tapasin talot yhdistävällä parvekkeella ja toisen tyypin tapasin pesutuvalla,päädyimme treffeille.Kummastakaan ei syntynyt romanssia,mutta mukavia kokemuksia kuitenkin.
Harmittavaa, että nykynuoret ei tahdo soluasunnoissa tai opiskelija-asunnoissa viihtyä. Soluista tuleekin lämpimät muistot mm. solukaverien veljistä. ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ällö-sedät liittyy romansseihin,jotka ovat alkaneet muualla kuin baarissa? :O
No eikös niiden ällö-setien pitänyt kytätä ihan kaikkialla, minne tahansa meneekin...
Minusta olisi vaan ollut niin kiva, kun oltaisiin taas päästy oikein kunnolla haukkumaan niitä yököttäviä ällö-setiä...
Hyvä ystävä löysi miehensä kun meni elektroniikkaliikkeestä jotain ostamaan. Mies oli kaupan kassalla, ja yhtäkkiä kaveri tarvitsikin pari kertaa viikossa uuden johdon tai tietokoneen hiiren :D
Ehkä noin kuukauden jälkeen rohkaistui ja kysyi miestä treffeille ja juuri tänään kävin kaupasta ostamassa mekon heidän kesähäihinsä (asiaan liittymättömänä kuitenkin mutta prkl kun mistään ei löydä isorintaiselle mutta muuten pienikokoiselle ihmisille nättiä mekkoa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi vaan ollut niin kiva, kun oltaisiin taas päästy oikein kunnolla haukkumaan niitä yököttäviä ällö-setiä...
No ,voi harmi...
Ois nyt haukuttu ees vähän .
Ällööö-seetä,ällöö-seetä lällällällällää...
Yksi romanssi alkoi bussipysäkiltä, matkalla baariin tosin eli ei ihan täysin arkipäiväinen tilanne. Nähtiin siis miehen kanssa ekan kerran kun tulin samalla bussipysäkille, klassinen katseet kohtasivat jne. Bussissa hän tuli istumaan lähelle ja teki tikusta asiaa matkan aikana että ruvettiin juttelemaan. Siitä oli sitten luontevaa jatkaa keskustelua että minne on matkalla ja päädyttiin samaan paikkaan.
Ruokakaupassa jos näkisin usein jotain miestä, varmaan yrittäisin ensin ottaa katsekontaktia ja hymyillä. Samassa välikössä sitten vaikka kysyä jostain tuotteesta tietääkö mistä löytyy, pyytää ylähyllyltä tavaraa tms tai kassajonossa kommentoida vaikka jonon hitautta. Jos aloittaa jostain tuollaisesta arkipäiväisestä, näkee sitten aikooko toinen jatkaa keskustelua.
Yhden silloin noin kolmekymppisen naiskollegan/kaverini (ihan tavallisen näköinen nainen, oli ns ylironkeli tapaus) "The Juttu" alkoi sillä, että hän odotteli huhtikuun alun loskassa bussipysäkillä kun joku ajoi kovaa pysäkin ohi roiskauttaen lätäköstä isot kuravedet kaverin päälle. Tyyppi pysähtyi valoissa noin 40 metrin päähän ja ilmeisesti näki taustapeilistä kun kaverini pui nyrkkiä hänen peräänsä ja näyttipä keskisormeakin yms hienon leidin käytöstä.
Niinpä tyyppi kääntyi valoista, tuli hetken kuluttua pysäkin kohdalle ja hyvin säikähtäneen surkean näköisenä kysäisi "mä taisin pilata sun takin ja kampauksen..." johon kaverini ajatteli hetken aikaa sähähtää jotain hyvinkin naisellisen räväkkää, mutta jotenkin vaan onnistui hillitä kielensä kun ei vaan voinut olla ns naismulqvisti sillä hetkellä kun toinen on aidosti pahoillaan ja vielä vaivautui tulla tsekkaamaan tekosensa jäljet. Tyyppi tarjoutui ensin kyytsäämään kollegan kotiinsa ja kuittaamaan pesulalaskunkin. Sitten kaverini soitti kädet täristen tyypin perään ja kysyi treffeille, kun oli mennyt niin ihastumaan tuohon kohteliaaseen mutta niin tavalliseen tyyppiin muutaman tapaamisen perusteella.
Tuosta on kulunut noin 14 vuotta, tänään okt, pari muksua etcetc keskiluokkaisjuttuja. Joskus vaan käy kuin elokuvissa...
Kerran soitti puhelinmyyjä jolla oli niin häkellyttävän kaunis ääni että tovin flirttailun jälkeen oli lopulta pakko pyytää hänet treffeille. Ei siitä mitään suurta romanssia kyllä syntynyt, kun välimatkaakin oli 150km mutta muutama kuukausi tapailtiin.
Mä olin töissä rautakaupassa sisustusmyyjänä kun komea mies tuli ostamaan multa tapettia.
Miespuolinen työkaverini tunsi tämän miehen niin sain selville hänen nimen.
Mies kävi usein asiakkaana kaupassa ja monesti tuli mun tiskille asioimaan.
Lähetin viestin hänelle, jos mentäisiin elokuviin. Hän vastasi että ei pääse.
Ajattelin, et okei se oli siinä, häntä ei kiinnosta.
Meni noin kuukausi niin hän soitti minulle ja halusi tavata.
Nyt ollaan onnellisesti naimisissa.
Jos en olisi ekana lähettänyt viestiä niin tuskin olisimme yhdessä.
Romanssini alkoi Lidlin kassalta vuosia sitten, kun katsoin hinnat ja loppusumman. Siitä lähtien on romanssini Lidliin jatkunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hirmu herttainen ketju,jos haluat jauhaa setämiehistä,tee niistä oma avaus.
Tähän olisi trollailun sijasta kiva saada lisää rohkaisevia tarinoita romansseista,jotka ovat alkaneet arkisisissa tilanteissa.
Ihana ketju, ihania tarinoita 💓
Antaa toivoa siitä, että ihmiset löytävät toisensa muutoinkin kuin ympärikännissä yöelämässä.
Vanhempani tapasivat aikoinaan juna-asemalla, isä iski silmänsä äitiin ja lähti perään .D 70-luvulla.
MInä taas luultavasti lähtisin Criminal Mindsit ja C.s.I:it katsoneena karkuun, jos joku selvinpäin oleva mies yrittäisi iskeä keskellä päivää julkisella paikalla...
Yksi suhteeni alkoi metrossa, istuin tyyppiä vastapäätä ja kun hän jäi pois junasta, tipautti puhelinnumeronsa syliin. Pitkällisen pohdinnan jälkeen lopulta soitin.
Aviomieheni olen tavannut kadulla. Törmäsimme kadunkulmassa ja hän jäi juttelemaan, menimme treffeille seuraavana päivänä ja tässä sitä nyt ollaan...
Entinen työkaveri löysi (pitkäaikaisessa liitossa edelleen) miehensä koiran kanssa kulkiessaan. Itse olen omani (20v heinäkuussa) löytänyt puhelimesta (kollegat eri paikkakunnilta).