Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yasmin pillereiden käyttäjät

27.03.2006 |

ensimmäiset kuukautiset ja aloitin noi pillerit, mutta nyt menkat ovat kestäneet jo 2 viikkoa. onkohan normaalia, onko siis kellään samanlaista tilannetta? en tiedä kuuluuko tämä asia nyt tänne mutta kyselen kuitenkin???

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän myös noita Yasmin-pilsuja ja ei mulla kyllä vuodot pidentynyt eikä " runsaantunut" , päinvastoin! Niissä ohjeissakin sanotaan, että vuodot niukkenee ja lyhenee...Mulla vuoto kestää n 5 päivää ja melko niukkaa.

Kannattais varmaan kysäistä terkkarilta/lääkäriltä et onko ihan normaalia..En tosiaan osaa varsinaisesti auttaa,mut jospa ne ei vaan sovi sulle?

Toivottavasti saat pian vastauksen ongelmaasi..! tsemppiä!

Vierailija
2/3 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne mun ekat kuukautiset kesti kuukauden, eli kun se levy kun aloitetaan sinä päivänä kun kuukautiset alkaa, niin vuoto kesti koko levyllisen ajan ja kun tuli kuukautis tauko niin vuoto muuttui taas runsaammaksi, eli tuli ihan oikeat kuukautiset taas vaikka koko ajan oli jonkin verran vuotanut. Olipa sekavaa... mutta sen jälkeen kaikki on ollut ihan normaalia. Näin mulla oli kun edellisenkin kerran aloitin pillerit. Silloin söin mercilonia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelläni esikoisen jälkeen ekat menkat kesti 4,5vkoa. Ei kivaa...=( En tainnut silloin vielä syödä pillereitä. Nyt kauhulla odotan koska ekat menkat alkaa ja koskahan ne tällä kertaa loppuu...