Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan suosittuja TV-sarjoja joita ET ole katsonut

järkihoi
22.05.2017 |

En ole katsonut Twin Peaksia ja Game of Thronea.

Twin Peaks vaikuttaa tylsältä, kun katsoin ekaa jaksoa n. 10 minuuttia. Enkä tykkää yliluonnollisesti. Ei kiinnosta.

Game of Thrones sama vika eli yliluonnollisuus, fantasia. Ei kiitos! Tylsää.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salatut elämät. Yhden jakson jouduin puolipakolla katsomaan kurssilla ollessani, ja se riitti.

Vierailija
2/13 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salatut elämät, en ole koskaan katsonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkarit, Kauniit ja rohkeat, Tanssii tähtien kanssa, Big Brother, Enbuske ja kumppanit, Maajussille morsian, Suomen idolit, voicet ja muut vastaavat.

Vierailija
4/13 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssii tähtien kanssa, Putous, temptation Island Suomi ja muut parinvaihto / kumppaninetsintä "reality", kaikki kykykilpailut (Idols, Talent jne).

Vierailija
5/13 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

O.C. En katsonut koskaan jaksoakaan, ei vaan kiinnostanut, vaikka olin juuri oikeaa kohderyhmää (13v kun se alkoi). Ja muut ikäiseni tytöt kummastelivat tätä.

Sitten on nämä Satuhäät, Tempation Island jne. Ei jaksa sellaisetkaan kiinnostaa.

Vierailija
6/13 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomatta jääneitä sarjoja on kymmenittäin. Kaikki ei vain kiinnosta ja yksinkertaisesti aikaakaan ei niin paljon ole, että kaikkea voisi seurata. Mutta uusimmat twin peaksit katson taatusti :)

Vierailija
7/13 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää ei ehkä ole niin kovasti suosittu, kuin esim. Game of thrones ym, mutta mä en ole koskaan tajunnut Supernaturalin viehätystä, katsoin joskus puolet ekasta kaudesta ja se ei vaan millään saanut mun mielenkiintoa syttymään, vaikka muuten tykkään yliluonnollisten asioiden ympärillä pyörivistä sarjoista.

Gilmore girlsiä en ole myöskään katsonut, vaikka itsekin olen heppatyttö, vaikuttaa vaa jotenkin tylsältä, mitä olen siitä pätkiä nähnyt muiden katsoessa.

Vierailija
8/13 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

game of thrones, salkkarit

Vierailija
9/13 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tää ei ehkä ole niin kovasti suosittu, kuin esim. Game of thrones ym, mutta mä en ole koskaan tajunnut Supernaturalin viehätystä, katsoin joskus puolet ekasta kaudesta ja se ei vaan millään saanut mun mielenkiintoa syttymään, vaikka muuten tykkään yliluonnollisten asioiden ympärillä pyörivistä sarjoista.

Gilmore girlsiä en ole myöskään katsonut, vaikka itsekin olen heppatyttö, vaikuttaa vaa jotenkin tylsältä, mitä olen siitä pätkiä nähnyt muiden katsoessa.

Niin ja joo, jos Suomen mittakaavassa suosittuja mietitään niin mä en ole myöskään ikinä kattonut noita temptation islandeja, salkkareita, satuhäitä ynnämuita, mulla saa vaan verenpaineen nousemaan ne juntit ja ääliöt niissä, en kertakaikkiaan pysty katsomaan sellaista :D

Vierailija
10/13 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopranos, west wing, shield, pako ja ihan uusimpia suosikkeja en taida tietää edes nimeltä! Bansheeta olen katsonut.

Vierailija
11/13 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, mitä on digiloikan jälkeen tullut. Ei ole televisiota, enkä jaksa netistäkään tuijotella...

Vierailija
12/13 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lost, House, Salkkarit, Temptation Island, Greyn anatomia, Gilmoren tytöt.

Kauniita ja rohkeita katoin joskus 90-luvulla, sitten lopetin, kun alkoi junnata kauheesti paikoillaan ja jaksot lyheni/ mainosten määrä lisääntyi, jolloin yhdessä jaksossa tapahtui aina vain vähemmän ja vähemmän.

Lost-sarjan suosiota en koskaan tajunnut. Sarjaa hypetettiin ja mainostettiin miljoonia tunteja, joten olihan ne ekat jaksot pakko katsoa, mutta kun en tykännyt, niin en tykännyt. Ja kaikki muut tykkäsi ja oli ihan koukussa.

13/13 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temptation Island -  en välitä tositv-realitystä

Greyn Anatomia - katsoin puolitoista jaksoa mutten lämmennyt. Mulle lääkärisarjoista paras on Teho-Osasto. 

Game of Thrones - Katsoin kylläkin muutaman ekan tuottarin mutta sitten lähes kaikki lempparihahmot oli tapettu ja sarjassa toistuu kokoajan sama kaava: ratsastetaan, naidaan ja tapellaan/tapetaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan