Tyttöystäväni on raskaana ja kieltää mun ryyppäämisen
Onko normaalia? Tyttöystävä siis raskaana ja kun hän ei saa nyt bilettää niin koittaa kieltää munkin bilettämisen? Mitä järkeä? Enhän minä oo raskaana. Ollaan kuitenkin aika nuoria niin eikö se oo ihan normaalia että tykkään viikonloppuisin lähtä kavereiden kanssa vähän juhlimaan työviikon jälkeen. Ja en siis ryyppää viikolla kun viikonloput vaan.
Kommentit (79)
Luulisin että tyttöystävän mielestä nyt on aika ruveta asennoitumaan siihen että sinustakin tulee vanhempi.
Olet aikuinen ihminen, käyt töissä, ja annat naisen pompotella itseäsi?
Vierailija kirjoitti:
Olet aikuinen ihminen, käyt töissä, tulossa isäksi....ala käyttäytyä sen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
No en oo antanu pompotella vaan oon silti käyny bilettämässä, mutta nyt on kokoajan hirveitä riitoja ja siinä ongelma. Siksikin haluan ryypätä että ees välistä rentoutus ku kotona muija vaan valittaa. -Ap
Nyt on viimeinen mahdollisuus, polkusi haarautuu. Kilttimies vai jännämies, tässä pulma. Jos valitset jännä, niin et välttämättä saa kutsua lapsesi rippijuhlaan.
Niin se on että isällä on isän velvollisuudet. Sinkkujuna jätti jo.
Kyllä mä päästäisin tossa tilanteessa mieheni ulos bilettämään, kunhan munkin kanssa aikaa viettäis välillä. Tissuttelun kotona varmaan kieltäisin, koska ittee ärsyttäis että en sais kans juoda edes sitä yhtä vaikka saunajuomana :)
Kauheita natseja jotka ette anna miehen vielä nauttia lapsettomasta ajasta. Sitten kun lapsi syntyy on säännöt eri, mutta ei sitä raskaana olevaa hormoonihirviötä jaksa katsoa.
No ymmärrän tyttöystävääsi ihan täysin. Susta on tulossa isä, ja sun pitää asennoituakin sen mukaan. Et voi todellakaan olla koko ajan bilettämässä kun vauva syntyy. Ja käytkö joka viikonloppu oikeesti??? Tostahan ärsyyntyis kuka tahansa. Ei siinä mitään, jos välillä käy, mutta koko ajan. Ota vastuuta ja valmistaudu perhe-elämään.
Vierailija kirjoitti:
kunhan munkin kanssa aikaa viettäis
Ei kannata. Kannattaa se lihominen jättää sinne avioliiton satamaan.
Niin. Elämä on kompromisseja. Halusit vauvan mikä tulee tarkoittamaan sitä, että te käytätte aikaa viikonloppuna pääasiassa muuhun kuin bilettämiseen ja krapulan kestämiseen. Kuinka monta tuntia viikonlopusta teette nyt tyttöystävän kanssa jotain kivaa? Kuinka monta tuntia olet joko kännissä, krapulassa tai nukkumassa? Laskepa huviksesi. Voisitko esim. jättää joka toisen viikonlopun kokonaan menemättä minnekään? Koska olet viettänyt viimeksi yhden kokonaisen viikonlopun selvinpäin?
Jos biletys on tärkeämpää kuin tuleva lapsi niin miksi sitten leikit ilman kumia? Vai oletko niitä kakaroita joiden mielestä ehkäisy kuuluu vain naisille?
Suoraan sanottuna sinä olet keskenkasvuinen idiootti. Ei tuommosesta ääliöstä ole isäksi. Ikinä.
Veikkaanpa ettei suhteenne kestä edes vauva-arkea. Aiotko silloinkin paeta baariin kun vauva on syntynyt?
Todella kypsää
Vierailija kirjoitti:
Kauheita natseja jotka ette anna miehen vielä nauttia lapsettomasta ajasta. Sitten kun lapsi syntyy on säännöt eri, mutta ei sitä raskaana olevaa hormoonihirviötä jaksa katsoa.
Ihanko oikeasti sinä kuvittelet, että ap muuttaa käytöstään lapsen syntymän jälkeen? Sitten on hyvä perustella, että lapsi nukkuu koko ajan, huutaa koko ajan, kotona haisee kakka ja puklu, vaimo näyttää räjähtäneeltä, vaimo imettää - ihan mitä vaan, kyllä juoppo keksii syyn juomiselleen.
Täydellinen maailma olisi sellainen, jossa tällaisia keskustelunaloituksia ei koskaan kukaan kirjoittaisi.
Ihmeniuhoittaja tuo sinun tyttöystäväsi. Jätä se. Se kuitenkin niuhottaa asiasta kuin asiasta myöhemminkin.
Käytä jotain muuta. Alkoholia käyttään vain ne jotka eivät tiedä paremmasta.
Harmittaa naisesi puolesta, mutta tyhmyydestä ja huonosta parinvalinnasta sakotetaan. Itse en edes harkitsisi lisääntymistä tuollaisen kanssa. Oma mieheni ei juo humalahakuisesti (aikuinen kun on) ja käy baarissa ehkä joka kolmas kuukausi.
Mistä vetoa, että sama pätee myös imetykseen? Kun "enhän minä imetä"...