Jäin sinkuksi. Miten tavata uusi mies? Tinderkö?
Olen kiireinen 25-vuotias nainen. Vapaa-aikani menee kolmivuorotyössä ja kuntosalilla. Välillä kahvittelen ystävien kanssa. Kerran kuukaudessa käyn baarissa, mutta siellä on kyllä oikeasti vaikea tavata ketään potentiaalista.
Onko Tinder ainut vaihtoehto? Millaiset miehet käyttävät Tinderiä? Olenko epätoivoinen jos teen profiilin sinne? Arvostan vanhanaikaisia perinteitä, joten annanko liian tyrkyn kuvan itsestäni?
Kelloni jo tikittää ja haluaisin asettua aloilleni joten kai tässä pitää itse aktivoitua.
Missä te muut ikäiseni tapaatte miehiä?
Kommentit (8)
Ihan tavalliset ihmiset Tinderiä käyttää. Moderni vaihtoehto jatkuvalle baareissa esillä olemiselle.
Muista laittaa myös tinderprofiiliisi nuo maagiset sanat "kelloni tikittää", jotta miesparoille jää edes mahdollisuus siirtyä seuraavaan profiiliin ennenkuin on myöhäistä.
Täällä 29v salimies joka inhoaa ripustautuvia naisia, joten kiireisyytesi kuulostaa hyvältä. Voin ainakin lykätä sinulle pullan uuniin, mutta luultavasti katoan sen jälkeen kuin pieru Saharaan.
Niin kauan kuin olen kuvioissa availen kyllä ovet jne.
P.S. Olen tosissani
Eikö Tinder ole enemmän seksiseuran hakua?
Kuule, sieltä vaan hakemaan, ei se mitään ota jos ei annakaan. Ketään ei ole pakko tavata todellakaan, jos et tykkää ajatuksesta että alat kulkea heti treffeillä ties kenen kanssa. (itse olen kyllä käynyt, mutta mun kello ei tikitäkään, ja olen käyttänyt tinderiä panosovelluksena ihan tyytyväisenä.)
Tuo kannattaa tosiaan tuoda esiin, että mitään hetken hupia et hae, koska pelkkää seksiä hakevia miehiä on todella. paljon.
Mä haluaisin ulkomailta miehen, varmaan pitää ulkomaalaisille deittisivustoille tehdä proffa.
Mistä sulla riittää aikaa tutustumiseen??
Tinder vaan käyttöön! On siellä paljon ihan normaaleja miehiä jotka etsivät naista tositarkoituksella.