Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen ja anaali

Vierailija
22.05.2017 |

Nainen, annatko anaalia. Miehelle se on paljon tiukempi ja sulkijalihaksen kohdalla terskan muljuttaminen on taivaallista liukkarin kanssa ja barebackina.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mistä näitä homojuttuja oikein tulee"?

Oletko väärässä ketjussa? Tässä kysyttiin naisilta antavatko he anaaliseksiä miehille. Se on aika heteronormatiivinen lähtökohta.

Vierailija
42/50 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko paha kun kärsin jatkuvasti ummetuksesta? Tuleeko se vastaan siellä tai jotain?

Ei se pötkylä peräsuolessa hengaile. Jos miehellä on sopivasti käyrä vehje, niin ehkä sillä pystyy tähystämään mutkankin ohi ja silloin tulee kova kovaa vastaan.

Kyllä se voi hengailla, mulla on vuoronperään ummetusta ja maha sekaisin. Kerran exälleni tuli sormeen kakka vastaan, kun oli pakko laittaa sormi sisälle. En tykkää perspanoista, kivuliasta, vaivalloista ja anaalia vonkuvat miehet ällöttävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peppuseksiä ennen tehdään aina huuhtelu, niin ei tule ylläreitä. Käsisuihkun pää peppureiälle, suhaus vettä niin suoli tyhjenee.

Ja ilman liukkaria kakkoseen ei ole mitään asiaa. Limakalvot menee rikki ja vessakäynnit on tuskaa monta päivää. Ethän halua kumppanisi kärsivän sinun nautintosi vuoksi?

Kivaa hommaa, mutta vain oikein hoidettuna.

Kauhea vaiva tyhjentää suolta, ei kovin spontaania. Ja ei kaikkia miehiä kiinnosta kuin oma nautinto, on sellaisia tullut vastaan, jotka väkisin panevat tuskastani välittämättä (eli mut on raiskattu sinne, ei-sanaa ei kuunneltu) tai liian kovaa, ehkä niitä on kiihottanut kun muhun sattuu. No ei enää ikinä anaaliseksiä.

Vierailija
44/50 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peppuseksiä ennen tehdään aina huuhtelu, niin ei tule ylläreitä. Käsisuihkun pää peppureiälle, suhaus vettä niin suoli tyhjenee.

Ja ilman liukkaria kakkoseen ei ole mitään asiaa. Limakalvot menee rikki ja vessakäynnit on tuskaa monta päivää. Ethän halua kumppanisi kärsivän sinun nautintosi vuoksi?

Kauhea vaiva tyhjentää suolta, ei kovin spontaania. Ja ei kaikkia miehiä kiinnosta kuin oma nautinto, on sellaisia tullut vastaan, jotka väkisin panevat tuskastani välittämättä (eli mut on raiskattu sinne, ei-sanaa ei kuunneltu) tai liian kovaa, ehkä niitä on kiihottanut kun muhun sattuu. No ei enää ikinä anaaliseksiä.

Miten ihmeessä annatte tapahtua!! Ja tuoko ei ole raiskaus??? Ain niin ei. mieshän osaa sanoa että juu halusi.

Vierailija
45/50 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan, jos on hyvä mies :)

Jos ei kohtele minua kunnioittavasti niin no way, suuseksiä ja anaaalia ei ole tulossa.

Vierailija
46/50 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä annatte tapahtua!! Ja tuoko ei ole raiskaus??? Ain niin ei. mieshän osaa sanoa että juu halusi.

Oli raiskaus, normaaliyhdynnän jälkeen tunki väkisin anaaliin, ei välittänyt mun itkusta ja ei-sanasta ja olisi pitänyt nostaa syyte: en tavannut miestä enää ikinä, vaikka soitteli perään.

Vierailija
47/50 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli raiskaus, normaaliyhdynnän jälkeen tunki väkisin anaaliin, ei välittänyt mun itkusta ja ei-sanasta ja olisi pitänyt nostaa syyte: en tavannut miestä enää ikinä, vaikka soitteli perään.

D: kamala juttu, en voi kuvitella kuinka hirveältä tuntuu, toivottavasti voit nykyään hyvin! Ei nämä hiton sairaat tyypit ymmärrä suostumusta ja sen rajoja ollenkaan :(

Vierailija
48/50 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuseksistä ei mulla ole kokemuksia mutta se kiinnostaa. Se taitaa olla mun ainoa keino saada miestä ilman kondomia. Vakikumppani on mua kokeneempi ja häneltä tuntuu löytyvän riittävää taitoa ja oikeanlaista asennoitumista kaikenlaisiin kivoihin kokeiluihin. Muutaman kerran mies on sormettanut mun peppua naidessa ja se täydentää upeasti nautintoa. Nautin myös dildosta pepussa kun itse käyttelen hieromasauvaa. Ainoa kysymysmerkki on miehen koko. Hänellä ei ole pitkä, mutta kalu on paksuin mitä olen tähän mennessä saanut. Onko kookas mies niin iso ongelma anaaliseksissä, että se ei onnistu lainkaan?

Vierailija
49/50 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokeiltu pariinkin kertaan...jotenkin se  on siinä " ihan melkeen, mutta ei sit kuitenkaaan" tunnelmissa. En siis osaa päättää kihottaako vai ei. Tosin aikamoinen orkku tuli, kun sauva pepussa ja mies pimpassa. Pitää varmaan harjoitella lisää. Haittaa se, kun välillä tuli mieleen oonko puhdas jne....eli en osaa rentoutua kai tarpeeksi. Ehkä sanone EI. En tiedä.

44N

Vierailija
50/50 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostus loppuu samantien jos miehellä on pakkomielle peräsuoleen