Nainen ja anaali
Nainen, annatko anaalia. Miehelle se on paljon tiukempi ja sulkijalihaksen kohdalla terskan muljuttaminen on taivaallista liukkarin kanssa ja barebackina.
Kommentit (50)
Ex miehelle annoin. Sillä oli TÄYDELLINEN koko molempiin reikiin. Peppua hän halusi aika usein ja oli todella nautinnollista. Hän oli taitava. Mutta pelimies. Petti usein.
En anna. Ikuinen peppuneitsyt olen :) N28
"Mistä näitä homojuttuja oikein tulee"?
Vierailija kirjoitti:
Ex miehelle annoin. Sillä oli TÄYDELLINEN koko molempiin reikiin. Peppua hän halusi aika usein ja oli todella nautinnollista. Hän oli taitava. Mutta pelimies. Petti usein.
Mulla sama. Täydellinen kulli ja panomies mutta petti ja jätti
Joskus kauan sitten aloin vähän kypsähtämään mieheni jatkuvaan "Eikö kokeiltais vähän peppuun" jankutukseen ja kävin ostamassa sellaisen strap-on kikkelin. Tuli aika hiljaista kun vedin sen esiin kun seuraavan kerran tuli se peppuseksipyyntö :D
Antaisin jos pyytäisi, mutta eipä halua mitään muutakaan seksiä.
Meillä se olin minä joka anaaliseksiä ensimmäisen kerran ehdotti ja olin silloin 19v.
Oi niitä aikoja kun sai munaa..
Peppuseksiä ennen tehdään aina huuhtelu, niin ei tule ylläreitä. Käsisuihkun pää peppureiälle, suhaus vettä niin suoli tyhjenee.
Ja ilman liukkaria kakkoseen ei ole mitään asiaa. Limakalvot menee rikki ja vessakäynnit on tuskaa monta päivää. Ethän halua kumppanisi kärsivän sinun nautintosi vuoksi?
Kivaa hommaa, mutta vain oikein hoidettuna.
Aihe tuntuu nousevan esiin säännöllisesti ja yhtä säännöllisesti esiin ryömivät luolistaan anaalifoobikot "paskoine" kommentteineen. Ei ihme että harva jaksaa kirjoittaa asiallisia vastauksia.
Ihan muutama kommentti omista kokemuksista asiapohjalta. Ensinnäkin tuo suolihuuhtelu. No meillä ei ole koskaan vaimo tehnyt mitään huuhtelua ennen peppuseksiä eikä koskaan ole ollut mitään kakkatulvaa/ongelmaa. Saattanee olla yksilöllistä, mistäpä sen tietää. Meillä kun homma etenee fiilispohjalla niin paneminen ja pepputouhuilu tulee minesti hieman yllättäen kuvioon mukaan. Kuka siinä enää kerkiää huuhteluja tekemään? Ehkä jos olisi selkeästi suunniteltu sessio.
Yksi väsynyt juttu on tuo "vedä miestä kakkoseen ja kysy sitten kiinnostaako peppu". Meillä minä otin dildon peppuun tuollaisen lauseen jälkeen kun peppuhommat ei muuten edenneet. Ei oikein antanut kiksejä mutta ei se nyt tuskaakaan ollut. Vaimo taas tykkäsi peppupanosta ensimmäisen kerran kokeilun perusteella ja se on jäänyt mukaan seksielämään.
Yhteisten kokemusten perusteella sanoisin että ei kannata olla niin helvetin estoinen. Tämän kirjoitettuani täytyy rehellisyyden nimissä todeta että matka puheista, sormetuksen ja tappien kautta peppupanoon oli noin 3 vuoden matka joten maltti saattanee olla paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Aihe tuntuu nousevan esiin säännöllisesti ja yhtä säännöllisesti esiin ryömivät luolistaan anaalifoobikot "paskoine" kommentteineen. Ei ihme että harva jaksaa kirjoittaa asiallisia vastauksia.
Ihan muutama kommentti omista kokemuksista asiapohjalta. Ensinnäkin tuo suolihuuhtelu. No meillä ei ole koskaan vaimo tehnyt mitään huuhtelua ennen peppuseksiä eikä koskaan ole ollut mitään kakkatulvaa/ongelmaa. Saattanee olla yksilöllistä, mistäpä sen tietää. Meillä kun homma etenee fiilispohjalla niin paneminen ja pepputouhuilu tulee minesti hieman yllättäen kuvioon mukaan. Kuka siinä enää kerkiää huuhteluja tekemään? Ehkä jos olisi selkeästi suunniteltu sessio.
Yksi väsynyt juttu on tuo "vedä miestä kakkoseen ja kysy sitten kiinnostaako peppu". Meillä minä otin dildon peppuun tuollaisen lauseen jälkeen kun peppuhommat ei muuten edenneet. Ei oikein antanut kiksejä mutta ei se nyt tuskaakaan ollut. Vaimo taas tykkäsi peppupanosta ensimmäisen kerran kokeilun perusteella ja se on jäänyt mukaan seksielämään.
Yhteisten kokemusten perusteella sanoisin että ei kannata olla niin helvetin estoinen. Tämän kirjoitettuani täytyy rehellisyyden nimissä todeta että matka puheista, sormetuksen ja tappien kautta peppupanoon oli noin 3 vuoden matka joten maltti saattanee olla paikallaan.
Minä olen myös aina hämmästellyt noita suolihuuhteluneuvoja.
Olemme mieheni kanssa jo vuosia peppuseksiä harrastaneet, eikä ikinä ole mitään huuhteluita tarvinut tehdä. Silti on jäänyt kokematta kaikenlaiset paskamyrskyt.
Kyllähän nainen itse sen tuntee onko suolessa tavaraa, toisin sanoen jos on paskahätä, kannattaa varmaan jättää peppuhommat väliin.
Ja tuosta liukkarista, sekään ei ole ollut läheskään aina mikään välttämättömyys..
Kunnolla kun on pillu märkä, voi ihan lennosta vaihtaa kakkoseen ilman mitään ongelmia.
Kyllä annan. Mies on fiksu ja ihana eikä ikinä vongannut sitä, mutta hän kysyi suhteen alussa, mitä mieltä olen pepputouhuista. Silloin vastasin, etten tiedä: en ainakaan lähiaikoina halua ja se jännittää, mutta ei ole mitään periaatteellista eitäkään. Mies osasi sopivasti houkutella ja tutustuttaa asiaan mm. hieromalla sieltä liukkarin kanssa doggystyle-asennossa aina silloin tällöin, mutta koskaan hän ei painostanut tai yrittänyt tehdä mitään muuta.
Muutaman kuukauden kuluessa innostuin ja halusin kokeilla. Eka kerta jännitti silti eikä onnistunut, vaikka peppuliukkaria oli varmaan sammiollinen ja kaikenlaista rentoutusta varmaan lähemmäs tunti. Toisesta kerrasta lähtien onnistui, kun jännitys laantui. Halusin peppuseksin jäävän ohjelmistoon pysyvästi (yleensä 1-3 kertaa kuussa), ja mies on kyllä aina valmiina kuin partiopoika ja erittäin hyvillään, että pidän peppupanoista. ;) Ollaan vähän kolmenkympin molemmin puolin. Suosittelen kokeilemaan, jos on pientäkään kiinnostuksenpoikasta.
Vierailija kirjoitti:
Onko paha kun kärsin jatkuvasti ummetuksesta? Tuleeko se vastaan siellä tai jotain?
Päinvastoin, paikathan on tosi puhtaana kun tavara on matkalla..
Vierailija kirjoitti:
Peppuseksiä ennen tehdään aina huuhtelu, niin ei tule ylläreitä. Käsisuihkun pää peppureiälle, suhaus vettä niin suoli tyhjenee.
Ja ilman liukkaria kakkoseen ei ole mitään asiaa. Limakalvot menee rikki ja vessakäynnit on tuskaa monta päivää. Ethän halua kumppanisi kärsivän sinun nautintosi vuoksi?
Kivaa hommaa, mutta vain oikein hoidettuna.
Tämä sinun tapasi ei ole missään nimessä mikään ainut "oikea" tapa. Meillä anaaliseksiä harrastetaan ilman mitään huuhteluita ja sottaavia liukuvoiteita. Vessassa käynti saman päivän aikana riittää sekä liukastukseksi/rentouttamiseksi kunnollinen nuoleminen ja sormetus
Tuo huuhtelu on varmaan ennemminkin siksi hyvä, ettei tarvitse asiaa sitten pohtia. Mulla ainakin huuhtelussa tulee aina jotain pois ja on mukava tietää, että paikat on puhtaana eikä ylläreitä tiedossa eli rentoudun paremmin. Joskus homman edetessä ilmankin, mutta mieluiten noin.
Liukkarikeskustelu on toinen ikuisuusasia.. realiteetti on se, että suolessa ei ole muuta liukastetta kuin se uloste joten liukkarit kehiin. Limakalvovaurio ei välttiis satu, mutta on taattu ilman ja siitä taas seuraa monenmoista riskiä ja pitkän päälle hankalampiakin vaurioita.
En myöskään ymmärrä miksi miehen pitää tykätä muvipeniksestä hanussaan ennen peppuseksiä puolison kanssa. Eihän niillä ole mitään yhteyttä! Strap ei ainakana kiinnosta meillä kumpaakaan, eihän siinä ole tuntoa. Eikä ukon perä kiinnosta mua muutenkaan, riittää kun mun kiinnostaa sitä..
Peppuseksistä saavat naiset ovat haluttua tavaraa miesmarkkinoilla On arvokkaampi kuin tuhat kamelia tai vuohta.
Näin meillä Babyloniassa.
Ei kaikille ole siunaantunut sinne anaaliin erogeenisiä alueita. Monella ei ole erogeenisia alueita emättimessäkään saati klitoriksessa.
On erilaisia yksilöitä. Moni nainen ei saa koskaan orgasmia elämänsä aikana. Osa saa sen normaalista yhdynnästä ja arvokkaimmat tuhannen kamelin yksilöt saavat sen myös takakautta. Orgasmittomuudesta ei saa syyttää itseään.
Annan, jos sitä toivotaan. Nykyiselle olen vihjaillut, että se olisi ihan ok, mutta ei hän ainakaan vielä ole halunnut testata. Ja eipä se jokaisen juttu tarvitse ollakaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko paha kun kärsin jatkuvasti ummetuksesta? Tuleeko se vastaan siellä tai jotain?
Saattaisi helpottaa ulostamista.
Ja snappia nakin päässä. Hyi saatana.