Nainen ja anaali
Nainen, annatko anaalia. Miehelle se on paljon tiukempi ja sulkijalihaksen kohdalla terskan muljuttaminen on taivaallista liukkarin kanssa ja barebackina.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Annan aina kun mies sitä tahtoo koska tykkään siitä itse myös.
Olet ihana nainen.
Kyllä se sopii, jos rööri ei ole kovin kakkainen. Itsellä tuo vatsa on aina välillä kuralla, joten ajatus ei sillei niin viehätä.
Vain jos itse haluan.. ja se on harvoin se!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ihana nainen.
Kiitos.
Irmeli, 53 v, 92 kg, karvainen ja uhkea
Onko paha kun kärsin jatkuvasti ummetuksesta? Tuleeko se vastaan siellä tai jotain?
Vierailija kirjoitti:
Onko paha kun kärsin jatkuvasti ummetuksesta? Tuleeko se vastaan siellä tai jotain?
No totta kai :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ihana nainen.
Kiitos.
Kiitos tästä mielikuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ihana nainen.
Kiitos.
Kuka omii minulle tarkotietu kiitokset? Mutta kiitos t. #1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ihana nainen.
Kiitos.
Kuka omii minulle tarkotietu kiitokset? Mutta kiitos t. #1
Huh, kiitos nro 1, ettet ollutkaan Irmeli. Olet edelleen ihana.
Annoin eksälle, jolla oli aika keskikokoinen varustus. Nykyiselle hevosen vehkeellä varustellulle on tarjolla eioota, koska en nauti kivusta ja haluan säilyttää suoleni hallinnan thank you very much.
Vierailija kirjoitti:
Annoin eksälle, jolla oli aika keskikokoinen varustus. Nykyiselle hevosen vehkeellä varustellulle on tarjolla eioota, koska en nauti kivusta ja haluan säilyttää suoleni hallinnan thank you very much.
Tällä palstalla hyvin monen miehellä tuntuu olevan hevosen kokoinen vehje.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, 2010 luvun poika ja ilves
2020 luvulla ei taida olla enää soveliasta puhua sukupuolista lainkaan. Saa nähdä saako puhua enää edes eri eläinlajeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla hyvin monen miehellä tuntuu olevan hevosen kokoinen vehje.
Ja naisilla yleensä jättivagina, jossa löysyyttä riittää. Miten me ollaan näin omituisia :D.
Vierailija kirjoitti:
Ei se pötkylä peräsuolessa hengaile. Jos miehellä on sopivasti käyrä vehje, niin ehkä sillä pystyy tähystämään mutkankin ohi ja silloin tulee kova kovaa vastaan.
No en anna ja onneksi mieheni on umpihetero, jota ei peräaukot edes kiinnosta.
Annan jos mies osoittaa tietävänsä mitä tekee niin että nainenkin nauttisi toimituksesta. Liian moni ukko luulee että ei tarvitse muuta kuin survaista se sisään ja nainen ulisee kuin mulli kuutamolla orgasmin kourissa. Joo ei... Vinkki: se sulkijalihaksen muljuttaminen ei tunnu kovin säväyttävältä.
Annan, jos on niin pieni siitin, ettei satu.
Kaikkihan sitä pakoputkeen vetää, mutta harvempi sitä nuolee.