Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi haluat nuoren tekevän abortin eikä pitävän lastaan?

Vierailija
22.05.2017 |

Tajuatko millaista pahuutta ja epäluottamuslause teinille se on?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaapa pari kertaa keiden hoidettaviksi nämä teiniäitien vauvelit yleensä jäävät.

Vierailija
2/14 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että sen takia pitää lapsenlapsi abortoida kun ei haluta auttaa hoidossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että sen takia pitää lapsenlapsi abortoida kun ei haluta auttaa hoidossa?

Auttaa on melko lievä ilmaus sille, että lapsi käytännössä asuu isovanhemmillaan.

Vierailija
4/14 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lasten pitäisi saada lapsia? Ehtii sitä sitten aikuisenakin.

Vierailija
5/14 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ketään ole pakottamassa keskeytykseen. Mutta tiedän, miten kovaa hommaa aikuisellekin on olla siedettävä vanhempi, ja huonoja on maailmassa liikaa.

Vierailija
6/14 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat teinit (tytöt)16 ja 18 ja onneksi ei ole tarvinnut tuota käytännössä toteuttaa. Miettinyt kyllä monestikin... 18v onneksi nyt jo itsekin tajuaa ,ettei olis kypsä äidiksi. Toki jos nyt tulis raskaaksi, niin hänelle varmaan enemmän suosittelisin lapsen pitämistä. 16v on järkevämpi ja varmaan vauvan kanssa selviytyisi , mutta kyllä Mä hänelle keskeytystä silti suosittelisin! En jaksais itse ottaa enää vastuuta vauvasta ( täällähän ne asuis kuitenkin ) j toivoisin myös että nuoret sais elää tavallista huoletonta nuoren elämää. Ehtii ne lapset vähä myöhemminkin!

Mutta juurikin tuosta syystä meillä on keskusteltu ehkäisystä ja kun sen tarve on, niin hankittu nuorelle ne pillerit!!

Vierailija
7/14 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse teiniäidin lapsi. Vaikka hän halusi pitää minut niin sain kärsiä siitä, samoin kuin muut ihmiset. Mummu piti minusta huolta kun äidin menojalkaa vipatti, ei koskaan sanonut ei ja hän oli muutenkin minulle enemmän äiti. Kun joskus huomautin äidilleni että hän puhuu omalle äidilleen hyvin ilkeästi eikä arvosta tätä ollenkaan (olin itse silloin jo yli 20v ja muuttanut pois kotoa) vaikka mummu on aina ollut hänen apunaan ja tukenaan niin äiti vastas siihen että paskat on ollut, itse kuulemma saanut huolehtia kaikesta siitä asti kun minä synnyin ja mummun vika kaikki mitä on tapahtunut (asuin kolme ekaa vuotta mummun luona ja kaikki äitini teininä tunteneet sanovat että hän oli pitelemätön ja karkaili kotoa aiheuttaen harmia ja huolta kaikille) Minä en tietenkään ole koskaan osannut tehdä mitään oikein ja pilannut hänen elämänsä. Raukkaparka. En ole pitänyt sitten yhteyttä enää vuosiin häneen. 

Kyllä. Jos mun tytär sanoo olevansa raskaana teini-ikäisenä niin kehottaisin aborttiin. Ettei jää elämä elämättä hänellä, minulla ja tulevalla lapsella. Sitten kun on vanhempi niin päättäköön itse tekeekö lapsia vai ei, tämä mummu huolehtii mielellään sitten aina kun voi:)

Vierailija
8/14 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oksettaa nää pakottajat ja painostajat.. 😔 liian monesti kuullut elävässä elämässä että on tehty abortti kun on pakotettu ja uhattu, vääristelty asioita.. Ja nyt ne nuoret on asiasta todella pahoillani, katuu ja toivoisi että olisi saaneet pitää lapsen. Yksi ei edes saa lapsia enään.

Vierailija
9/14 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko sairaat kuuleet ihmisoikeuksista?! Mitäpä jos sinulle tultaisi kehottelemaan abortti vaan koska joku ei katso sua sopivaksi äidiksi?! Siis millainen ihminen kohtelee toista noin, saati oma vanhempi lapsiaan? Hyi vitalis ootte oksettava!! Miettikääpäs mitä tekee teidän ja lapsen suhteelle! Vaan ei taitaisi muutenkaan olla kasvatus ja kiintymyssuhde kovin terveellä pohjalla, kun tollasta edes ajattelette. Miksi olette kasvattaneet lapsistanne hulttioita??

PEILIIN KATSOMISEN PAIKKA.

HETI!

Vierailija
10/14 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua oksettaa nää pakottajat ja painostajat.. 😔 liian monesti kuullut elävässä elämässä että on tehty abortti kun on pakotettu ja uhattu, vääristelty asioita.. Ja nyt ne nuoret on asiasta todella pahoillani, katuu ja toivoisi että olisi saaneet pitää lapsen. Yksi ei edes saa lapsia enään.

Oletko jotain hihhuleita, jotka eivät kerro nuorille ehkäisystä?

Vierailija
11/14 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiniä ei missään tapauksessa tule kannustaa aborttiin eikä lapsen pitämiseen, vaan päätös täytyy tehdä ihan itse (ja kenties yhdessä lapsen isän kanssa).

Vierailija
12/14 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en pidä siitä, että nuori saa lapsen.

Vierailija
13/14 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta nuorta saa painavasti kehottaa tekemään abortin. Ei ole mitään järkeä siinä, että lapset tekevät lapsia. Kun ei ole järkeä siinäkään että aikuiset tekevät lapsia tähän maailmaan joka on jo valmiiksi ylikansoitettu! Nuori voi huokaista myöhemmin helpotuksesta, että luojan kiitos minulla ei ole lasta nyt, koska tein abortin.

Vierailija
14/14 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten nuori vihaa aborttiin painostamia vanhempia ja on ahdistunut abortista