Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koetko katkeruutta, koska omassa nuoruudessasi ei ollut Instaa, Facea tai Whatsappia?

Vierailija
21.05.2017 |

Ei päässyt herutuskuvia uppimaan someen..pl. irkkigalleria tuli 2000-luvun alussa.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En!

Vierailija
22/40 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinivuosina oltiin toisten läsnä todella, kun kokoonnuttiin jonnekin tai kaverin luokse. Nykyään jokainen räplää omaa kännykkää ja kommentointi on "katso tätä videoo". Tai että jatkuvasti pitää olla kuvaamassa jtn typerää kuvaa tai videoo someen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/40 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, vaikkei ollut facebookia, twitteriä, snäppiä tai whatsappia, mutta AV-palstan puute harmittaa järjettömän paljon.

☭ 7217 ☭

Vierailija
24/40 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vapaus oli ihan mieletöntä kun ei tarvinnut olla koko ajan tavoitettavissa. Ihmiset osasivat elää hetkessä, sen sijaan, että koko ajan vaan miettisivät miltä tilanne näyttää somessa.

Vierailija
25/40 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä olisi mennyt nuoruuden vapaus ja huolettomuus, olisi varmaan pitänyt kesätöistäkin ulkomailta päivittää joka päivä.

Silloin riitti hyvin, että laittoi parin kuukauden aikana kerran postikortin, että hyvin menee.

Vierailija
26/40 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe helvata! Onneksi ei ollut. Ja toisinaan toivon, ettei niitä olisi vieläkään.

Vierailija
27/40 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan helvetin tyytyväinen ettei noita ollut. 

Jos joku otti kameran mukaan bileisiin, nolojen kuvien ongelma oli ratkaistu avaamalla takakansi kamerasta, tai vetämällä filmi ulos rullasta.

Vierailija
28/40 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain kuvitella kuinka ikävää olisi ollut kun kiusaaminen ja mitätöinti olisi tapahtunut myös some - appseja käyttäen. Olen TODELLA tyytyväinen ettei noita ollut 80 - luvulla.

Vierailija
29/40 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi tosi tosi onnellinen, että ehdin vielä elää lapsuuden ja nuoruuden ilman somea ja älylaitteita. Kyllä se on rikkaus. Meillä oli sillloin niin paljon kaikkea muuta.

Vierailija
30/40 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä osannut kaivata asioita mitä ei ollut olemassa.

Jälkeen päin ajattellen, ihan kiva kun kaikki hommat hoidettiin puhuen puhelimessa, sovittiin tapaamiset ja niistä pidettiin kiinni, kuvat teetettiin kuviksi jne

Vierailija
31/40 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti todella tyytyväinen, että ei ollut! Oli kyllä kissin chat, mutta siellä vain juteltiin, eikä tarvinnut edes kuvia näyttää. Sokkotreffeillä kyllä käytiin ja sain käräytettyä pari pedofiilia.

Vierailija
32/40 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En postannut herutuskuvia irc-galleriaankaan. Olen pikemminkin tyytyväinen ettei noita ollut, koska kouluiässä noissa olisi voinut joutua esim. luokkatovereiden kiusaamaksi, ja silti olisi varmaan tehnyt mieli liittyä ja kuulua joukkoon.

Vierailija
33/40 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, lähinnä säälittää nuo someorjat.

Vierailija
34/40 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa otsikossa mainittuja, mutta anonyymit palstat ja www muutenkin olisivat olleet tarpeen.

Vierailija
35/40 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei päässyt herutuskuvia uppimaan someen..pl. irkkigalleria tuli 2000-luvun alussa.

En koe enkä käytä mainitsemiasi sovelluksia vieläkään. Kysyttävää?

Vierailija
36/40 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan! Mutta digitaalinen äänen/kuvantallennus olisi ollut huippua. C-kasettimankka plööh.

Vierailija
37/40 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin olisin niitä tarvinnut. Nuoruudessani ei ollut kuin lankapuhelin ja mustavalkoinen telkkari. Niitäkin oli vain parilla perheellä koko kylässä(kaupunginosassa)

Hyvin sai seuraa ja ystäviä ja panoja yms.

Vierailija
38/40 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.olen helvetin iloinen ettei moisia ollut.

m84

Heh, no hyvä että ikäihminenkin osaa käyttää alyluuria.

Vierailija
39/40 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako lapset enää mitään ulkopihaleikkejä kun kaiken huomion vie kädessä oleva luuri?

Eli en todellakaan ole pahoillani että silloin ei ollut nykyajan turhakkeita.

Vierailija
40/40 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu! Tottakai! Ei ollut edes tekstiviestiä mun nuoruudessa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi