Olen 17-vuotias sekakäyttäjä
Bentsoja tulee otettua ahdistukseen ja välillä tulee juotua.Vielä mitään sivuvaikutuksia en ole huomannut.Enkä ole mitenkään enemmän sekaisin, kuin normaali kännissä...
Voiko tästä olla siis haittaa, kun mitään sivuvaikutuksia ei ole?
Kommentit (11)
Ei toki. Aivan turvallista. Eihän pelkkä alkoholin suurkulutuskaan haitallista ole vaan kohentaa etenkin maksan, haiman, sydämen ja aivojen terveyttä.
Tiedät sitten, mitä se tarkoittaa, jos joku sylkee korvaasi. Se on merkki taistelumääräyksen.
Toivottavasti tämä on provo, mutta jos ei ole, niin hakeudu hoitoon. Olet vielä nuori ihminen ja sinulla on elämä edessäsi ja voit saada sen oikeilla valinnoilla vielä raiteilleen. Sekakäytön jatkaminen vie ainoastaan entistäkin huonompaan jamaan kaikilla osa-alueilla. Hoidosta voi saada sentään uuden, paremman suunnan elämälleen.
No onpas rajua sekakäyttöä... Mut joo, ei kannata bensoja ja alkoholia, voi alkaa väsyttää ja vaikkei alkaiskaan, ei tee maksalle hyvää.
Miten vitussa ei muka tee maksalle hyvää? Sehän ennaltaehkäisee huomattavan osan kirrooseista ja jopa pelkistä rasvamaksoista. Kaikkien kannattaisi vetää kaljaa ja bentsoja.
Vierailija kirjoitti:
Bentsoja tulee otettua ahdistukseen ja välillä tulee juotua.Vielä mitään sivuvaikutuksia en ole huomannut.Enkä ole mitenkään enemmän sekaisin, kuin normaali kännissä...
Voiko tästä olla siis haittaa, kun mitään sivuvaikutuksia ei ole?
Hoitoon, ennen kuin on myöhäistä. Voi olla, että ympäristösi huomaa "sivuvaikutukset", vaikket itse niitä tiedostaisikaan.
Tsemppiä!
Tuolla kombolla moni kuulemma istuu linnassa. Voi olla aika arvaamatonta käytös. Pysyisin kaukana moisista sekakäyttäjistä ihan oman turvallisuuteni takia.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla kombolla moni kuulemma istuu linnassa. Voi olla aika arvaamatonta käytös. Pysyisin kaukana moisista sekakäyttäjistä ihan oman turvallisuuteni takia.
Mulla ainoastaan kaksi ystävää tietää, että sekakäytän.Ihan hyvin myös sun lähipiirissä voi olla sekakäyttäjä, etkä itse tiedä sitä...
-Ap
huomaat haitat kuin elät samaa elämää 27vuotiaana, sitten 37 vuotis syntymäpäivää tuskin näetkään
Kaikki tutut jotka ovat nuorena käyttäneet lääkkeitä ja alkoholia niin ovat kyllä aikuisena vähän hitaita/yksinnkertaisia. Vaikuttavat siis nuoren aivoihin vaikka muuta väittäisivät.
Kannattaisi etsiä muita keinoja ahdistuksen helpottamiseen :)
up