Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Istuin partsilla.

Hiekkalaatikolla pikkutyttö (ehkä 4-vuotias) hääräsi itsekseen puhuen itsekseen leivoksista, keitteli kahvia ja asetteli kuppeja.

Äiti räpläsi puhelintaan, kun tyttö huusi, että kaikki tervetulleita uuteen teehuoneeseemme. Äiti lähti sitten hakemaan kuppostaan, mutta tyttö sanoikin.

"Kahvilamme ei vielä ole avattu, voisitteko odottaa ulkopuolella" :D

• ylös 80
  • alas 2

Sivut

Kommentit (46)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Yksi penska huusi äitiä varmaan sata kertaa bussipysäkillä: 

Äiti... äiti, äiti jne. 

Sitten kun äiti vihdoin puhelimeltaan kerkisi sanoi, että MITÄ, niin lapsi vastasi: "ei mitään asiaa". Kyllä oikeesti nauratti. 

Eli halusi vain huomiota. Jotain viisi tämä lapsi. 

• ylös 99
  • alas 1
Vierailija

Tänään oli kolmen pikkutytön yhteissynttärit ja lapsivieraita oli paljon. Niitä puuhia seuratessa oli hauskaa :)

• ylös 33
  • alas 1
Vierailija

Tänään iltapäivällä miehen kanssa. Mies lähti viikon työmatkalle pari tuntia sitten ja päästiin kuin päästiinkin vähän kiksauttamaan vielä ennen lähtöään. Mun teinini lähtivät molemmat lenkilleen, niin samantien kun tossujen pohjat olivat häipyneet kulman taakse, me sekstattiin innoissamme kuin teinit.

Jälkeenpäin lepäsimme sängyllä ja kumpikin vain alkoi nauramaan; olo oli kevyt ja rentoutunut.

• ylös 56
  • alas 3
Vierailija

Kissa tuli aamulla viereen, kun käänsin kylkeä. Jäi siihen istumaan ja katsomaan minua. Esitin nukkuvaa, koska halusin jatkaa unia.

Kissa kurotti tassuaan äärimmäisen hitaasti ja kosketti kasvojani liioitellun pehmeästi tassullaan. Sen jälkeen tarkkaili kasvojani.

Toisti tämän kolme kertaa, jonka jälkeen tuo toiminta sai minut nauramaan ja heräämäänkin. :)

• ylös 123
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kissa tuli aamulla viereen, kun käänsin kylkeä. Jäi siihen istumaan ja katsomaan minua. Esitin nukkuvaa, koska halusin jatkaa unia.

Kissa kurotti tassuaan äärimmäisen hitaasti ja kosketti kasvojani liioitellun pehmeästi tassullaan. Sen jälkeen tarkkaili kasvojani.

Toisti tämän kolme kertaa, jonka jälkeen tuo toiminta sai minut nauramaan ja heräämäänkin. :)

Apua miten suloista! ❤️

• ylös 94
  • alas 1
Vierailija

Eilen oli lämmintä. Tuijotin naikkosten sääriä kaupungilla. Ohi lipui hameväen edustaja ohuessa hamosessa. Jalkovälistä tipahti ulos kananmuna ja räsähti asfalttiin. Nainen jatkoi kävelyä kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kukaan muu ei huomannut.

• ylös 13
  • alas 25
Vierailija

Istuin bussissa ja kunnon deekupariskunta istui takanani. Tapahtui eilen, mutta kelvannee?

Pohtivat sitten keskenään, että tuliko tarpeeksi ostettua viinaa. Ei varmaan riitä täksi illaksi pari litraa Suomi-viinaa. Kumpikin vähän huolissaan. 

Mutta sitten nainen sanoi, että saadanpahan liikuntaa, kun lähdetään lisää ostamaan :D

• ylös 85
  • alas 2
Mummeli

Vierailija kirjoitti:

Tästä tuli mieleeni, kun pari vuotta sitten oli tosi sairas ja makasin sängyssä. Kissa tuli ja myös kosketti tassullaan hellästi kasvojani kuin lohduttaen ❤️️

• ylös 51
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Istuin bussissa ja kunnon deekupariskunta istui takanani. Tapahtui eilen, mutta kelvannee?

Pohtivat sitten keskenään, että tuliko tarpeeksi ostettua viinaa. Ei varmaan riitä täksi illaksi pari litraa Suomi-viinaa. Kumpikin vähän huolissaan. 

Mutta sitten nainen sanoi, että saadanpahan liikuntaa, kun lähdetään lisää ostamaan :D

😁

• ylös 22
  • alas 1
Vierailija

Kahvilan ulkoterassilla tarjoilija karautti asiakkaan (lapsi) keppihevosella vähän matkaa. Sen lapsen ilme :D

• ylös 62
  • alas 0
Vierailija

Olin rannassa kävelyllä, siitä ohi kirmas kaks lasta ja kuului huuto "hei älkää juosko!". Lapset vaan juoksi, sit kuulu hiljaa "no vittu juoskaa sitten."

:D

• ylös 105
  • alas 0
Vierailija

Istutin äsken maa-artisokkia ja kissa hyöri koko ajan tiellä. Aina piti käydä siihen vakojen päälle piehtaroimaan selälleen mun eteen. Työntelin sitä eteenpäin kuin curling-kiveä ja se vaan hönöili selällään.

M

• ylös 56
  • alas 1
Vierailija

Vein hiehoelukoille olkipaalin kuivikkeeksi. Oli tarkoitus mennä levittämään se, mutta hiehot päättivät tehdä sen itse. Yksi hieho puski paalia pitkin karsinaa ja toinen hieho tuli puskemaan sitä vastaan. Siinä puskivat aikansa paalia vastakkaisilta puolilta kunnes tuli kolmas hieho siitä välistä ja puski paalin niin, että nämä kaksi puskijaa kopsauttivat otsansa yhteen. Elukat järjestää joka päivä jotain äksöniä, mikä laittaa hymyn karjakon suupieliin.

• ylös 55
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pullervolle

Minä naurahdin spontaanisti palstan Pullervo ketjun kommentille. Siinä oli lainattu virallista tiedotetta, jossa kerrottiin että Pullervo on kansakuntamme ylpeyden aihe. Itseään tyydyttävä hylje on sellainen, kirjoittaja ihmetteli. :D

Naseva ja yllättävä kommentti nauratti.

• ylös 38
  • alas 1

Sivut