Arjen pieniä hauskuuksia. MIlle tänään olette nauraneet vilpittömästi?
Istuin partsilla.
Hiekkalaatikolla pikkutyttö (ehkä 4-vuotias) hääräsi itsekseen puhuen itsekseen leivoksista, keitteli kahvia ja asetteli kuppeja.
Äiti räpläsi puhelintaan, kun tyttö huusi, että kaikki tervetulleita uuteen teehuoneeseemme. Äiti lähti sitten hakemaan kuppostaan, mutta tyttö sanoikin.
"Kahvilamme ei vielä ole avattu, voisitteko odottaa ulkopuolella" :D
Kommentit (46)
Erään asiakkaan tytär kertoi vanhan äidin pitävän valoja yöllä päällä että luoja näkee hakea hänet pois:D
Vierailija kirjoitti:
Istuin bussissa ja kunnon deekupariskunta istui takanani. Tapahtui eilen, mutta kelvannee?
Pohtivat sitten keskenään, että tuliko tarpeeksi ostettua viinaa. Ei varmaan riitä täksi illaksi pari litraa Suomi-viinaa. Kumpikin vähän huolissaan.
Mutta sitten nainen sanoi, että saadanpahan liikuntaa, kun lähdetään lisää ostamaan :D
Tästä tuli mieleeni tapahtuma 80-luvulla. Paikallinen viinakauppa oli kiinni juhlapyhän takia. Ovea kävi kokeilemassa monia ihmisiä, kuten minäkin. Paikalle sattui huojumaan myös piliukko, joka sulkemisesta kuullessaan örisi närkästyneenä: Miksi mulle ei ole annettu tästä mitään informaatiota? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istuin bussissa ja kunnon deekupariskunta istui takanani. Tapahtui eilen, mutta kelvannee?
Pohtivat sitten keskenään, että tuliko tarpeeksi ostettua viinaa. Ei varmaan riitä täksi illaksi pari litraa Suomi-viinaa. Kumpikin vähän huolissaan.
Mutta sitten nainen sanoi, että saadanpahan liikuntaa, kun lähdetään lisää ostamaan :D
Tästä tuli mieleeni tapahtuma 80-luvulla. Paikallinen viinakauppa oli kiinni juhlapyhän takia. Ovea kävi kokeilemassa monia ihmisiä, kuten minäkin. Paikalle sattui huojumaan myös piliukko, joka sulkemisesta kuullessaan örisi närkästyneenä: Miksi mulle ei ole annettu tästä mitään informaatiota? :D
puliukko* :D
5-vuotiaan tanssipelleilyhepuli olkkarissa teemalla "mua ei väsytä yhtääääään!!!". Ei ollut ihan uskottava :D
Vierailija kirjoitti:
5-vuotiaan tanssipelleilyhepuli olkkarissa teemalla "mua ei väsytä yhtääääään!!!". Ei ollut ihan uskottava :D
Oi. Möpettikö se?
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes muista milloin viimeksi olisi jokin naurattanut.
Mulla sama, en muista milloin olisin nauranut :( olen vaan väsynyt ja tylsistynyt kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Didn't you get the memo?
Vastattiin tänään pariin juhlakutsuun tekstarilla ja nauroin miehen ehdottamalle muotoilulle että no tuosta näkee heti että oot armeijassa töissä. Siihen mies sanoi että aijaa, jos oikeasti laittais armeija tyyliin vastaus menis jotenkin niin että aloitamme automarssin 0830. Naurettiin sitte sille mitä kaikkee tekstariin vois laittaa tuohon tyyliin.
Mies kopautti päänsä kaapinoveen minkä olin jättänyt auki. Vahingonilo paras ilo, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Mies kopautti päänsä kaapinoveen minkä olin jättänyt auki. Vahingonilo paras ilo, valitettavasti.
Olet vastenmielinen. Hyi.
Luin että joku porukka käännytettyjä on saatu lennätettyä Suomesta. Tuli oikein hyvä mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, et sinäkään kovin kivalta vaikuta :)
Vierailija kirjoitti:
Luin että joku porukka käännytettyjä on saatu lennätettyä Suomesta. Tuli oikein hyvä mieli.
Mulle ei. On nimittäin sangen kallista lystiä Suomelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä nyt et ymmärrä kivasta mitään.
Naurat toisen kivulle.
Tuon kaltaisille on muuten nimityskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä nyt et ymmärrä kivasta mitään.
Naurat toisen kivulle.
Tuon kaltaisille on muuten nimityskin.
Jokaisella erilainen huumorintaju, olisi kiva tietää mikä sua naurattaa. Ei mikään? Pointti ei ole siinä että toisen kipu naurattaisi.
Tein pihahommia eilen takapihalla, ja olin kuulevinani että joku laulaa. Ääni tuli sen verran etäältä, että ajattelin sen tulevan jostain naapurista radiosta/telkkarista. Lähdin kävelemään etupihalle viemään roskia, kun lauluääni alkaa kuulua vain kovempaa. Kohta ohi kävelee 30-40v nainen, känny kädessään ja kuulokkeet korvillaan, hoilottaen täysillä jotain balladia, oikein kädet heiluivat tunteella mukana :D Ihan hienosti lauloi.
Kissani sai jonkinlaisen hepulin ja rynnisti edestakaisin olohuoneen ja makuuhuoneen välillä hurja ilme nassullaan :D
Välillä nauran onnesta, kun näen ystävieni nauravan ja pitävän hauskaa.