Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että minä, 33-vuotias nainen, haaveilen 10 vuotta nuoremmista?

Vierailija
21.05.2017 |

Jotenkin käyn ihan kuumana muutamaan tuttuun pojuun. Ja kyllä ne pojatkin kävisi muhun, mutta tulisi jotenkin outo fiilis jos alkaisi sähläämään niiden kanssa jotain

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia on. Tottakai nuorempi on enemmän nannaa.

Vierailija
2/11 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin rakastan sitä kun niiden nuorten miesten poskiin tulee sellainen puna kun ne kiihottuu tms. Se on jotenkin ehkä paras näky mitä voi olla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa valitettavasti hepatosellulaarikarsinooman (primaarisen maksasyövän, HCC) ensivaiheen oireelta. :( Osanottoni. 

Vierailija
4/11 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksasyöpä :D

Vierailija
5/11 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haaveilen nuoremmista miehistä, itse olen 29v... yli 30v miehet ei kiinnosta ollenkaan. Sellainen 23v mies olisi täydellinen :)

Vierailija
6/11 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jotenkin rakastan sitä kun niiden nuorten miesten poskiin tulee sellainen puna kun ne kiihottuu tms. Se on jotenkin ehkä paras näky mitä voi olla

Oikein kalpealla punoittaa myös kaula, korvat ja rintakehä. Oih...

Vierailija
7/11 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuulostaa valitettavasti hepatosellulaarikarsinooman (primaarisen maksasyövän, HCC) ensivaiheen oireelta. :( Osanottoni. 

Tämä oli aika hyvä! :D

8/11 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia kuhan on aikuisia, toiset pitää samanikäisistä, toiset hieman vanhemmista/nuoremmista, kolmannet paljon vanhemmista/nuoremmista, joillekin kelpaa kaiken ikäiset.

Vierailija
9/11 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä normaaliudesta tässä kohtaan -miehenä- mitään. - Mutta jos olisit mies, niin kukaan muu, kuin tällä palstalla sinut saatettaisiin lynkata (erityisestierään ikäeroista alinomaan omaavan toimesta)  siitä, että pidät +/-23 vuotiaita puoleensa vetävemmältä kuin oman ikäisiäsi, saati vanhempia.  Itse olen niin puu silmä, että en pysty erottamaan, että kuka on ehdottomalla varmuudella vaikka sitä kuka on 30 vuotias, kuka 25 ja tai kuka 35 -vuotias.  - Minulat itseltäni (+30 vuotiaalta mieheltä) kysyttiin viimeksi eilen henkkarit, että pääsin sisälle.    

Vierailija
10/11 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih!

Vierailija
11/11 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi