Onko normaalia että minä, 33-vuotias nainen, haaveilen 10 vuotta nuoremmista?
Jotenkin käyn ihan kuumana muutamaan tuttuun pojuun. Ja kyllä ne pojatkin kävisi muhun, mutta tulisi jotenkin outo fiilis jos alkaisi sähläämään niiden kanssa jotain
Kommentit (11)
Mä jotenkin rakastan sitä kun niiden nuorten miesten poskiin tulee sellainen puna kun ne kiihottuu tms. Se on jotenkin ehkä paras näky mitä voi olla
Tuo kuulostaa valitettavasti hepatosellulaarikarsinooman (primaarisen maksasyövän, HCC) ensivaiheen oireelta. :( Osanottoni.
Minäkin haaveilen nuoremmista miehistä, itse olen 29v... yli 30v miehet ei kiinnosta ollenkaan. Sellainen 23v mies olisi täydellinen :)
Vierailija kirjoitti:
Mä jotenkin rakastan sitä kun niiden nuorten miesten poskiin tulee sellainen puna kun ne kiihottuu tms. Se on jotenkin ehkä paras näky mitä voi olla
Oikein kalpealla punoittaa myös kaula, korvat ja rintakehä. Oih...
Vierailija kirjoitti:
Tuo kuulostaa valitettavasti hepatosellulaarikarsinooman (primaarisen maksasyövän, HCC) ensivaiheen oireelta. :( Osanottoni.
Tämä oli aika hyvä! :D
Ihan normaalia kuhan on aikuisia, toiset pitää samanikäisistä, toiset hieman vanhemmista/nuoremmista, kolmannet paljon vanhemmista/nuoremmista, joillekin kelpaa kaiken ikäiset.
En tiedä normaaliudesta tässä kohtaan -miehenä- mitään. - Mutta jos olisit mies, niin kukaan muu, kuin tällä palstalla sinut saatettaisiin lynkata (erityisestierään ikäeroista alinomaan omaavan toimesta) siitä, että pidät +/-23 vuotiaita puoleensa vetävemmältä kuin oman ikäisiäsi, saati vanhempia. Itse olen niin puu silmä, että en pysty erottamaan, että kuka on ehdottomalla varmuudella vaikka sitä kuka on 30 vuotias, kuka 25 ja tai kuka 35 -vuotias. - Minulat itseltäni (+30 vuotiaalta mieheltä) kysyttiin viimeksi eilen henkkarit, että pääsin sisälle.
Ihan normaalia on. Tottakai nuorempi on enemmän nannaa.