Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?

Vierailija
21.05.2017 |

Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.

Kommentit (2821)

Vierailija
821/2821 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päällepäin meillä menee hyvin. Joo, kukaan ei näe sitä äidin tuskaa, mitä koen, kun omaa lasta kiusataan rajusti koulussa.

Minun mutsista se ei lähde koskaan, eikä ainakaan helpota toipumistani.sen kyllä näkee.

Vierailija
822/2821 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa huomenna hakemaan lääkkeet klamydiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/2821 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harrastanut villiä suojaamatonta seksiä tummaihoisten miesten kanssa. En ole käynyt testeissä. Näytän ulospäin siveelliseltä neitsyeltä.

Täähän nyt kääntyy aivan ekana sua itseäsi ja terveyttäsi vastaan. Ja kaipa tiedät, että meillä esim. HIV setvitään aika tarkoin eli jos siirrät sen eteenpäin Suomessa nii tod.näk. kusessa tulet olemaan tahallisesta tartuttamisesta...

Vierailija
824/2821 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin naispuoliseen työkaveriini (itsekin nainen) ja nyt hän syyttää minua häirinnästä :(. Olen aika tukalassa tilanteessa..

Vierailija
825/2821 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen DI vaikka pukeudun kuin amis ja ajan Skodalla. Kuuntelen Iron Maidenia.

Vierailija
826/2821 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistunut kirjoitti:

Ihastuin naispuoliseen työkaveriini (itsekin nainen) ja nyt hän syyttää minua häirinnästä :(. Olen aika tukalassa tilanteessa..

Tällaista se on, kun teidät päästettiin kaapista. Eivät naiset saa enää olla rauhassa edes naisilta.

Vierailija
827/2821 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiihottaa mahdottomasti naisten pissanpidättely. Tästä syystä laitan aina silloin tällöin naiseni ruokaan nesteepoistolääkettä. Yleensä ennen jotain matkaa. Matkaksi ostan ison pullon cokista, ja otan usein hörppyjä samalla tarjoan naiselleni. Jossain kohtaa, hänelle iskee voimakas hätä ja minua vain kiihottaa se pidättelyn katseleminen ja tavoitteena on tietenkin naisen pissavahinko. Valitsen usein myös matkareitit niin, ettei vessoja ole lähellä. Ihan kauheaahan tämä on ja aina päätän, että nyt oli viimeinen kerta. Teen tätä vain noin kerran kaksi vuodessa. Ja vahingon sattuessa, olen naiselleni hellä ja kiltti. Ja autan siivoamaan sotkut. En nöyryytä sen enempää.

Wau!! Kiitti vinkistä, miten sait nesteenpoistolääkkeitä?

Vierailija
828/2821 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiihottaa mahdottomasti naisten pissanpidättely. Tästä syystä laitan aina silloin tällöin naiseni ruokaan nesteepoistolääkettä. Yleensä ennen jotain matkaa. Matkaksi ostan ison pullon cokista, ja otan usein hörppyjä samalla tarjoan naiselleni. Jossain kohtaa, hänelle iskee voimakas hätä ja minua vain kiihottaa se pidättelyn katseleminen ja tavoitteena on tietenkin naisen pissavahinko. Valitsen usein myös matkareitit niin, ettei vessoja ole lähellä. Ihan kauheaahan tämä on ja aina päätän, että nyt oli viimeinen kerta. Teen tätä vain noin kerran kaksi vuodessa. Ja vahingon sattuessa, olen naiselleni hellä ja kiltti. Ja autan siivoamaan sotkut. En nöyryytä sen enempää.

Wau!! Kiitti vinkistä, miten sait nesteenpoistolääkkeitä?

Ihan mummoni lääkekaapista. Yksi pilleri vain puolessa vuodessa katoaa.

Vierailija
829/2821 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika epäuskottavaa. Miksi joku joisi limpparia yhtä mittaa autossa, kun tiedossa ei ole pysähtymisiäkään? Ja toisaalta miksei kuski pysäyttäisi autoa metsänreunaan, jos on pakko?

Vierailija
830/2821 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika epäuskottavaa. Miksi joku joisi limpparia yhtä mittaa autossa, kun tiedossa ei ole pysähtymisiäkään? Ja toisaalta miksei kuski pysäyttäisi autoa metsänreunaan, jos on pakko?

En väittänytkään, että olisi helppoa. Moottoritielle ei voi pysähtyä. Aina ”epähuomiossa” ajan huoltoaseman liittymän ohi. Ex-tyttöystävälle tämän tein kaksi kertaa ja nykyiselle olen onnistunut vain kerran. Hän ei uskalla juoda enää mitään ennen matkaa, kun kerran sattui vahinko. Harmi.

Vierailija
831/2821 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uusperheen äiti ja äitipuoli. Olen näennäisen tasapuolinen ja kiva muiden läsnäollessa. Tosiasiassa suosin omia lapsiani sumeilematta. Bonuksen ollessa meillä, sanon usein lapsilleni rakastavani heitä ja tahallisesti ignoraan bonuksen kokonaan. Usein myös katselen lasteni kanssa lomakuvia (bonus ei matkusta kanssamme). Teen aina ruokia,joita bonus inhoaa ja omat tykkää (sushi, thaimaalainen) Olen kaikin tavoin yrittänyt tehdä hänen olostaan epämukavaa ja vierailut onkin vähentynyt kiitettävästi

Vierailija
832/2821 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on useita erilaisia tekoemättimiä ja harrastan seksiä niiden kanssa usein. 

Vierailija
833/2821 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen harrastanut villiä suojaamatonta seksiä tummaihoisten miesten kanssa. En ole käynyt testeissä. Näytän ulospäin siveelliseltä neitsyeltä.

Täähän nyt kääntyy aivan ekana sua itseäsi ja terveyttäsi vastaan. Ja kaipa tiedät, että meillä esim. HIV setvitään aika tarkoin eli jos siirrät sen eteenpäin Suomessa nii tod.näk. kusessa tulet olemaan tahallisesta tartuttamisesta...

Jos henkilö tartuttaa tietoisesti. Tuo joka on harrastanut suojaamatonta seksiä eikä ole käynyt testeissä, niin ei voi saada syytettä.

Jos menet testeihin ja todetaan että sulla on HIV, niin et saa harrastaa seksiä kenenkään kanssa ellet kerro tälle että olet positiivinen. Ja jos jätät kertomatta ja tartutat, niin saat sytteet. Mutta jos ei ole käynyt testeissä niin silloin ei tietenkään saa.

Vierailija
834/2821 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sairaus johon ei ole parannuskeinoa.

Vierailija
835/2821 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on musta vyö karatessa ja harrastan karatea edelleen. Olen toimistossa töissä, kiltti ja hieman ylipainoinen nainen. En ole kertonut tästä kellekään, vanhemmilleni kerroin kun menin alkeiskurssille monia vuosia sitten mutta he kai luulevat että lopetin harrastuksen alkeiskurssiin.

Vierailija
836/2821 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen uusperheen äiti ja äitipuoli. Olen näennäisen tasapuolinen ja kiva muiden läsnäollessa. Tosiasiassa suosin omia lapsiani sumeilematta. Bonuksen ollessa meillä, sanon usein lapsilleni rakastavani heitä ja tahallisesti ignoraan bonuksen kokonaan. Usein myös katselen lasteni kanssa lomakuvia (bonus ei matkusta kanssamme). Teen aina ruokia,joita bonus inhoaa ja omat tykkää (sushi, thaimaalainen) Olen kaikin tavoin yrittänyt tehdä hänen olostaan epämukavaa ja vierailut onkin vähentynyt kiitettävästi

Olet paska ihminen, ei mulla muuta. 

Vierailija
837/2821 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sairaus johon ei ole parannuskeinoa.

mitä sitten? Niin on mullakin.

Vierailija
838/2821 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet todella perseestä,itse olen kokenut samaa äitipuolen kasvattamana.

Vierailija
839/2821 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämmin cokis on pahaa.

Vierailija
840/2821 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiltti, viisas, lämmin ja iloinen kauppias asiakkaiden mielestä. Työajan ulkopuolella minulla on päihdeongelma, peliriippuvuus ja elän todella railakasta nuoren naisen elämää mitä ei päällepåäin todellakaan uskoisi.