Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nissenin ''tarjous'' - Voinko hankkia itselleni nuo kolmannet lasit?

Vierailija
21.05.2017 |

Ostin kahdet lasit Nissenin ''tarjouksesta'' (kahdet yksien hinnalla blaablaa) ja siinä tuli vielä 79e lahjakortti kaupan päälle. Ovat aika vittumaiseti laittaneet lahjakorttiin 2 viikon voimassaoloajan, ja lahjakortin käyttäjä ei ole saanut ostaa Nisseniltä laseja 3kk sisällä, eli tämä eliminoi mahdollisuuden käyttää kortti itse kolmansien lasien hommaamiseksi :D
Voinko sysätä jonkun kaverin ostamaan valitsemani lasit tuolla lahjakortilla? Sillä ei tietenkään ole silmälasireseptiä, mutta voiko se sanoa vaikka unohtaneensa reseptin kotiin ja kertoa voimakkuudet myyjälle ulkomuistista, jolloin se tietenkin sanoo minun voimakkuudet? Vai vaativatko kirjallisen reseptin tämmösten jecuttajien estämiseksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nissenin lasit on iahn paskoja, ei pysy päässä.

Vierailija
2/5 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä mitataan linssien yms koko ja muuta ostajan kasvojen mukaan (toki ne kehykset vaikuttaa eniten), eli aika turha yritys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä mitataan linssien yms koko ja muuta ostajan kasvojen mukaan (toki ne kehykset vaikuttaa eniten), eli aika turha yritys.

Ainii perhana se pupillien etäisyys! No jos menen toiseen liikkeeseen ja ostan ne itse kaverin tiedoilla? :D

Vierailija
4/5 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lahjakortti lahjaksi jollekin kaverillesi tai sukulaisellesi joka on hankkimassa laseja.

Anna hyvän kiertää. Ehkä sinä saat jonkun muun kuin silmälasikaupan lahjakortin lahjaksi joskus myöhemmin.

Vierailija
5/5 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna lahjakortti lahjaksi jollekin kaverillesi tai sukulaisellesi joka on hankkimassa laseja.

Anna hyvän kiertää. Ehkä sinä saat jonkun muun kuin silmälasikaupan lahjakortin lahjaksi joskus myöhemmin.

tarjosin jo äidille, mutta ei kuulemma ole tarvetta uusille laseille eikä oikein kenelläkään kaverilla ole laseja :)