Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sairaslomalla ahdistuksen vuoksi, mies koko ajan kyselee milloin menen töihin.

Vierailija
21.05.2017 |

Pahan ja pitkäaikaisen ahdistuksen vuoksi olen siis sairaslomalla, osatekijänä ahdistukseen on juurikin mies!!! MInulla ei ole vakituista työsuhdetta, vaan olen pätkätöitä tehnyt vuoksia. Mies jatkuvasti tiedustelee milloin menen töihin. Kotona kun olen nyt, niin teen kaikki työt eikä hänen rahallinen osallistumisensa ole lisääntynyt sairaslomani vuoksi. Missään tapauksessa en ole työkykyinen ammattini vaatimiin työtehtäviin, mutta en tiedä mikä ahneus vai mikä miestä riivaa, kun töihin pitäisi mennä ahdistumaan lisää ja tekemään virheitä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutettu on, kommentoitu ei. Mitä itse tekisitte vastaavassa tilanteessa?

Vierailija
2/21 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä helvetin takia et jätä sitä miestä jos se sua ahdistaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
4/21 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko jättää se mies.

Vierailija
5/21 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion kyllä jossain vaiheessa jättääkin, nyt vaan olen niin romuna, ettei musta ole siihen. Ap

Vierailija
6/21 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion kyllä jossain vaiheessa jättääkin, nyt vaan olen niin romuna, ettei musta ole siihen. Ap

Lisään vielä, että eroaminen tulee olemaan vaikeaa, miehellähän ei ole mitään syytä erota. Ap

Vierailija
7/21 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin lyödä vaikka vetoa että saat niin paljon voimia siitä kun pääset siitä paskakasasta eroon, että revi itsestäsi nyt sen verran irti ja ala parantua sen jälkeen. 

Vierailija
8/21 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaat salassa uuden kämpän ja muutat. Ei ole sen vaikeampaa. 

Vierailija
9/21 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen hoivata sua kunnes pääset jaloillesi ja jätä se sitten! Hyvä ap!

Vierailija
10/21 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin lyödä vaikka vetoa että saat niin paljon voimia siitä kun pääset siitä paskakasasta eroon, että revi itsestäsi nyt sen verran irti ja ala parantua sen jälkeen. 

Uskon itsekin, että niin käy, mutta mies tekee eroamisesta niin vaikeaa, ettei voimavarat tällä hetkellä yksinkertaisesti riitä. Syyllistämistä, kiusaamista ja joka pennistä tappelua tulee olemaan. Ap

Vierailija
11/21 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, että menet kun olet parantunut. 

Vierailija
12/21 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitäisi osallistua rahallisesti enemmän kuluihin? Sinä saat sairauspäivärahaa ja kulut ovat pienet,koska olet kotona.

Vierailija
13/21 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus on koko perheen asia. Miehesi ei todellakaan auta sinua toipumaan masennuksesta. Onko sinulla terapiaa? Varaat vaikka sosiaalityöntekijälle ajan, ja alat hakemaan uutta asuntoa. Huono parisuhde voi sairastuttaa henkisesti. Ei miehesi mikään unelma ole.Surkea raukka. Fiksu mies on puolison tukena. Toivon parempaa tulevaisuutta. Jätä mies, hän seurassaan et jaksa.

Vierailija
14/21 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna miehen hoivata sua kunnes pääset jaloillesi ja jätä se sitten! Hyvä ap!

Käsittääkseni mies ei hoivaa, vaan päinvastoin pahentaa tilannetta.

Vierailija
15/21 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi osallistua rahallisesti enemmän kuluihin? Sinä saat sairauspäivärahaa ja kulut ovat pienet,koska olet kotona.

Tämähän se aloituksen pääpointti tietenkin oli, mutta kiitos kommentistasi, pääsit melkein vetämään lompakkolois asian tähänkin.

Vierailija
16/21 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä käytännössä tapahtuu ja mitä kaikkea pitää ottaa huomioon?

Vierailija
17/21 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä käytännössä tapahtuu ja mitä kaikkea pitää ottaa huomioon?

Siten, että otat yhteyttä oman kaupunkisi asuntotoimistoon, ja jätät asuntohakemuksen. Pienituloinen saa mahd. takuuvuokran sos.toimistosta. Varaat ajan sosiaalitoimistoon ja kerrot koko tarinan. Siitä se lähtee. Heti huomenna, otat yhteyttä. Mies ei ole tukenasi. Täällä ollaan tukena.

Vierailija
18/21 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peukutettu on, kommentoitu ei. Mitä itse tekisitte vastaavassa tilanteessa?

Jaa mitä tekisin? No jättäisin sen miehen. Vaikka hetken olisi vielä rankempaa kuin nyt, se olisi sen arvoista. Uskon että heti kun pääsisit omaan kotiin, jonne sillä paskiaisella ei ole asiaa, ahdistuksesi helpottaisi huomattavasti. Tämän jälkeen jaksaisit paremmin hoitaa loput eroon liittyvät asiat, ja kohta jaksaisitkin jo palata töihin.

Vierailija
19/21 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️👍

Vierailija
20/21 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eroon kahta tarvita. Olet itsenäinen ja tulet hoitamaan omat asiasi jatkossakin. Nyt vaan asunnonhakuun, onnistuu suht helposti erotilanteissa, sillä asunnottomuus on erittäin hyväksyttävä syy ja pääset listan kärkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi